2013-10-11, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Om man har garage och sen köper lägenhet, får man cash för garaget man köpte då?
Inte allt men lite av det går till det nya
Citera
2013-10-11, 17:11
Medlem
N!xxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Det verkar som att det är extremt många P12or online... Det är tyvärr CoD-nivå på 80% av servrarna jag spelat på med småbarn som skriker i sina headsets... Trist.

Erkänn att det är på x360 och dom är från UK?

Vet inte hur många jag rapporterat på xbox360 iaf för just chat funktionen, dom sitter och skriker med sina röster som skär i öronen eller så hör man ett jävla massa tjatter i bakgrunden från deras mamma/pappa/syskon och dom är alltid ta mig fan från England.

Visst att det är gott med gratis och att man får något för strulet men fan 500k känns lite väl eller är det bara jag som tycker det?
Spec om även folk som utnyttjat uppdragen eller någon glitch även skall få det..
Senast redigerad av N!xxo 2013-10-11 kl. 17:17.
Citera
2013-10-11, 17:15
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
En fråga här:

Kan man "fuska" sig till max strenght? Jag menar man läst om tips hur man maxar stamina o stealth t.ex.

Nej det finns ingen fuskkod, däremot kan du stå och slå på en kompis bil i ca 30 minuter. Men jag anser det inte som fusk.

För driving så krävs det ca 30min körning på någon bana, stamina; cykla ett bra tag...
Citera
2013-10-11, 17:24
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaedon
Strength fixar man med en polare. En sitter i en bil.. Den andre sparkar konstant på taket i typ 8 min. Sen byter man roller och efter 20 min har båda max strength.
Om man är solo kan man köra golf hål 6 om och om igen. Detta tar typ 60min.
Sen ska man tydligen kunna ställa sig på en buss och sparka på taket medan den kör runt också men det kan jag inte intyga då jag inte hittade en buss.

Stamina fixar man genom att simma i cirklar med gummisnoddar på styrspaken samt x/a. Tar någon timme.

Stealth fixar man med att stealtha och använda gummisnoddar för att gå i cirklar. Tar också någon timme.

Jag tackar så hjärtligt
Citera
2013-10-11, 17:28
Medlem
Ratis avatar
Kommer man kunna modifiera sin lägenhet?
Citera
2013-10-11, 17:38
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Kommer man kunna modifiera sin lägenhet?

Det enda jag önskar är att man kan springa i den..
Citera
2013-10-11, 17:39
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
En fråga här:

Kan man "fuska" sig till max strenght? Jag menar man läst om tips hur man maxar stamina o stealth t.ex.
Strength tränar du genom att antigen slåss eller spela sporter som tennis och golf.
Finns inga andra sätt, så vitt jag vet.
Citera
2013-10-11, 17:40
Medlem
basssees avatar
Någon som lyckats med hole-in-one? Får man någon speciell gåva då eller något liknande?
Citera
2013-10-11, 17:42
Medlem
sebbolitos avatar
Tråkigt att jag fick bad sport för att jag gjorde revenge på en kille och hans personliga bil..... idiot spel.

edit: sedan kmr en idiot som följer efter mig och prejar mig. Sätter en sticky på hans bil och åker därifrån och boom, bad sport igen
Senast redigerad av sebbolito 2013-10-11 kl. 17:51.
Citera
2013-10-11, 17:51
Medlem
basssees avatar
Ännu en av mina 1000 frågor:

Är det för mig som har 8mbit enligt BBkollen eller tar det en herrans tid att komma tillbaka in i spelet efter ett uppdrag är avklarat?
Citera
2013-10-11, 17:56
Medlem
Kickexs avatar
Är det verkligen värt att uppgradera sin bil eller bör man vänta tills allt är upplåst? Känns som det blir en del slösade pengar annars...
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Fan vad Nice
Nja, det vet jag inte. Låter rätt så lite. Jag har aldrig fått min gubbe raderad och behöver inte direkt pengarna för tillfället men jag tycker en större summa borde delas ut till just dom som har haft mest problem. Lär vara omöjligt att handplocka alla som är större drabbade i denna mängd av spelare men i min skapta rättvisa så borde det gå till på så sätt.
Citat:
Det enda jag önskar är att man kan springa i den..
Går ej.
Senast redigerad av Kickex 2013-10-11 kl. 17:59.
Citera
2013-10-11, 17:59
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Nja, det vet jag inte. Låter rätt så lite. Jag har aldrig fått min gubbe raderad och behöver inte direkt pengarna för tillfället men jag tycker en större summa borde delas ut till just dom som har haft mest problem. Lär vara omöjligt att handplocka alla som är större drabbade i denna mängd av spelare men i min skapta rättvisa så borde det gå till på så sätt.

Går ej.
Nej jag vet, men jag skrev att jag ville det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in