Citat:
Ursprungligen postat av
srAz
Dölja det för flickvännen, garanterat!
TS: Du kan dock inte ta bort den röda notisen utan jailbreak.
Vill bara ta en paus från sms världen då det är en kille inblandat idet hela. Kunna använda mobilen utan att bry mig om sms å skit.
Vadå den röda notisen? jailbreak? Vad r det för något? Ursäkta men är ny med det här med iphone,....