2013-10-11, 10:37
Medlem
Runkamackas avatar
Förstår inte varför lägger ner så förbannat mycket pengar på skins? Har spelat sen season 1 utan att handlat rp för en enda krona.
Citera
2013-10-11, 10:50
Medlem
AIKDaniels avatar
Kom att tänka på en sak.

Vi säger att alla adc's (corki, graves, mf, kog, vayne, lucian, draven, jinx, cait, varus, Ashe, ez glömde jag någon?) Är lvl 18, ingen har köpt ett item och ingen har speccat någonting.

Sen kör alla 1v1, alltså bara skjuter på varandra, inge movement eller liknande, bara stillastående.

Vem vinner? Tänkte kanske ashe eller cait med deras passive.

Åsikter?

Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Säg något skin som du har som jag aldrig kommer få tag i.
Oavsett så som det låter på Riot kommer alla limited förvandlas till legacy så du kan börja runka bulle redan nu.

Too bad att det är det fulaste skinnet dom har haft i spelet. Skulle inte vilja ha det skinnet om jag ens blev betald för att använda det. Seriöst.

Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
hahahah okej gråt lite mer va så jävla ägd Kanske skulle in och jungla lite med Victorius Jarvan för att man hade guld i season 1 innan ni kids ens hade en dator, men det är väl också "fult" hahaha

Vilken idiotisk diskussion, kan inte ni ta den någon annanstans så slipper man läsa er skit?
Citera
2013-10-11, 10:57
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Hahah alltså kolla på denna
http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/October_2013/BlitzcrankLE.png
Vem fan vill ha det så? ahahhahah

Jag skulle gärna ha det ifall du tycker det är så viktigt att veta
Citera
2013-10-11, 12:32
Medlem
h4xors avatar
Trevligt att man nu kommer kunna köpa Re-Gifted Amumu.
Citera
2013-10-11, 13:31
Medlem
TheReefs avatar
Nu måste jag fråga här angående dem där 10 provisional matcherna man får efter season 3.
Om man låg i Guld 3 i S3 kommer det bli någorlunda lättare att hamna i guld efter dem 10 matcherna än en silver spelare från S3?
Citera
2013-10-11, 13:37
Medlem
Citat:
Säg något skin som du har som jag aldrig kommer få tag i.
Oavsett så som det låter på Riot kommer alla limited förvandlas till legacy så du kan börja runka bulle redan nu.

Ufo corki? King Rammus?
Citera
2013-10-11, 13:39
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
Nu måste jag fråga här angående dem där 10 provisional matcherna man får efter season 3.
Om man låg i Guld 3 i S3 kommer det bli någorlunda lättare att hamna i guld efter dem 10 matcherna än en silver spelare från S3?
Lättare blir det väll i och med att det inte blir en komplett reset till 1250 ELO, men du kommer fortfarande hamna runt ~1400 elo kanske (dvs runt silver 1-2) så det borde vara relativt lätt för dig.
Citera
2013-10-11, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Ufo corki? King Rammus?
Tror du jag vill ha en recolour?
Citera
2013-10-11, 14:16
Medlem
Citat:
Tror du jag vill ha en recolour?

Då har du inte alla skins
Citera
2013-10-11, 14:18
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef

Om du låg guld föregående säsong så bör du hamna i silver 1 /guld 5 med 7 av tio vunna.

Jag låg high silver förra säsongen, jag vann 7 av tio och hamnade silver 1.
Citera
2013-10-11, 14:40
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Är född 87.

Den var ju inte särskilt snygg.
Hellre Kitty kat katarina.

Jag tkr att det är ett väldigt udda skin och vill därför ha det.

Tror ni att skinsen kommer vara billiga eller gå för fullpris? Vet att någon gjort en lista på reddit, men det är vad skinsen kostade när de kom?
Senast redigerad av h4xor 2013-10-11 kl. 14:47.
Citera
2013-10-11, 14:51
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Jag tkr att det är ett väldigt udda skin och vill därför ha det.

Tror ni att skinsen kommer vara billiga eller gå för fullpris? Vet att någon gjort en lista på reddit, men det är vad skinsen kostade när de kom?
Antagligen kommer alla kosta fullt pris, säljer dem för billigare är dem bara korkade ju. Dem flesta kostade 975 RP/500 RP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in