Citat:
Ursprungligen postat av
ExtremeWays
Nån fitta dödade mig typ 5 gånger när jag hade slut på ammo och ingen bil var i närheten, la 10k bounty på horan och förlorade ca 20k sammanlagt. Var nära på att slänga kontrollen i min 40" TV men sparkade omkull en stol istället. Varför i helvete förlorar man en jävla massa pengar på att dö av andra spelare och vad är det för småbarn som med gott samvete kan döda någon hjälplös jävel om och om igen, vad får man ut av det? Vill köpa lägenhet men det tar ju ett år att skaffa pengar nu. Loggade in med 90k, loggade ut efter 45 min med 71k, moget spel.
Känner igen mig i det där, körde en Deathmatch igår, vi var bra många, när matchen är slut så hamnade rätt många på samma ställe, då började en liten jävla bögunge som dessutom var mitt på lag under matchen skjuta på mig, jag dör, startar om han gör om samma sak 4 gånger, 5 gången står han med ryggen till då hinner jag ta fram ett vapen och knäppa honom, då hör man en kille som knappt kommit in målbrottet än säga i micken "fuck you shoot me for?"