2013-01-19, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
Ja det känns som så att nivåerna borde bli ganska jämna om man skulle ta det två ggr/dag. Tror också på 8-9h men skulle va kul om man fick reda på det.

Fast även om du skulle dela upp det på två intag så får du ju fortfarande inte "jämna nivåer" iom halveringstiden.

Ta du dina winnar en gång om dagen, jag lovar att du kommer få precis samma resultat och biverkningar som om du tagit dom två ggr om dagen.
Citera
2013-01-19, 17:46
Medlem
Decentlyawesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Idag? Den frågan är extremt svår att svara på.

//jeff

Det förstår jag säkerligen, men om du själv har kört liknande kur upplägg kanske du skulle kunna skriva på ett "ungefär"? Förstår såklart att det inte går att pin pointa.
Citera
2013-01-19, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decentlyawesome
Det förstår jag säkerligen, men om du själv har kört liknande kur upplägg kanske du skulle kunna skriva på ett "ungefär"? Förstår såklart att det inte går att pin pointa.
Nånstans mellan 1månad och 3år på ett ungefär.
Citera
2013-01-19, 22:36
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filthyfew
Fast även om du skulle dela upp det på två intag så får du ju fortfarande inte "jämna nivåer" iom halveringstiden.

Ta du dina winnar en gång om dagen, jag lovar att du kommer få precis samma resultat och biverkningar som om du tagit dom två ggr om dagen.

Ja det stämmer till fullo, man vill ju minimera risken för biverkningarna så gott det går men i detta fallet spelar det nog ingen roll, vad jag har läst iaf. Ser ingen skillnad på rapporter där de delar upp och rapporter där de tagit hela dosen på en gång.
Testar en gång om dagen.
Citera
2013-01-20, 00:28
Medlem
Decentlyawesomes avatar
Citat:
Tjena gick av en dbol 20/50 kur för 2.5 veckor sedan har nolva som pct 60mg första dagen 40 mg 2 veckor 20 mg 2 veckor var mitt pct upplägg. Jag är mellan 20-30 år gammal och undrar ungefär när jag får tillbaka min egna testo produktion.

mvh

bump
Citera
2013-01-20, 00:30
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
bump

Det finns ingen som kan svara på det. Varför måste du veta? Du lär märka det själv med tiden.

mvh
Citera
2013-01-20, 07:58
Medlem
hej jag kör just nu på testo e 300 mg 5 e5d och eq 500mg e5d.

jag är nu inne på mitt trejde stick med testo och andra på eq. börjde senare med eq för fick tag i det senare.

men jag frontade första 2 med testo 500mg men frontade inte med eq utan började direkt med 500 mg e5d. Nu imrogon ska jag köra 4e sticket 1 ml testo och 2 ml eq.

men så ungefär 5-6 dagar sen började klia på brösvårtora dom blev styva hela tiden och svullnade upp. den ena lite mer en den andra och den var även extra känslig.

idag så upptäckte jag en liten knöl bakom högra bröstvårta. var dumt o vänta så länge kanske men hoppades på att de skulle gå över.
nu tänkte jag börja med letrozole:

2mg första dagen sedan 1 mg ed tills känningar avtar och sedan 1 mg e2d.

Låter detta upplägg bra?
är letrozole bättre alternativ än nolvadex i det här fallet?
behöver jag gå på letrozole kuren igenom?
vill gärna inte avsluta kur men heller inte sitta på bt så va tycker ni att jag borde göra? avsluta eller köra vidare?

Har tränat riktigt bra 2 gånger om dagen, 1 gym 1 kampsportpass 6 dagar i veckan. kost är bra så jag antar att jag har oturen att sitta på detta.

Mvh M123DDD
Citera
2013-01-20, 08:51
Medlem
Om jag vill köra testo e plus dbol, jag blastar med dbol i början... och tar testo e på samma gång. Efter avslutad dbol kur ska jag börja pct eller har jag bara en pct och det är i slutet av testo kuren?
Citera
2013-01-20, 10:19
Medlem
knölen jag hittat sitter några cm högre upp en bröstvårtan. detta måste vara gyno eller?

pallar inte trycka i mig massa skit i onödan. men de måste nog göras eller?

Såg också att letrozole jag hade var i 2,5 mg kaplsar. hur tycker ni att jag ska dosera de här?

tänkte att de va piller så man kunde dela på dom men kanske får öppna dom och ta ut halv innehållet eller va tror ni?
Citera
2013-01-20, 11:07
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaneviking
(Hrt) eller specifikt trt, Testosteron replacment terapi eller hur det stavas. Det borde du ju veta.
Mvh
precis trodde inte du hade koll bara. hrt är ju nåt du änvänder när du kurat klart o ligger på en testodos runt 125-250 e10 e14 d livet ut för välmåendet

o där är väl inte du nu?!!
Citera
2013-01-20, 11:34
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasam123
Om jag vill köra testo e plus dbol, jag blastar med dbol i början... och tar testo e på samma gång. Efter avslutad dbol kur ska jag börja pct eller har jag bara en pct och det är i slutet av testo kuren?
my lord. Ta reda på info själv. Har du ens läst första inlägget?
Citera
2013-01-20, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
my lord. Ta reda på info själv. Har du ens läst första inlägget?

Din fule jävel.. detta är för fan nybörjartråden.. sluta spela smart. Om man inte kan ställa nybörjar frågor här var fan ska man ställa dom. Har du inget att bidra med så håll käften din apa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in