2013-10-11, 22:14
Medlem
Vad jag förstått ska offret ha haft en hel del knivhugg..någon som vet nåt om detta?
Citera
2013-10-11, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbarbie
Vad jag förstått ska offret ha haft en hel del knivhugg..någon som vet nåt om detta?

Ja tror det inte uppkommit någon information om vilka skador BO haft vid dagen han hittades??
Senast redigerad av Sikkentomte 2013-10-11 kl. 23:06.
Citera
2013-10-11, 23:21
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Ja tror det inte uppkommit någon information om vilka skador BO haft vid dagen han hittades??
Jag är böjd att hålla med dig. Var inte knivhuggen mer av en spekulation än något annat? Eller missminner jag mig totalt?
Citera
2013-10-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Jag är böjd att hålla med dig. Var inte knivhuggen mer av en spekulation än något annat? Eller missminner jag mig totalt?

Kan inte minnas att knivhugg skulle varit mer än spekulationer......??!
Citera
2013-10-12, 00:40
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkentomte
Kan inte minnas att knivhugg skulle varit mer än spekulationer......??!
Då är vi nog rätt ute.
Citera
2013-10-12, 00:55
Medlem
Den misstänkta GM har efter utredning i tidigare häktning ( 2009 ) blivit delgiven diagnoserna turettes , tics och Adhd......!!

Källa : Svenskamord.*e pdf protokollet från utredningen.......
Citera
2013-10-12, 09:51
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Var det dom som sitter häktade nu som även häktades för :

http://www.skaraborgslanstidning.se/artikel/10186/tva-man-haktas-for-utpressning

Japp. Även detta offret var handikappad enligt en nära källa. Kanske därför polisen är så förtegen om fallet.
Citera
2013-10-12, 09:53
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
jasså och ändå får han låna farsans bil, skulle inte tro d va

Pappan kanske inte vet att hans körkort rykt.
Citera
2013-10-12, 10:03
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monsterbarbie

BO bar själv kniv iallafall. Så chansen är nog ganska stor. Kan ju hända att han försökt försvara sig med den men blivit avväpnad.
Enligt anhöriga så stämmer inte ryktena om att han skulle vart bunden eller naken, vet inte om det framkommit här än?

H*nrik är en feg falsk orm som kallar dig "bror", för att sekunden efter sätta kniven i ryggen på dig. Han ger sig på de människor han VET att han kan ta, människor som visar osäkerhet. Men när man inte visar sig rädd för honom, då backar han och slickar stjärt skåran på dig istället.

Hur länkar jag en bild??
Citera
2013-10-12, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
BO bar själv kniv iallafall. Så chansen är nog ganska stor. Kan ju hända att han försökt försvara sig med den men blivit avväpnad.
Enligt anhöriga så stämmer inte ryktena om att han skulle vart bunden eller naken, vet inte om det framkommit här än?

H*nrik är en feg falsk orm som kallar dig "bror", för att sekunden efter sätta kniven i ryggen på dig. Han ger sig på de människor han VET att han kan ta, människor som visar osäkerhet. Men när man inte visar sig rädd för honom, då backar han och slickar stjärt skåran på dig istället.

Hur länkar jag en bild??

Du verkar ha kolla på horungen. Stämmer det att han blivit våldtagen som barn?
Citera
2013-10-12, 13:21
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Du verkar ha kolla på horungen. Stämmer det att han blivit våldtagen som barn?

Det har jag faktiskt tyvärr ingen aning om. Men jag har hört ryktena som nämnts här tidigare att hans syster sagt att han skulle gjort olämpliga närmanden mot henne. Om det stämmer säger väl det endel för den som utövat lite hobby psykologi..
Undra hur det känns för J*ne att höra?

Hon för övrigt anmälde en kille för våldtäkt eller försök till våldtäkt i grästorp för flera år sedan. Vad jag kommer ihåg var det inte många som trodde henne. St*iner hette hon i efternamn då. *=e
Citera
2013-10-12, 16:09
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Det har jag faktiskt tyvärr ingen aning om. Men jag har hört ryktena som nämnts här tidigare att hans syster sagt att han skulle gjort olämpliga närmanden mot henne. Om det stämmer säger väl det endel för den som utövat lite hobby psykologi..
Undra hur det känns för J*ne att höra?

Hon för övrigt anmälde en kille för våldtäkt eller försök till våldtäkt i grästorp för flera år sedan. Vad jag kommer ihåg var det inte många som trodde henne. St*iner hette hon i efternamn då. *=e
RYKTE ÄR RYKTE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in