2013-10-11, 05:21
Medlem
LuudaM-DOGs avatar
Va fan! EUW unavailable... Buuuu riot buuuu!
Citera
2013-10-11, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuudaM-DOG
Va fan! EUW unavailable... Buuuu riot buuuu!
Yeah.. till typ 2 timmar till verkar det som Suger
Citera
2013-10-11, 05:39
Medlem
LuudaM-DOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjurFitta
Yeah.. till typ 2 timmar till verkar det som Suger

Funkar för mig nu
Citera
2013-10-11, 07:39
Medlem
KilledByProffsets avatar
http://oce.leagueoflegends.com/node/7445 Bra/Dåligt?
Citera
2013-10-11, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KilledByProffset
http://oce.leagueoflegends.com/node/7445 Bra/Dåligt?

jävligt dåligt tycker jag. känns alltid lite kul att spela med skins som är från typ 2010 som nästa inga har eftersom att lol fortfarande inte var så stort då.

aha man får RP tillbaka och speciell vintage sak i loading screen så man iallafall ser att man haft det sen innan, då är det lungt för mig, har nästan alla dom så lär få saftigt med RP.

men känns fortfarande tråkigt, nu kommer varenda jävel gå runt med dom skinsen.
Senast redigerad av Spelguden 2013-10-11 kl. 08:44.
Citera
2013-10-11, 09:14
Medlem
KaptenCapss avatar
På tal om server splits, varför gör de inte obligatoriska byten av servar. Alltså de som ska vara på EUNE flyttas dit, sen stänger de servrarna som är överbelastade för förflyttning?
Blir ju lite diktaturliknande, men det löser problemet?
Citera
2013-10-11, 09:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
jävligt dåligt tycker jag. känns alltid lite kul att spela med skins som är från typ 2010 som nästa inga har eftersom att lol fortfarande inte var så stort då.

aha man får RP tillbaka och speciell vintage sak i loading screen så man iallafall ser att man haft det sen innan, då är det lungt för mig, har nästan alla dom så lär få saftigt med RP.

men känns fortfarande tråkigt, nu kommer varenda jävel gå runt med dom skinsen.
Gråt mer. Du är inte mer speciell för att du har dom.
Tycker det var väldigt bra av Riot. Kul att dom också nämner att Championship Riven är en potentiell medföljare till legacy. Jag tycker att hon helt klart ska bli legacy om dom andra också är det. Varför ha undantag liksom?
Citera
2013-10-11, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Gråt mer. Du är inte mer speciell för att du har dom.
Tycker det var väldigt bra av Riot. Kul att dom också nämner att Championship Riven är en potentiell medföljare till legacy. Jag tycker att hon helt klart ska bli legacy om dom andra också är det. Varför ha undantag liksom?

Är väl snarare alla andra som gråtit till riot i flera månader för att dom inte har skins som andra har, men jag är nöjd, får 25k~ RP gratis.
Citera
2013-10-11, 10:09
Bannlyst
Citat:
Är väl snarare alla andra som gråtit till riot i flera månader för att dom inte har skins som andra har, men jag är nöjd, får 25k~ RP gratis.
Haha bryr mig inte ett skvatt om du har 50000 rp eller inte. Huvudsaken är att du inte är speciell längre. Det finns inget pris på Limited men nu när det finns det kan jag bara skratta dig rätt upp i ansiktet.

Sen att du belönas med den fulaste jävla vintageeffekten jag sett gör det bara ännu roligare.
Citera
2013-10-11, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Haha bryr mig inte ett skvatt om du har 50000 rp eller inte. Huvudsaken är att du inte är speciell längre. Det finns inget pris på Limited men nu när det finns det kan jag bara skratta dig rätt upp i ansiktet.

Sen att du belönas med den fulaste jävla vintageeffekten jag sett gör det bara ännu roligare.

Haha har fortfarande skins du aldrig kommer få tag i

Det roligaste är nu när Corki är så populär igen och man själv glider runt med UFO Corki som dom aldrig kommer släppa i storen
Senast redigerad av Spelguden 2013-10-11 kl. 10:20.
Citera
2013-10-11, 10:18
Bannlyst
Citat:
Haha har fortfarande skins du aldrig kommer få tag i
Säg något skin som du har som jag aldrig kommer få tag i.
Oavsett så som det låter på Riot kommer alla limited förvandlas till legacy så du kan börja runka bulle redan nu.
Citat:
Det roligaste är nu när Corki är så populär igen och man själv glider runt med UFO Corki som dom aldrig kommer släppa i storen
Too bad att det är det fulaste skinnet dom har haft i spelet. Skulle inte vilja ha det skinnet om jag ens blev betald för att använda det. Seriöst.
Senast redigerad av MuppPuffen 2013-10-11 kl. 10:21.
Citera
2013-10-11, 10:29
Medlem
Trevligt detta för folk som vill ha dom! Har själv inget av dom och vill inte ha heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in