Tycker inte om Bugattin (Adder), klumpig och tung att den sladdar trots att statistiken visa goda vägegenskaper. Däremot diggar jag Entity XF (Koenigsegg), bias? Nja men gillar den bättre faktiskt.
Elegy RH8 (Nissan GT-R) är riktigt grym, modda den med maxad turbo, chiptrim, sänkt markfrigång, race växellåda, störtburar, skottsäkra däck, bättre bromsar. Då vinner du alla custom races av Sport klassen

Älskar också eldkvastarna RH8an släpper efter sig i princip vart tredje sekund eller när du släpper gasen snabbt för att gasa igen.
För att inte tala om väghållningen... finns ingen annan race bil av klassen sport som har bättre grepp. Tack vare 4WD