2013-10-11, 22:23
Medlem
Snyfts avatar
Så då var det spikat. Inga försvunna karaktärer/pengar återställs, alla får 500 tusen...

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51565/grand-theft-auto-online-half-a-million-gta-stimulus-package-this.html/

GG WP.
Citera
2013-10-11, 22:23
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weebejsFB
Nej om det var du så vände ju planet och plocka upp mig, sen gick jag och hämta en bärs och när jag kom tillbaks så hade vi kraschat i havet? haha

nej min historia ovan hände innan

Ok, för mig stod det att du lämna servern :P
Citera
2013-10-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Vem var det? Det är ju inte värre än att du ber crew-ledaren att utesluta personen. Sådana människor har inget i crewet att göra.

Nej precis, la inte namnet på minnet...

Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Ok, för mig stod det att du lämna servern :P

Det förklarar saken...antagligen anslutningspsroblem

Som sagt är seriös,lirar nu och har kopplat in micken

Bajsaren_akalla

Adda om ni vill
Citera
2013-10-11, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Efter att du skapat din gubbe så får du, nästa gång du ska in och spela, frågan om du vill göra om din gubbe, säger du ja kommer du tillbaka till karaktärs skaparen igen och får göra om proceduren.
Tackar du nej så får du inte samma förfrågan nästa gång du startar spelet.

I själva LS så kan man köpa nya kläder, frisyrer, skägg osv för att ändra utseendet, inget annat.
Ja det var ju väldigt smidigt. Jag undrar hur många som missat den andra chansen att byta utseende, är det någon som ens läser det som kommer upp? Samma verkar det ju va med den där buggen som gör att karaktärer försvinner, folk sitter och spammar A när det laddar.
Citera
2013-10-11, 22:40
Moderator
Snuffelbutts avatar
Det är ju något allvarligt fel på användarna i den här tråden. Jag förstår inte hur det kan vara så svårt att läsa modmeddelandet som kommer upp överst när ni försöker skriva ett inlägg i tråden. Det står klart och tydligt att det inte är okej att söka folk att spela med i den här tråden.

Vi låser tills vi varnat alla som gjort det för 0.02.

//Mod
Citera
2013-10-12, 12:20
Moderator
MondoBizarros avatar
Tråden är öppen igen och många, många har fått varningar eftersom de tydligen kan skriva men inte läsa, hur nu det är möjligt.
Nå, fortsätt på samma spår och ni får fler varningar och lär ni er verkligen inte då kommer ni kickas ut...och hela Spel skrattar åt er eftersom ni inte kunde fatta att om ni bara postade i rätt tråd så slapp ni allt besvär.

Med vänliga hälsningar

/Mod
Citera
2013-10-12, 12:22
Medlem
zBr9s avatar
Trist att dom ska dela ut en massa $ till folk. Är ju samlandet av pengar som är roligt, och att köpa lägenheter och skit för dom. Vore bättre om dom la in någon annan kompensation, typ en exklusiv bil till alla spelare eller så.
Citera
2013-10-12, 12:25
Medlem
Så vad tycker alla om att vi får 500 000? Jag vet inte riktigt.. känns som att det hade kunnat gå att lösa på ett bättre sätt.

Förresten, jag har inte hittat en enda värdetransport än och jag är level 28?!
Citera
2013-10-12, 12:28
Medlem
250K , vilken lägenhet skall man köpa? Eller ska man spara lite till och köpa en annan ni rekommenderar?(dyrare)

Mvh
Citera
2013-10-12, 12:28
Medlem
i.b.ms avatar
Bah, blir lite less på idioter som bara är ute efter att döda andra spelare. Från början var jag lite besviken att man bara kunde vara 16 stycken på samma server men nu önskar jag att det var färre. Passive mode suger i och med att det kostar 100 för 15 minuter och man ändå kan bli överkörd och dödad, eller skjuten om man sitter i ett fordon...

Jag har läst om privata lobbies och Solo sessioner och undrar om någon testat det? Vad är det man inte kan göra när man är i en crew/invite only session?
Citera
2013-10-12, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Trist att dom ska dela ut en massa $ till folk. Är ju samlandet av pengar som är roligt, och att köpa lägenheter och skit för dom. Vore bättre om dom la in någon annan kompensation, typ en exklusiv bil till alla spelare eller så.
Vad fan menar du? Pengarna är ju kompensationen. Ser inget fel i pengar. Om du tycker att en fin bil hade varit bättre så kan du ju använda pengarna till att köpa en fin bil.
Citera
2013-10-12, 12:43
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agor
Vad fan menar du? Pengarna är ju kompensationen. Ser inget fel i pengar. Om du tycker att en fin bil hade varit bättre så kan du ju använda pengarna till att köpa en fin bil.

Tyckte jag var rätt tydlig. Jag menar att pengar som kompensation är en dålig idé, eftersom jakten på pengar är en stark drivkraft för onlinespelandet. Hade gärna sett något annat som kompensation än pengar. T ex en exklusiv bil skapad i just detta ändamål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in