2013-10-11, 14:54
Medlem
KaptenCapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Säg något skin som du har som jag aldrig kommer få tag i.
Oavsett så som det låter på Riot kommer alla limited förvandlas till legacy så du kan börja runka bulle redan nu.

Too bad att det är det fulaste skinnet dom har haft i spelet. Skulle inte vilja ha det skinnet om jag ens blev betald för att använda det. Seriöst.

Ufo Corki är helt klart det coolaste skinnet imo
Alla nya skins känns bara för glansiga, och animerade. Nej de nya skinnen är förjävliga imo.
Citera
2013-10-11, 14:56
Medlem
Hur föreslår folket att man ska bygga jax och fizz? Har börjat spela båda, men osäker hur jag ska bygga
Citera
2013-10-11, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Jag tkr att det är ett väldigt udda skin och vill därför ha det.

Tror ni att skinsen kommer vara billiga eller gå för fullpris? Vet att någon gjort en lista på reddit, men det är vad skinsen kostade när de kom?
Jag tror att dom kommer ha en bundle.
Citera
2013-10-11, 15:00
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Hur föreslår folket att man ska bygga jax och fizz? Har börjat spela båda, men osäker hur jag ska bygga
Beror väll på vilka du spelar emot men;
Jax, rusha Triforce-BOTRK och sen tanky enbart. (Omen/Sunfire/Warmogs/Spirt Visage). Mres eller armor boots.
Fizz, rusha Lichbane i 90% av alla match-ups (Emot AD mids så kan du köpa Seeker's först) och sen är det väll standard ap carry build.. Rabadon's/Zhonyas, Void Staff, Abyssal kanske.. GA om du känner du dör för fort.
Citera
2013-10-11, 15:12
Medlem
Har dom sagt något om hur det blir nästa säsong med ranking systemet/ligorna, kommer det ändringar eller blir det precis som det är nu? Kommer det fortfarande vara samma system där man aldrig kan åka ur tex guld om man en gång kommit dit?
Citera
2013-10-11, 15:47
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Ufo corki? King Rammus?

Citat:
Tror du jag vill ha en recolour?

Står ju också att just king rammus inte är tillgänglig via det här.
Citera
2013-10-11, 16:48
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filipsrbin
Tjena, jag är en son bemästrat Rengar och lirar honom nästa varje match jag kör!
Rengar har en av de starkaste lvl 2 bursten om inte den starkaste så du kan lätt dominera top!
Pros med Rengar är : Insane burst dmg, grymt bra sustain, bra mobility, mana lös, kan 100% - 0% carries. Helt oförutspådd, äter torn.

Cons :
Vision wards kommer slå ut ditt "element of suprise".
countrad av ett par populära champs såsom lee, elise och pantheon. (Jag själv kan dock vinna dessa men u get the point).

Det många gör som misstag när det spelar Rengar är att de maxar Q vilket är värdelöst. Maxa E.
Jag har spelat några gånger som Rengar nu och jag tycker han är rätt svårbemästrad, han har grym burst men det känns som att han blir countrad så lätt. Det beror nog till största delen på att jag inte lärt mig castordningen och hur jag ska positionera mig.

Det känns som om att han inte har så mycket att komma med om inte hans ult är uppe eller om han inte kan överraska en champ från buskage och snabbt bursta ner dom.
Dom flesta gånger jag har varit när en kill har dom alltid varit ovetande om vart jag varit, efter min combo har dom alltid lyckats trilla iväg med halv healthbar. Det är inte så att man skulle kunna få spectata nåt av dina games som Rengar så kanske man lär sig ett och annat?
Citera
2013-10-11, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Står ju också att just king rammus inte är tillgänglig via det här.

Båda skins går inte att köpa :P
Citera
2013-10-11, 17:42
Bannlyst
gött att championship riven kommer tillbaka till shoppen.
Citera
2013-10-11, 17:54
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
gött att championship riven kommer tillbaka till shoppen.

Verkar inte som om championship riven är bland dem som kommer bli med.

Och verkar inte som om jag har något utav skinnen som kommer tillbaka så ingen RP refund för mig vist, lite synd för en gratis zombie brand hade inte varit helt fel
Citera
2013-10-11, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Verkar inte som om championship riven är bland dem som kommer bli med.

Och verkar inte som om jag har något utav skinnen som kommer tillbaka så ingen RP refund för mig vist, lite synd för en gratis zombie brand hade inte varit helt fel

Limited Edition skins that were once in the store but are not part of these events (Rusty Blitzcrank, Urf Warwick, Championship Riven, Riot Singed).If these skins are ever brought back, they will be treated similarly.

Earned Limited Edition skins that were rewarded for events or achievements and never appeared in the store (PAX Twisted Fate, King Rammus, Victorious Jarvan, UFO Corki, etc.). We have no plans to make these skins available.

Other Legacy skins (Riot K9 Nasus, Zombie Brand, Nottingham Ezreal, etc.), which may still come back into the store from time to time without compensation
Citera
2013-10-11, 18:51
Medlem
franzstrudels avatar
Har fått ryggskott och kan ej jobba.
Det jag undrar över är, vilka 5 Builds jag behöver för att kunna lira Solo/Dolo Que, eller måste jag behöva lära mig mer.
Är lite druggy så ha översende med stavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in