2013-10-07, 21:50
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolaRonny63
Alltså det vågar jag inte ge mig på. Det är denna förklaring man får:

"avgift 10% ni får vid checkout ett nummer, skicka koder, erat order-id samt värde på varje kod till det numret"

E borde be någon annan korrekturläsa och skriva om betalningsinstruktionerna, för åtminstone jag tycker de är fullständigt obegripliga. Vad är detta för nummer och koder och hur hittar man värdet på sin kod, och hur skickar man koderna, order-id:t och värdena till detta mystiska nummer? Är det ett sms man ska skicka till ett telefonnummer eller vaddå?
Nej det är hur enkelt som helst, köp uKash-kod för den summa det gäller, uKash går att köpa på tex Pressbyrån och många andra ställen, du får ett kvitto med en siffer-serie på, denna är din kod.
Maila bara den koden som svar på mailet som Svea skickar ut till dig när du väljer uKash som betalnings-alternativ så är allt klart.
Citera
2013-10-08, 15:42
Medlem
heroinistens avatar
Hur bra var detta att IV:a? Var det som heroin som någon skrev? Hur bra är detta? Fram med sanningen nu! Någon testa på!

Det har kommit mycket blandade åsikter om denna substans, vet ni varför? Jo för ni gör fel. Sluta barnsla er, get into the game

När man testar något som detta, är det enda fullgoda svaret det du får från pumpen! Så ni kära goda vapenbröder dags att slå hål på spekulationerna och få fram något slags svar på mysteriet ifråga!
Citera
2013-10-08, 19:40
Medlem
cbos avatar
någon fara tillsammans med SSRI?
Citera
2013-10-08, 22:57
Medlem
kan inte svara på om det är bra iv men i kapslar och blandat med vatten va effekten dålig.
är du opiat/opioid torsk blir du frisk, inte mer.
gick en 0,5 på nästan tre dagar.
Citera
2013-10-10, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Betalas in till BankGirot med OrderID som OCR/Meddelande precis som du gjort.
(Så gjorde jag iaf och fick svar genom mail att det var korrekt sätt att göra det på.)

Är MT-45 verkligen så värdelös som alla säger?
Kommer själv att prova denna inom någon dag förmodligen. Oralt eller Nasalt?
Blir med all säkerllighet nasalt intag. Tips på doser?

Alltså detta är så djävla dåligt. Min order står fortfarande som "pending". Det är ju fan vettigare att lägga pengarna på loperamid istället, betalar man pengar hit försvinner de, säkert hos den här mellanhanden. Det är väldigt synd att det är så.
Har du fått ditt, du som gjorde samma som jag, eller är du lika rövknullad?

Funderar fan på att köpa en cancersjuk Grand Danois eller hoppa från en lagom hög bro och få nåt kroniskt smärtsamt ryggbrott. Eller börja göra en massa plastikoperationer.
Fast kommer inte göra något sånt, men detta är en neurokemisk Golgatavandring.
Citera
2013-10-10, 18:16
Medlem
heroinistens avatar
Nej nu har jag testat denna iv. Den sög kuk. Värdelös.
Citera
2013-10-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heroinisten
Nej nu har jag testat denna iv. Den sög kuk. Värdelös.

Shit, gjorde du research innan? Väntade du med att kolla ifall lösningen stelnade innan du satte fixen? Vet inte om det gällde denna RC, men läste att någon opioid RC stelnade när den svalnade till..

Fan att ni törs panga RC prepp..

Iaf, ingen kick alls? Inget rus? Opioider som RC är ju inte lite olycksbådande.. Minns hur kryptonet fick många att bli ordentligt torsk.. Gillade den då på den tiden.

Kan denna funka till smärtlindring?
Senast redigerad av yxan 2013-10-10 kl. 19:05.
Citera
2013-10-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Shit, gjorde du research innan? Väntade du med att kolla ifall lösningen stelnade innan du satte fixen? Vet inte om det gällde denna RC, men läste att någon opioid RC stelnade när den svalnade till..

Fan att ni törs panga RC prepp..

Iaf, ingen kick alls? Inget rus? Opioider som RC är ju inte lite olycksbådande.. Minns hur kryptonet fick många att bli ordentligt torsk.. Gillade den då på den tiden.

Kan denna funka till smärtlindring?
den den gjorde va att jag inte va dålig. tar sub var dag annars och märkte dom går att blanda.
en 0,5 räckte i 2,5-3 dar.
om den vart billigare hade jag gärna använda som at substitut.
Citera
2013-10-11, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
den den gjorde va att jag inte va dålig. tar sub var dag annars och märkte dom går att blanda.
en 0,5 räckte i 2,5-3 dar.
om den vart billigare hade jag gärna använda som at substitut.

Hur tror du den funkar som smärtlindring? Får tram utskrivet om jag vill, men rör inte det rävgiftet med tång.. Dolc och oxy är lite för bra för min karaktär om man säger så.. Då dröjer det inte länge förns tygen åker fram och så är man på banan igen.. Nä, passar mig för det.

Så om denna inte ger så mycket till rus men lindrar smärta skulle den kunna vara intressant.
Citera
2013-10-11, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Hur tror du den funkar som smärtlindring? Får tram utskrivet om jag vill, men rör inte det rävgiftet med tång.. Dolc och oxy är lite för bra för min karaktär om man säger så.. Då dröjer det inte länge förns tygen åker fram och så är man på banan igen.. Nä, passar mig för det.

Så om denna inte ger så mycket till rus men lindrar smärta skulle den kunna vara intressant.
Den funkar bra som smärtlindring, tycker jag. Men jag tycker det ger ett rus ekvivalent med andra medelstarka opioider. Det är åtminstone mkt starkare än tramadol, både vad gäller rus och smärtstillning, tycker jag. Man rycker ju som vore man CP-skadad innan man ens blir frisk.

Nu står iaf min order som betald, så nu kan jag lugna mig lite. Blir så stressad över att vänta på sånt här. Känns jätteosäkert att handla på internet. Typ som att ge en okänd kran pengar, som säger att han ska gå och hämta och komma tillbaka om några dagar.
Citera
2013-10-11, 09:25
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
någon fara tillsammans med SSRI?

Ingen forskning finns kring den direkt men i och med att den är helsyntetisk bör du undvika det.

Den ska dock potentiellt vara en mild antagonist för NMDA-receptorerna. Detta kan leda till, vid stora doser, dissociativa effekter så som ketamin, metoxetamin, DXM, PCP etc ger.

http://en.wikipedia.org/wiki/NMDA_receptor_antagonist
Citera
2013-10-11, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolaRonny63
Den funkar bra som smärtlindring, tycker jag. Men jag tycker det ger ett rus ekvivalent med andra medelstarka opioider. Det är åtminstone mkt starkare än tramadol, både vad gäller rus och smärtstillning, tycker jag. Man rycker ju som vore man CP-skadad innan man ens blir frisk.

Kanske får testa då. Tram tar jag inte pga at'n, blir värre på tram för mig än vad jag fått på tunga opisar. Lite rus gör ju inget bara det att det är en RC får mig iaf att inte tappa kassetten och ta till tygen, vilket sker förr eller senare med exempelvis dolc eller oxy..

Tack för hjälpen.

Har någon annan synpunkter är jag intresserad att läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in