2013-10-10, 17:40
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Gjorde detta, liknar ditt relativt mycket. Den enda svaga länken skulle jag vilja säga är Gargano, dock så har han rätt bra stats för att vara CDM och även sköna WR. http://www.futhead.com/14/squads/1085436/
Tack så hjärtligt!
Citera
2013-10-10, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Nu kommer ett obekräftat utlåtande från mig som jag snappat upp runt om i fifa sfvären. Tydligen är Fifa 14 det mest inbytta spelet hittills i UK under första månaden.

Å andra sidan så är det kanske också det som säljer bäst vilket då blir ganska naturligt.
Citera
2013-10-10, 17:45
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducedo
Å andra sidan så är det kanske också det som säljer bäst vilket då blir ganska naturligt.

Jo, kan hålla med om att det är någorlunda naturligt att ett spel som säljer mest också ligger där i toppen på det mest inbytta. Men tycker det är än mer naturligt att dra slutsatsen att otroligt många tycker spelet suger så pass mycket att dom inte vill ha det i sin ägo.
Citera
2013-10-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muppson
Han har ju helt rätt? Det är ett underbart spel, men tråkfotboll lönar sig orimligt mycket (kontringar, inlägg, hörnor). Bara för att man inser det, behöver man inte spela på det sättet. Personligen slutar jag hellre spela FIFA, än att börja med kontringar och inlägg.
Men, det bästa FIFA hittills by far, synd bara att det alltid måste finnas en obalans i FIFA-serien.

Precis, håller med till punkt och prickar! Spelar du roligt, och "verkligt" så måste du vara såååå mycket bättre i relativitet till andra som spelar samma spel, jämfört med att spela tråkfotbollen. Känns verkligen som vilken idiot som helst kan komma in å bara mata djupledspassningar och inlägg och vinna sina matcher.

Ska man spela riktig fotboll måste man verkligen vara grymt skicklig för att kunna slå en halvkass tråkfotbollsspelare...

Man kan spela på olika sätt, med olika spelstilar såklart. Men någonstans dras ju alltid de flesta till att köra den spelstilen som är mest framgångsrik vinstmässigt... i detta fallet är det ju solklart inläggs- och hörnspelet, samt några genomskärare då å då.
Citera
2013-10-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kefrens
Haha, uppenbarligen inte?
Du verkar vara kass på fifa helt enkelt, om du upplever alla de där problemen. Du har exakt samma förutsättningar som motståndaren, så utnyttja dem istället för att grina och fråga om någon håller med dig.
Haha, han säger inte att det bara sker honom. Hur kul är det å göra mål på slumpartade händelser? Hur roligt kommer man ha om man spelar inläggsfotboll som alla gör?
Citera
2013-10-10, 18:06
Medlem
Weeruuns avatar
Kör med detta svinbra laget nu: http://www.futhead.com/14/squads/1087614/
Är det bara jag som är utvecklingsstörd eller tycker ni också att Balo's avslut är bedrövliga?
Citera
2013-10-10, 18:07
Medlem
Koromans avatar
Lite drygt när ens b-lag funkar bättre än a-laget.. Nog för att b-laget har jackson martinez & draxler som är sjukt grymma, men a-laget borde funka bättre än vad det gör.. Så därför frågar jag er - tips på förändringar på a-laget? Får gärna vara tips på en annan formation/spelarbyten!

http://www.futhead.com/14/squads/891108/
Citera
2013-10-10, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koroman
Lite drygt när ens b-lag funkar bättre än a-laget.. Nog för att b-laget har jackson martinez & draxler som är sjukt grymma, men a-laget borde funka bättre än vad det gör.. Så därför frågar jag er - tips på förändringar på a-laget? Får gärna vara tips på en annan formation/spelarbyten!

http://www.futhead.com/14/squads/891108/

Nu beskriver du ju inte exakt vad det är som inte klickar. Men Diamanti som CM känns lite optimistiskt. Han besitter stora kvalitéer så jag skulle nog snarare spela 4-4-1-1 med honom som CAM. Möjligtvis 4-1-4-1 med De Rossi som CDM och Hernanes och Diamanti framför honom som centralmittfältare.
Citera
Medlem
Kanske lite off topic men är det någon som t.ex lämnat in sitt gta v och fått fifa billigare? Hur mkt fick ni de för?
Citera
Medlem
haammpes avatar
Omg Zlatan är helt underbar haha fyfan asså!
Citera
2013-10-10, 18:17
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasil
Nu beskriver du ju inte exakt vad det är som inte klickar. Men Diamanti som CM känns lite optimistiskt. Han besitter stora kvalitéer så jag skulle nog snarare spela 4-4-1-1 med honom som CAM. Möjligtvis 4-1-4-1 med De Rossi som CDM och Hernanes och Diamanti framför honom som centralmittfältare.

Nej jag vet, för jag vet själv inte riktigt vad problem är..

Jag lirar ju de rossi som cdm, med hernanes och diamanti framför. Men spelet flyter inte alls på så bra som när jag lirade 4-2-3-1(2) med hernanes som CAM. Men vill försöka få igång diamanti men lyckas inte..
Citera
2013-10-10, 18:23
Medlem
Fille11s avatar
Vad ska man ha för tränare i ett brasselag?? hittar inte en enda brassetränare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in