2013-10-11, 16:23
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Jackthestr1pper stacka (Testo E/Deca Nandro av Diamond Pharma) lite hjälp och tips.

Till att börja med detta är ingen troll tråd.
Jag har satt 4 stick testo på söndag blir de mitt 5:e, men nu börjar jag fundera på att stacka, verkligen explodera. Min tanke va ju att köra testo hela vägen igenom 2 vialer 20 stick. Men nu vill jag hellre köra 2 vialer testo och deca nadro på de (av märket diamond pharma). Sen tänkte jag köpa hcg, står att du kan köpa 5000iu för 350 kr, hur mycket behöver jag för att få en effektiv pct? Har nolva redan hemma men om jag ska kräma på kuren lite med deca så behöver jag nog hcg.

Till frågeställning.

Hur ska jag lägga in decan? Kör ju testo e5d, när ska jag börja lägga in decan?
Är de någon som kört Decan Nandro från DP och kan bekräfta att de är drag i den?
Hur mycket HCG behöver jag?
Hur ska jag lägga upp pct?

Eget förslag till pct:Nolva 2 veckor efter sista stick, HCG 2 veckor innan sista stick men då kan jag inte doseringen och fortsätta med den kanske 2-3 veckor efter.

Eget förslag till kur:Testo E 1ml e5d, Deca Nandro 2ml e5d, men när jag ska börja med decan vet jag inte.

Alla seriösa svar uppskattas, tramsa inte.

mvh Jack
Senast redigerad av Jackthestr1pper 2013-10-11 kl. 16:25.
Citera
2013-10-11, 16:46
Medlem
Skippa Decan

Herregud det är din första kur, du har kört 4 stick testo och ska köra igång med Deca? Fan skärp dig!
Kör klart den här kuren och utvärdera sen efter PCT osv..

Ja det är ett seriöst svar.
Citera
2013-10-11, 16:51
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackthestr1pper
Till att börja med detta är ingen troll tråd.
Jag har satt 4 stick testo på söndag blir de mitt 5:e, men nu börjar jag fundera på att stacka, verkligen explodera. Min tanke va ju att köra testo hela vägen igenom 2 vialer 20 stick. Men nu vill jag hellre köra 2 vialer testo och deca nadro på de (av märket diamond pharma). Sen tänkte jag köpa hcg, står att du kan köpa 5000iu för 350 kr, hur mycket behöver jag för att få en effektiv pct? Har nolva redan hemma men om jag ska kräma på kuren lite med deca så behöver jag nog hcg.

Till frågeställning.

Hur ska jag lägga in decan? Kör ju testo e5d, när ska jag börja lägga in decan?
Är de någon som kört Decan Nandro från DP och kan bekräfta att de är drag i den?
Hur mycket HCG behöver jag?
Hur ska jag lägga upp pct?

Eget förslag till pct:Nolva 2 veckor efter sista stick, HCG 2 veckor innan sista stick men då kan jag inte doseringen och fortsätta med den kanske 2-3 veckor efter.

Eget förslag till kur:Testo E 1ml e5d, Deca Nandro 2ml e5d, men när jag ska börja med decan vet jag inte.

Alla seriösa svar uppskattas, tramsa inte.

mvh Jack
Du vill alltså slänga in 700 mg Deca ew? Kommer nog gå bra... Lr inte...

Max 250 mg e5d. Dock tycker jag inte du ska köra.
Ska du det får du ta o läsa lite om hur folk brukar köra testo Deca kurer... O när pct startar
Citera
2013-10-11, 16:54
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor
Jag tycker du ska byta ställe du sticker dig på, speciellt om det inte blev bra första gången. Jag själv kör Prim Pharma i väldigt höga doser, känner inte ett smack faktiskt. Väldigt nöjd med dem.
A hoppas de inte är samma skit för nig nu som sagt lider med grabbar som råkat ut för detta elände. Vet hur det känns. .

Mvh
Citera
2013-10-11, 17:05
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Skippa Decan

Herregud det är din första kur, du har kört 4 stick testo och ska köra igång med Deca? Fan skärp dig!
Kör klart den här kuren och utvärdera sen efter PCT osv..

Ja det är ett seriöst svar.
Bra svar uppskattas! Tack!
Citera
2013-10-11, 17:06
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Du vill alltså slänga in 700 mg Deca ew? Kommer nog gå bra... Lr inte...

Max 250 mg e5d. Dock tycker jag inte du ska köra.
Ska du det får du ta o läsa lite om hur folk brukar köra testo Deca kurer... O när pct startar
Va en som skrev till mig att jag skulle köra så, men kanske inte då, tack för seriöst svar!
Citera
2013-10-11, 17:06
Medlem
Kör klart din kur och pröva på en pct innan du ens tänker på andra prepp.

Jag är på min andra kur och testo räcker helt klart för mej än så länge, även för dej så lugna ner dej.
Ha inte så jävla bråttom, ditt testo har inte ens "kickat" in ännu...
Citera
2013-10-11, 17:08
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Kör klart din kur och pröva på en pct innan du ens tänker på andra prepp.

Jag är på min andra kur och testo räcker helt klart för mej än så länge, även för dej så lugna ner dej.
Ha inte så jävla bråttom, ditt testo har inte ens "kickat" in ännu...
De har inte gjort de alltså? Roligt att höra okej tack för svar!

(Edit) Man brukar ju höra att de tar ungefär 6 veckor för testo att "kicka", underligt borde de inte kicka efter första inject?
Senast redigerad av Jackthestr1pper 2013-10-11 kl. 17:11.
Citera
2013-10-11, 17:24
Medlem
Jacktheripper jag är inte här för att ge någon några prepptips för jag har inte den kunskapen. Dock så började din kur med 8 blåa nålar 1 grön nål och 1 pump och en vial.. Du köpte på dig verktyg vilket e dunder och en till vial. Nu ska du slänga in ett till prepp . Verkar som du lider av överdossyndromet bestämm dig för en kur kör klart den som den va planerad och utvärdera til nästa gång
Citera
2013-10-11, 17:28
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VargLamm
Jacktheripper jag är inte här för att ge någon några prepptips för jag har inte den kunskapen. Dock så började din kur med 8 blåa nålar 1 grön nål och 1 pump och en vial.. Du köpte på dig verktyg vilket e dunder och en till vial. Nu ska du slänga in ett till prepp . Verkar som du lider av överdossyndromet bestämm dig för en kur kör klart den som den va planerad och utvärdera til nästa gång
De tror jag du har helt rätt i. Visste inte hur de funkade riktigt de där med verktygen sen stod de också att du bara får välja 10 verktyg till 1 vial, mindfuck? Kanske menar 10 av varje ex. 10 pumpar, 10 gröna nålar, 10 blå.
Men som de stod innan var att mitt testo inte kickat än? Stämmer de?
Citera
2013-10-11, 17:29
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VargLamm
Här har vi en som förstår.! Härligt att se
Citera
2013-10-11, 17:40
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackthestr1pper
De har inte gjort de alltså? Roligt att höra okej tack för svar!

(Edit) Man brukar ju höra att de tar ungefär 6 veckor för testo att "kicka", underligt borde de inte kicka efter första inject?

Testo kickar inte in... Du växer mest första 6-8 v sen bli det jobbigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in