2013-10-07, 21:11
Medlem
Revolteras avatar
Före detta proffsboxaren George Scott satt i Malous morgonsoffa idag i TV4:s ”Efter tio”. Scott, en hyllad gammal boxare, som själv är mörhyad sa rakt ut vad han tyckte. Sjuklövern sågas för sitt bristande engagemang inom integrationen och allt fler mörkhyade och utlänningar röstar på SD för att de vågar lyfta frågan.

Följ länken till Exponerat för att se detta klipp från TV4 Play och dagens Efter Tio där George Scott talar om hur han och andra utlänningar röstar alltmer på SD.

Exponerat
Citera
2013-10-07, 21:28
Medlem
Missade jag något eller sa han ''vi utlänningar i betoning ''vissa'' har fått nog och röstar på SD. Han sa väl aldrig att han själv röstade på SD ? en intressant man denna George.
Citera
2013-10-07, 21:29
Medlem
Det är ingen nyhet att assimilerade invandrare röstar på SD. Klippet i sig är inget som fick mig att höja på ögonbrynen, knappast något kontroversiellt heller för den delen. Det är heller inte konstigt att assimilerade invandrare röstar på SD då de borde vara trötta på att bli hopklumpade med packet som går på bidrag utan att försöka anstränga sig, är fientliga mot landet och som ägnar sig åt kriminalitet från småbrott till rena våldsbrott. Så jag förstår dem.
Citera
2013-10-07, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera
Före detta proffsboxaren George Scott satt i Malous morgonsoffa idag i TV4:s ”Efter tio”. Scott, en hyllad gammal boxare, som själv är mörhyad sa rakt ut vad han tyckte. Sjuklövern sågas för sitt bristande engagemang inom integrationen och allt fler mörkhyade och utlänningar röstar på SD för att de vågar lyfta frågan.

Följ länken till Exponerat för att se detta klipp från TV4 Play och dagens Efter Tio där George Scott talar om hur han och andra utlänningar röstar alltmer på SD.

Exponerat

Fast han kände sig tydligen tvungen senare i intervjun att klanka ner på SD också. Hörde jag rätt så svamlade den andra om att SD också skulle slänga ut folk. Är lite splittrad vad hans uttalande egentligen utmynnar i.
Citera
2013-10-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Missade jag något eller sa han ''vi utlänningar i betoning ''vissa'' har fått nog och röstar på SD. Han sa väl aldrig att han själv röstade på SD ? en intressant man denna George.
Beror på hur man definierar "vi". Den enda som kan precisera det är väl han själv. Dock känns det uppenbart att han är en Sverigedemokratisk röstare, alternativt en potentiell sådan, med tanke på hur han uttryckte sig i klippet.
Citera
2013-10-07, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allemand
Fast han kände sig tydligen tvungen senare i intervjun att klanka ner på SD också. Hörde jag rätt så svamlade den andra om att SD också skulle slänga ut folk. Är lite splittrad vad hans uttalande egentligen utmynnar i.
Vad menar du med senare i intervjun? Jag hörde inte något sådant i klippet i länken, eller kom det ännu senare? Redan i detta klipp sade han ju bland annat att det var "olyckligt" att det är SD som lyfter upp frågan, men här rör det sig om ren mjäkighet för att blidka PK-kärringen.
Citera
2013-10-07, 21:40
Medlem
George Scott var inte särskilt frispråkig, utan lindade in allt han sa i flera lager av politisk korrekthet. Jag tror inte det är socialt accepterat bland invandrare att vara SD-anhängare, även om det utan tvekan finns en del som assimilerade dylika som tänker rösta på partiet.

Ärligt talat tycker jag inte det fanns så mycket substans i intervjun med honom.

/SD-trollet
Citera
2013-10-07, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Vad menar du med senare i intervjun? Jag hörde inte något sådant i klippet i länken, eller kom det ännu senare? Redan i detta klipp sade han ju bland annat att det var "olyckligt" att det är SD som lyfter upp frågan, men här rör det sig om ren mjäkighet för att blidka PK-kärringen.

Alldeles på slutet säger väl den andre mannen någonting om att man slänger ut folk innan de kommit in.
Uppfattade jag som att han menar SD.
Citera
2013-10-07, 21:44
Medlem
Drullknulls avatar
Mer lågkvalitativ skaparglädje från aphögern, i sann fascistisk agenda revideras fakta och stöps om så att "faktan" blir ett propagandaverktyg. Vad kommer härnäst? Schyman som smygsympatisör?

Tråden visar med all tydlighet varför SD är en fara för demokratin.
Citera
2013-10-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
George Scott var inte särskilt frispråkig, utan lindade in allt han sa i flera lager av politisk korrekthet. Jag tror inte det är socialt accepterat bland invandrare att vara SD-anhängare, även om det utan tvekan finns en del som assimilerade dylika som tänker rösta på partiet.

Om en svensk röstar på ett invandringskritiskt alternativ = rasist och främlingsfientlig.
Om en invandrare röstar på ett invandringskritiskt alternativ = otacksam, självisk och hycklare.

Det är nog så politiskt korrekta tänker. Ingen slipper undan. Däremot är inte de icke-assimilerade invandrarna rädda för dessa epitet, eftersom de inte har blivit påverkade av vår "konflikträdda kultur".
Citera
2013-10-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allemand
Alldeles på slutet säger väl den andre mannen någonting om att man slänger ut folk innan de kommit in.
Uppfattade jag som att han menar SD.
Jag uppfattade det som att han menade "ut på arbetsmarknaden", alltså att de ska bli en del av landet och inte bara komma hit för att sedan bli isolerade (vilket George kritiserade precis innan).
Senast redigerad av Feru 2013-10-07 kl. 21:58.
Citera
2013-10-07, 22:09
Medlem
Revolteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drullknull
Mer lågkvalitativ skaparglädje från aphögern, i sann fascistisk agenda revideras fakta och stöps om så att "faktan" blir ett propagandaverktyg. Vad kommer härnäst? Schyman som smygsympatisör?

Tråden visar med all tydlighet varför SD är en fara för demokratin.

På vilket sätt visar tråden detta? Att det är en fara för demokratin att mörkhyade och utlänningar i större utsträckning lägger sin demokratiska röst på SD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in