2013-10-11, 16:17
Medlem
Wertyms avatar
vad nice med gratis pengar, nu behöver man kanske inte snåla sönder längre då

Jag har inte köpt ett enda vapen än och är nivå 19. Har dock kommit över en combat pistol på något sätt, den används flitigt. Sitter inne på ca 170k och samlar till en lägenhet med garage och möjlighet att planera heists i.

Men att handla något automatvapen måste jag nog snart göra, för det är ganska tråkigt med bara en pistol, speciellt när jag blir överfallen i free roam.

Sen tror jag att jag närmar mig att bli en bad sport efter dagens lir, blev utslängd flera gånger nämligen...
Citera
2013-10-11, 16:19
Medlem
basssees avatar
En fråga här:

Kan man "fuska" sig till max strenght? Jag menar man läst om tips hur man maxar stamina o stealth t.ex.
Citera
2013-10-11, 16:27
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
vad nice med gratis pengar, nu behöver man kanske inte snåla sönder längre då

Jag har inte köpt ett enda vapen än och är nivå 19. Har dock kommit över en combat pistol på något sätt, den används flitigt. Sitter inne på ca 170k och samlar till en lägenhet med garage och möjlighet att planera heists i.

Men att handla något automatvapen måste jag nog snart göra, för det är ganska tråkigt med bara en pistol, speciellt när jag blir överfallen i free roam.

Sen tror jag att jag närmar mig att bli en bad sport efter dagens lir, blev utslängd flera gånger nämligen...
Ett tips är att skaffa Micro-SMGn och slänga på Extended Magasine på den. Det är extremt användbart när man skjuter från fordon - än mer om man kör GTA Race där man tillåts skjuta mot varandra under tävlingens lopp.
Citera
2013-10-11, 16:33
Medlem
ArischManns avatar
Alla får 500,000 av r* som plåster på såren!
http://pixelenemy.com/gta-online-rockstar-to-drop-half-a-million-stimulus-package-to-all-players-this-month/?fb_source=pubv1
Citera
2013-10-11, 16:38
Medlem
basssees avatar
Om jag köper en stridshelikopter. Har jag tillgång till den i varje uppdrag då också eller?
Citera
2013-10-11, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArischMann
Alla får 500,000 av r* som plåster på såren!
http://pixelenemy.com/gta-online-rockstar-to-drop-half-a-million-stimulus-package-to-all-players-this-month/?fb_source=pubv1

Fan vad Nice
Citera
2013-10-11, 16:40
Medlem
WizKhalifass avatar
Vafan, dåligt att man inte kan köpa ett garage utan att ersätta det med sin lägenhet.
Citera
2013-10-11, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
En fråga här:

Kan man "fuska" sig till max strenght? Jag menar man läst om tips hur man maxar stamina o stealth t.ex.

Strength fixar man med en polare. En sitter i en bil.. Den andre sparkar konstant på taket i typ 8 min. Sen byter man roller och efter 20 min har båda max strength.
Om man är solo kan man köra golf hål 6 om och om igen. Detta tar typ 60min.
Sen ska man tydligen kunna ställa sig på en buss och sparka på taket medan den kör runt också men det kan jag inte intyga då jag inte hittade en buss.

Stamina fixar man genom att simma i cirklar med gummisnoddar på styrspaken samt x/a. Tar någon timme.

Stealth fixar man med att stealtha och använda gummisnoddar för att gå i cirklar. Tar också någon timme.
Citera
2013-10-11, 16:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xaedon
Strength fixar man med en polare. En sitter i en bil.. Den andre sparkar konstant på taket i typ 8 min. Sen byter man roller och efter 20 min har båda max strength.
Om man är solo kan man köra golf hål 6 om och om igen. Detta tar typ 60min.
Sen ska man tydligen kunna ställa sig på en buss och sparka på taket medan den kör runt också men det kan jag inte intyga då jag inte hittade en buss.

Stamina fixar man genom att simma i cirklar med gummisnoddar på styrspaken samt x/a. Tar någon timme.

Stealth fixar man med att stealtha och använda gummisnoddar för att gå i cirklar. Tar ocskp någon timme.

Gummisnodd-mannen.. Påminner mig om svunna tider haha. Smart tips om str vad ger Max str för fördelar?
Citera
2013-10-11, 16:49
Medlem
Albozs avatar
Är Cloudsen nere för 360 eller inte?
Citera
2013-10-11, 16:59
Medlem
carlankas avatar
Om man har garage och sen köper lägenhet, får man cash för garaget man köpte då?
Citera
2013-10-11, 17:02
Medlem
Sjukt dåligt att man inte får någon extra cash/rp bonus när man tar världsrekord..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in