2013-10-10, 17:51
  #1
Medlem
Jag har en iphone 4. Jag vill inte kunna se att jag har mottagit sms på mobilen alls. Utan vill kunna styra när jag SJÄLV vill se om jag fått sms. Finns det någon/några inställningar för detta på mobilen?
Citera
2013-10-10, 17:57
  #2
Medlem
langben1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaT11
Jag har en iphone 4. Jag vill inte kunna se att jag har mottagit sms på mobilen alls. Utan vill kunna styra när jag SJÄLV vill se om jag fått sms. Finns det någon/några inställningar för detta på mobilen?

Inställningar -> notiscenter -> meddelande och stäng av allt
Citera
2013-10-10, 18:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langben1
Inställningar -> notiscenter -> meddelande och stäng av allt

Aha de ska funka då?
Citera
2013-10-10, 18:12
  #4
Medlem
Hanspandas avatar
ne han sa bara så för att jävlas.


Jo det ska funka då
Citera
2013-10-10, 18:14
  #5
Medlem
Klimakteriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaT11
Jag har en iphone 4. Jag vill inte kunna se att jag har mottagit sms på mobilen alls. Utan vill kunna styra när jag SJÄLV vill se om jag fått sms. Finns det någon/några inställningar för detta på mobilen?

Lust att svara på varför du vill dölja det?
Citera
2013-10-10, 18:17
  #6
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterium
Lust att svara på varför du vill dölja det?

Dölja det för flickvännen, garanterat!
TS: Du kan dock inte ta bort den röda notisen utan jailbreak.
Citera
2013-10-10, 18:23
  #7
Medlem
Klimakteriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Dölja det för flickvännen, garanterat!
TS: Du kan dock inte ta bort den röda notisen utan jailbreak.


Haha, tänkte samma sak.. men vill ha det bekräftat!
Citera
2013-10-10, 18:25
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Dölja det för flickvännen, garanterat!
TS: Du kan dock inte ta bort den röda notisen utan jailbreak.

Vill bara ta en paus från sms världen då det är en kille inblandat idet hela. Kunna använda mobilen utan att bry mig om sms å skit.

Vadå den röda notisen? jailbreak? Vad r det för något? Ursäkta men är ny med det här med iphone,....
Citera
2013-10-11, 07:33
  #9
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MoaT11
Vill bara ta en paus från sms världen då det är en kille inblandat idet hela. Kunna använda mobilen utan att bry mig om sms å skit.

Vadå den röda notisen? jailbreak? Vad r det för något? Ursäkta men är ny med det här med iphone,....

Ah!

När du får sms så har du en röd notis på sms-ikonen. Den kan du inte ta bort utan att modifiera programvaran.
Citera
2013-10-11, 08:23
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Ah!

När du får sms så har du en röd notis på sms-ikonen. Den kan du inte ta bort utan att modifiera programvaran.


Jajaja den har jag redan fixat så jag inte ser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in