2013-10-11, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Erkänn att det är på x360 och dom är från UK?

Vet inte hur många jag rapporterat på xbox360 iaf för just chat funktionen, dom sitter och skriker med sina röster som skär i öronen eller så hör man ett jävla massa tjatter i bakgrunden från deras mamma/pappa/syskon och dom är alltid ta mig fan från England.

Nej jag spelar faktiskt på ps3, men det är samma skit där. Ja istortsett alla p12orna jag råkat ut för är från UK, de är sjukt irriterande...
Citera
2013-10-11, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Förresten har ni fått det meddelandet "Timed out locating session. Please retur to Grand Thedt Auto V and try again later" och sedan pressat X utan resutalt?

Hmm okej jag väntade nyss i 5 min och då fungerade det.
TRYCKT X heter det för helsike.

Det är ingen bugg, ibland hittar den inga servrar bara.
Citera
2013-10-11, 18:02
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Nej jag vet, men jag skrev att jag ville det.
Tänk på verb då eftersom det inte går nu men att du hoppas på att det kommer senare
Citera
2013-10-11, 18:03
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Någon som lyckats med hole-in-one? Får man någon speciell gåva då eller något liknande?
Du får en Platinum Award. Finns en Achivement för att få 30 stycken.
Citera
2013-10-11, 18:07
Medlem
MisterFlawlesss avatar
Har en fråga, om man blir bad sport är man då det föralltid eller försvinner den efter ett tag eller kan man göra något för att den ska försvinna?

Om en person som har bounty på sig och han sitter i sin bil och man spränger bilen för att döda han kan man då få bad sport?
Citera
2013-10-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterFlawless
Har en fråga, om man blir bad sport är man då det föralltid eller försvinner den efter ett tag eller kan man göra något för att den ska försvinna?

Om en person som har bounty på sig och han sitter i sin bil och man spränger bilen för att döda han kan man då få bad sport?
En polare blev bad sports och han fick då endast spela med andra bad sports i två dygn innan han kunde spela med mig osv igen.

Tror inte du får någon bad sports då. Hade varit konstigt.
Citera
2013-10-11, 18:16
Medlem
ArischManns avatar
hur mycket elakt måste man göra för att få bad sport? det var två svenskar som åkte runt i en bil med granat kastare och sprängde säkert 20-30 pers o bilar inklusive mig själv 2-3 ggr.
Citera
2013-10-11, 18:24
Medlem
kofoot65s avatar
Hur lyckas man hitta survival games ? finns det något trick för detta
Citera
2013-10-11, 18:31
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
hur mycket elakt måste man göra för att få bad sport? det var två svenskar som åkte runt i en bil med granat kastare och sprängde säkert 20-30 pers o bilar inklusive mig själv 2-3 ggr.

Räcker att förstöra 1-2 personliga bilar.
Citera
2013-10-11, 18:34
Medlem
Någon som vill spela typ hela kvällen/natten? är rank 26 och spelar på ps3, har ingen mick men sitter gärna på skype!!

Skicka ett pm här eller lägg till mig på ps3 mitt namn är Apsvettman på ps3
Citera
2013-10-11, 18:38
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofoot65

Menar du förutom att det finns några stycken på kartan redan?
Citera
2013-10-11, 18:43
Medlem
MisterFlawlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofoot65

Använd Quick job appen genom mobilen och välj survival, för mig tar det 20 sek och sen är jag inne i en session.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in