2013-10-12, 21:25
Medlem
Shallow

För drygt en timme sedan stack min vän hem och han är en troende muslim. Han ber 5 gånger om dagen osv. Och idag blev jag trött på hans bönande. Så att när jag stod och lagade mat åt oss innan han kom så bestämde jag mig för att lägga ner små bacon bitar i maten. Han märkte inget vad jag såg för han slukade allt och tyckte att det var extremt gott.

Vad tycker ni gjorde jag rätt? Det var menat som ett skämt men nu i efter hand vet jag inte hur kul han kommer att tycka det är.
Citera
2013-10-12, 21:27
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30cmfbslane
Shallow

För drygt en timme sedan stack min vän hem och han är en troende muslim. Han ber 5 gånger om dagen osv. Och idag blev jag trött på hans bönande. Så att när jag stod och lagade mat åt oss innan han kom så bestämde jag mig för att lägga ner små bacon bitar i maten. Han märkte inget vad jag såg för han slukade allt och tyckte att det var extremt gott.

Vad tycker ni gjorde jag rätt? Det var menat som ett skämt men nu i efter hand vet jag inte hur kul han kommer att tycka det är.

Klart du gjorde rätt, muslimer ska tryckas ner.
Även om jag har för mig att det är "tillåtet" för dem att käka fläskkött om de inte är medvetna om att det är just fläsk och blir ilurade det,
Citera
2013-10-12, 21:27
Medlem
NaSteffes avatar
Hur skulle han kunna få reda på att det var bacon i?
Citera
2013-10-12, 21:28
Bannlyst
Fint fortsätt gärna med detta.
Citera
2013-10-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaSteffe
Hur skulle han kunna få reda på att det var bacon i?

Hade planerat att säga det till honom men du tvekar jag.
Citera
2013-10-12, 21:29
Avstängd
Adelaides avatar
Han märker det nog inte, och ja.. du gjorde helt rätt!
Citera
2013-10-12, 21:38
Medlem
Säg inget, fortsätt gärna med detta som ovan skrev. Och ja, muslimer ska fan tryckas ner
Och vad du än gör, berätta aldrig att han käkat fläsk, för muslimer tar extremt hårt på detta, (deras religion och skit) Råka ge gelégodis till en polare som är muslim, och det är gjort på fläsk. Han tog extremt hårt på det osv..
Citera
2013-10-12, 21:39
Medlem
Mickehooks avatar
Bra gjort tycker jag. Alla troende är idioter. Religioner är för utvecklingsstörda!
Citera
2013-10-12, 21:41
Medlem
Shuffless avatar
Har han gjort dig illa på något sätt? Skadat eller hotat någon nära dig? Jag antar att svaret är nej eftersom att du beskrev han som en "vän". Skulle säkert passa bra att ge en muslim som förtjänade det men man gör inte så mot sin vän.

Vad fan är det för fel på er flashbackare? Är emot invandringen som sker och äcklas av det muslimer står för men när fan blev det okej att behandla en vän som skit?
Citera
2013-10-12, 21:42
Medlem
Sarahconnor12s avatar
Moget av dig att göra så mot en VÄN!
Väx upp för fan.
Citera
2013-10-12, 21:43
Medlem
Oetiskt ,du skriver vän -det tror jag du hittar på, för vänner gör inte så emot varandra och är det sant skulle jag inte tro att ni är vänner mer, om du avslöjar vad du gjort.
Citera
2013-10-12, 21:43
Medlem
NaSteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30cmfbslane
Hade planerat att säga det till honom men du tvekar jag.

Strunta i att säga det. Han kommer nog bara bli sur. För jag har en känsla av att han inte kommer förstå skämtet ( vilket jag inte direkt gör eller).
Om din akt var dålig eller inte får Allah avgöra...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in