Citat:
Ursprungligen postat av
Jafan89
Så hur känner ni inför den nya Champen som ska släppas?
Personligen tycker jag att den känns som en väldigt upp pumpad Tristana med lite Ziggs inblandat, den verkar ha otroligt stark range och kan critta med AOE, hög AS på den andra.
Stark snare, äckligt lång range på en slow/poke och för att avrunda en global ulti, också den med AOE.
Den verkar dock sakna en tillförlitlig disengage, dvs sålänge den inte lyckas få en assist/kill eller minorna mot någon som inte har en gapcloser redo.
Som någon skrev, så verkar s4 handla om mycket long range.
Hon känns väll helt okej, ska man använad den lång rangen så måste hon ju ha en blå buff och det går väll jobba runt men jag tycker inte hon verkar sådär överdrivet stark. Kommer antagligen få några nerfs/buffs innan/alldeles efter hon släpps så.
Hennes ulti verkar lite väl "meh" tycker jag. Den fungerar väll, men jag föredrar hellre en Ashe ulti isf, det är inte direkt att träffa alla ultis som är lång range.
Att S4 verkar handla mycket om lång range .. är bara konstigt av dig att skriva redan nu. Det är väll snarere så att S3 har handlat nästan bara om lång range alternativ Twitch/vayne, och nu på slutet tri-force starka gubbar. Lucian har ju till exempel väldigt medelmåttig range och han är nog nästa AD som blir fotm med Triforce.
Citat:
Ursprungligen postat av
Wallyman
Åh blir så besviken. Var i promotion till silver två. (Ja garva ni lol, är usel) Stod i champion pick. Då får datorn för sig att starta om sig och fixa windowsuppdateringar. Det var mitt andra promotion då jag förlorade det andra. Är just nu på 82 LP och kan inget göra än att försöka vinna mig upp i promotion igen. Oerhört bittert när det händer.
Har du kommit till promo två gånger så lär du komma dit en tredje gång och du får väll helt enkelt tänka tredje gången gillt! Glöm inte bort att du
inte har tappat någon MMR, utan bara LP.