2013-10-10, 13:18
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlanka
Jag klara Base Invaders genom att landa planet i närheten av ett jetplan (inte ett som är rödmarkerat).
Sen sköt jag alla "lazers".
Sen hoppa jag ut och sköt dom som står inne där helikoptern är och snodde den.
Ganska lätt.

Vad är grejen med lägenheter?
Får man ett stort garage med på köpet då?
Annars är det ju helt meningslöst!
I de dyraste lägenheterna så får man ett garage med plats för 10 bilar.

edit: tvåa på bollen
Senast redigerad av Graver 2013-10-10 kl. 13:29.
Citera
2013-10-10, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Vilken level var den?
För under den vecka du väntat borde du lika gärna kunnat starta om känns det som.
Jag fick min level 30-gubbe borttagen och jag började om dagen efter fast på en anna slot. Är uppe i level 80 nu med 4miljoner cash.

Karaktären var bara i level 17, vet att jag kommit lindrigt undan i jämförelse med många man läst om, får vara glad att man ej la mer tid på det än man gjorde.

Jag har bara avvaktat i hopp om att gubben skulle vara tillbaka på några dagar och att de avrådde att starta en ny gubbe i samma slot. Men om de nu har patchat spelet igen så att karaktärerna inte ska försvinna något mer, kan jag kanske göra en ny i slot 2 och hoppas min kommer tillbaka i slot 1? Är trots allt bara samma characther slot de avrått att göra ny gubbe på?
Citera
2013-10-10, 13:31
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Fy fan vad jag hatar alla jävla tattare som står utmed vägarna och helt utan anledning skjuter ihjäl dig för att sedan sno kärran och köra in i allt och alla så att de får snuten efter sig, så att bilen måste hämtas hos snuten, för att sedan vara tvungen att reparera den.
Inte lätt att köra ifrån snuten när ens tidigare vrålåk ser ut som en jävla skrothög med alla däcken sprängda.

Du kan ju ställa in så andra inte kan använda din personliga bil om du håller in "select" och bläddrar i menyn.. Angående punkteringen, köp punkteringsfria däck.. kostar 25 k om jag minns rätt.
Citera
2013-10-10, 13:35
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Du kan ju ställa in så andra inte kan använda din personliga bil om du håller in "select" och bläddrar i menyn.. Angående punkteringen, köp punkteringsfria däck.. kostar 25 k om jag minns rätt.
Jo, fast man måste ju låsa upp de punkteringsfria däcken, vilket jag inte gjort än.

Nåväl, inte ofta detta händer utan verkar endast hända när det är massa fransmän på samma server.
Citera
2013-10-10, 13:39
Medlem
Min bil verkar ha buggat.. Igår tog jag min personliga bil och resprayade den och fixade lite annat, idag när jag loggade in så har jag 2 bilar i garaget..? Det är samma bil fast innan och efter resprayen
Citera
2013-10-10, 13:45
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Min bil verkar ha buggat.. Igår tog jag min personliga bil och resprayade den och fixade lite annat, idag när jag loggade in så har jag 2 bilar i garaget..? Det är samma bil fast innan och efter resprayen
Det har hänt mig och många andra flera gånger. Bara att sälja den gamla. Trevlig bugg faktiskt!
Citera
2013-10-10, 13:55
Medlem
basssees avatar
Ursäkta men hur gör man för att öka sin stealth? Har dödat 3312 (ej spelare) men har 0 stealtj kills :S?
Jag använder ljuddämpare och dödar ibland utan att andra reagerar..

Dessutom undrar jag vad det kommer att ge om jag t.ex. maxar den.
Citera
2013-10-10, 13:58
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Ursäkta men hur gör man för att öka sin stealth? Har dödat 3312 (ej spelare) men har 0 stealtj kills :S?
Jag använder ljuddämpare och dödar ibland utan att andra reagerar..

Dessutom undrar jag vad det kommer att ge om jag t.ex. maxar den.
Smyg runt bara. Du behöver inte döda någon, så länge du rör på dig i "Stealth Mode". Jag gick runt i cirklar i ~20 minuter och maxade nästan Stealth på så sätt.
Citera
2013-10-10, 14:03
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Smyg runt bara. Du behöver inte döda någon, så länge du rör på dig i "Stealth Mode". Jag gick runt i cirklar i ~20 minuter och maxade nästan Stealth på så sätt.
Under ett uppdrag då antar jag? Men vad ger det?
Citera
2013-10-10, 14:06
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Under ett uppdrag då antar jag? Men vad ger det?
Det går bra i free roam också.
Jag har ingen aning vad det ger faktiskt.
Citera
2013-10-10, 14:07
Medlem
Fooulzs avatar
Fungerar det att planera rån i Richards Majestic, Apt 51 ($253,000) ?
Citera
2013-10-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Fungerar det att planera rån i Richards Majestic, Apt 51 ($253,000) ?

Alla över 200k funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in