2013-10-11, 17:48
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Testo kickar inte in... Du växer mest första 6-8 v sen bli det jobbigare
Ok så de testot är igång hårdast kan man säga i 6 till 8 veckor sen går de neråt?
Citera
2013-10-11, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Testo kickar inte in... Du växer mest första 6-8 v sen bli det jobbigare

Citat:
Ursprungligen postat av Jackthestr1pper
Ok så de testot är igång hårdast kan man säga i 6 till 8 veckor sen går de neråt?

På min första kur körde jag 14 vexkor 250mg e5d, veckorna 4-10 växte jag väldigt bra och fina styrkeökningar sen tog det stopp direkt, speciellt i styrkan!
Citera
2013-10-11, 18:03
Medlem
Dessa frågorna vad händer efter 8a veckor . När växer DU som mest är just frågorna du kommer kunna svara på själv hur just din kropp reagerar på prepp därför du skall köra en kur ett prepp på "normala" doser och utvärdera vad som gick bra vad gick dåligt mm. Alla e olika och reagerar olika
Citera
2013-10-11, 18:09
Medlem
Behöver råd ifrån någon som har erfarenhet.

Inväntar operation på båda axlar (förslitnade ledband på framsidan)och undrar om det är bäst att vänta med en kur Testo-E tills efter rehabiliteringen är klar eller går det bra att köra en kur ifrån start av rehabiliteringen också?

Det borde snabba på läkningsprocessen då det reparerar vävnad och bygger upp muskler. Kommer att bli minst ett år med rehabilitering, sex till nio månaders rehabilitering per axel räknar kirurgen med, efter fem månader tar dom den andra och ju mer jag kan korta ner den tiden desto bättre.

E: Har använt Testo-E i rehabiliterings syfte innan i 18v, då var det dock inte någon kirurgi inblandad så jag vet ej hur kroppen skulle reagera på det nu om det är värt det eller ej.
Senast redigerad av Andy30 2013-10-11 kl. 18:13.
Citera
2013-10-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy30
Behöver råd ifrån någon som har erfarenhet.

Inväntar operation på båda axlar (förslitnade ledband på framsidan)och undrar om det är bäst att vänta med en kur Testo-E tills efter rehabiliteringen är klar eller går det bra att köra en kur ifrån start av rehabiliteringen också?

Det borde snabba på läkningsprocessen då det reparerar vävnad och bygger upp muskler. Kommer att bli minst ett år med rehabilitering, sex till nio månaders rehabilitering per axel räknar kirurgen med, efter fem månader tar dom den andra och ju mer jag kan korta ner den tiden desto bättre.

E: Har använt Testo-E i rehabiliterings syfte innan i 18v, då var det dock inte någon kirurgi inblandad så jag vet ej hur kroppen skulle reagera på det nu om det är värt det eller ej.

Testo bygger inte upp några ledband inte. Då kanske hgh skulle vara bättre. Men det är grymt dyrt och svårt att få tag på bra grejer.

Mvh
Citera
2013-10-11, 20:27
Bannlyst
Får man mest pump av Dbollar eller Testo E? och desto mer man tar desto mer/bättre pump man får? låt oss säga om man tar 1000 mg e5d Testo e istället för 250 mg e5d,får man 4 gånger mer pump?

MVH.
Citera
2013-10-11, 20:43
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Får man mest pump av Dbollar eller Testo E? och desto mer man tar desto mer/bättre pump man får? låt oss säga om man tar 1000 mg e5d Testo e istället för 250 mg e5d,får man 4 gånger mer pump?

MVH.
D bollar ger helt klart mest pump för mig. 50mg dboll ger mig mer pump än 1000mg test E..

Och sen tycker jag då att det inte är speciellt bra med pump hela tiden. Tex om man går lite grann och får jordens pump i vaderna hur brar det med den pumpen?
Citera
2013-10-11, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
D bollar ger helt klart mest pump för mig. 50mg dboll ger mig mer pump än 1000mg test E..

Och sen tycker jag då att det inte är speciellt bra med pump hela tiden. Tex om man går lite grann och får jordens pump i vaderna hur brar det med den pumpen?

Aha okey bra tack för ett snabbt svar
Citera
2013-10-11, 21:31
Medlem
Blir man knäpp av att prepa testosteron?

Har injekterat 0,75 ml av testo cyp 250mg/ml, var sjätte dag nu, i drygt två månader. Gör det enbart i terapi syfte och tränar ibland bara. Har blivit trögtänkt och ibland känner jag mig hjärndöd. Jag förstår inte varför det är så och jag har inte hittat någon information som förklarar detta. Dock så mår jag bättre och jag har blivit mer kåt.

Så min fråga är: Blir man knäpp av att prepa testosteron?
Citera
2013-10-11, 21:37
Medlem
Wretch32s avatar
Bara genom det du nyss skrev så skulle jag säga att du redan verkar vara knäpp.

Sen reagerar vi alla olika på olika prepparat.

Är man en skit och tar AAS så blir man en större skit.
Det är iallafall min personliga åsikt.

Men som sagt, det är väldigt individuellt.

Mvh
Citera
2013-10-11, 21:43
Medlem
Skallpan2s avatar
Det finns alltid en riskzon, men rör sig om kanske 5 personer av 100 i snitt som kan få personlighetsförändringar när det gäller aas generellt.

Starka och stygga preparet som Trenbolone har en annan riskzon, så det står mer för sig själv.
Citera
2013-10-11, 21:49
Medlem
SuperStackers+Clen+Anavar

Tjena,

Vad tror ni om att köra :
1tab SuperStackers (Therma Labs, 50 mg efedrin/50 mg dmaa/100 mg koffein/
150 mg L-tyrosine/150 mg Ma Huang)
½ tab Clenbuterol (North Star superclen 200 mcg)
20mg Anavar från Medical Inc

Allt i samma veva dvs.

Syftet är deff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in