2013-10-10, 20:42
  #5125
Medlem
WizKhalifass avatar
Sprängde en killes bil med sticky bomb och fick betala hans försäkring, fick även bad sport.

Fan ska man inte kunna ha lite roligt utan att bli bestraffad?
Citera
2013-10-10, 20:47
  #5126
Medlem
Camoplasts avatar
Tycker inte om Bugattin (Adder), klumpig och tung att den sladdar trots att statistiken visa goda vägegenskaper. Däremot diggar jag Entity XF (Koenigsegg), bias? Nja men gillar den bättre faktiskt.

Elegy RH8 (Nissan GT-R) är riktigt grym, modda den med maxad turbo, chiptrim, sänkt markfrigång, race växellåda, störtburar, skottsäkra däck, bättre bromsar. Då vinner du alla custom races av Sport klassen
Älskar också eldkvastarna RH8an släpper efter sig i princip vart tredje sekund eller när du släpper gasen snabbt för att gasa igen.

För att inte tala om väghållningen... finns ingen annan race bil av klassen sport som har bättre grepp. Tack vare 4WD
Citera
2013-10-10, 20:48
  #5127
Medlem
basssees avatar
Vilken survival har bästa camping stället?
Citera
2013-10-10, 20:49
  #5128
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Kan du spela nu? =)
Japp, ska lira någon timme, ser att vi är i samma game haha.
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
Sprängde en killes bil med sticky bomb och fick betala hans försäkring, fick även bad sport.

Fan ska man inte kunna ha lite roligt utan att bli bestraffad?
Skjut punka på däcken så blir du inte bestraffad.
Citera
2013-10-10, 20:52
  #5129
Medlem
kaffelattes avatar
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwebchat.quakenet.org%2F%3 Fchannels%3Dflashbackcrew%26amp%3Buio%3DOT10cnVlJj EyPXRydWU62


hallå grabbar!
kanalen ligger fortfarande uppe! följ länken och nicka erat Gta-namn!
Citera
2013-10-10, 21:03
  #5130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Vilken survival har bästa camping stället?


Den med flygplanen (Boneyard tror jag)
Citera
2013-10-10, 21:03
  #5131
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Har nu skrapat ihop 1 miljon, vad ska man göra med stålarna?
Citera
2013-10-10, 21:05
  #5132
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffelatte
https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwebchat.quakenet.org%2F%3 Fchannels%3Dflashbackcrew%26amp%3Buio%3DOT10cnVlJj EyPXRydWU62


hallå grabbar!
kanalen ligger fortfarande uppe! följ länken och nicka erat Gta-namn!

Vilket namn ska man skriva? Social klubb?

Kom in nu=)
__________________
Senast redigerad av MrWalros 2013-10-10 kl. 21:08.
Citera
2013-10-10, 21:07
  #5133
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Den med flygplanen (Boneyard tror jag)


danke
Citera
2013-10-10, 21:14
  #5134
Medlem
Chililis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Har nu skrapat ihop 1 miljon, vad ska man göra med stålarna?

Hur fan har du lyckats få ihop 1 miljon?!
Citera
2013-10-10, 21:22
  #5135
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilili
Hur fan har du lyckats få ihop 1 miljon?!
Min goda vän Slicklass visade en glitch på youtube, passade mig då jag inte kunde grinda missions eftersom jag hade kontaktproblem..
Citera
2013-10-10, 21:28
  #5136
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImSoAwesome
Min goda vän Slicklass visade en glitch på youtube, passade mig då jag inte kunde grinda missions eftersom jag hade kontaktproblem..
Pm:a länken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in