2013-10-12, 20:11
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krukmakarn
Cloud nere på PS3? Eller är det bara jag?
Funkade för mig när jag startade om ps3
Citera
2013-10-12, 20:19
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Funkade för mig när jag startade om ps3

Ja, jävlar vad man måste starta om ofta! Det är helt sinnessjukt!
Citera
2013-10-12, 20:21
Medlem
Deferos avatar
POLISEN HAR TAGIT MIN BIL! Hur fan tar jag tillbaka den? Har blivit dödad 5 gånger nu och varje gång jag tar den lyckas de skjuta sönder däcken så jag inte kommer någonstans!
Citera
2013-10-12, 20:26
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
POLISEN HAR TAGIT MIN BIL! Hur fan tar jag tillbaka den? Har blivit dödad 5 gånger nu och varje gång jag tar den lyckas de skjuta sönder däcken så jag inte kommer någonstans!

Noob

Alla vet att man ska smyga sig till gränden, klättra upp för muren och döda 1 polis , sen tar du din bil, kör ut till berget och done.
Citera
2013-10-12, 20:30
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Folk som har utnyttjat spelets brister till sin egen fördel, d.v.s. spelat samma uppdrag upprepade gånger. Vissa uppdrag tar bara ~1 minut att klara, och ger en utdelning på $9000.

Sen om det definieras som fusk eller inte är en annan fråga.

Vilket uppdrag ger 9000 och kan klaras på 1 minut?
Citera
2013-10-12, 20:33
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Är det någon som har klarat The Los Santos Connection? uppdraget får man vid lvl 40 av Martin.
Citera
2013-10-12, 20:36
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Ingen som har koll? Måste man spela uppdragen med dessa randoms efter första racet?

När man väljer nästa uppdrag kan man ta free mode, så kommer man till free roamen igen. Där kan du sedan ta ett nytt uppdrag. Längst ned till höger finns freemode
Citera
2013-10-12, 20:38
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
När man väljer nästa uppdrag kan man ta free mode, så kommer man till free roamen igen. Där kan du sedan ta ett nytt uppdrag. Längst ned till höger finns freemode
Jag letade överallt, men hittade ingenting. Får kika på det sen. Tack som fan!
Citera
2013-10-12, 20:39
Medlem
Vad menas med detta GTA V Connection to active gta online session lost due to an unknow network error.

Spelade survior LVL 8 stod lite AFK och väntade på att de andra 2 skulle dö "alltid jag som dödade alla i slutet"
Citera
2013-10-12, 20:41
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Vad menas med detta GTA V Connection to active gta online session lost due to an unknow network error.

Spelade survior LVL 8 stod lite AFK och väntade på att de andra 2 skulle dö "alltid jag som dödade alla i slutet"
Det betyder att spelet tappade anslutningen till servern p.g.a. ett okänt nätverksfel.
Citera
2013-10-12, 20:45
Medlem
rockstarkillas avatar
Hur funkar dem 2 olika explosives, ignition bomb och remote bomb?
Citera
2013-10-12, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det betyder att spelet tappade anslutningen till servern p.g.a. ett okänt nätverksfel.

Jo det såg jag men det blir alltid såhär har aldrig hänt förut verkar vara farligt min skärm blev svart och offline spelaren stod still behövde ansluta till online via menyn sen blev det så flera gånger utan att jag klickade på nåt nu blev det så igen efter skärmen blev svart. Mitt online har alltid funkat bra förutom de första dagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in