2013-10-09, 15:51
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Får panik av att man bara kan GÅ inne i lägenheten och garaget!!!
Tycker det ger en mer avslappnad känsla i sällskap
Citera
2013-10-09, 15:51
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag har en lägenhet på 1162 Power Street (Den nordöstligaste lägenheten i staden) som jag gav $130,000 för. Den kommer inklusive ett garage med plats för 6st fordon och två cyklar. Runt hörnet har du en skatepark innehållandes en vertramp, en quarterpipe och två flatramps.

Panoramabild av lägenheten: http://i.imgur.com/JWkoKBr.png
Utöver det som syns på bilden finns det även ett innehållslöst sovrum: en dubbelsäng, en garderob och ett fönster med fördragna gardiner. Inne i sovrummet finns dessutom en dörr som leder in till ett extremt litet badrum där det finns toalett, handfat och dusch.

JAg köpte nyss lägenheten på 3 Alta St, Apt 57. Ända anledning till att jag vill ha lägenhet är egentligen för att kunna se tuffa biljakter på TV:n. Haha.
Citera
2013-10-09, 15:52
Medlem
Fooulzs avatar
Ingår det garage när man köper lägenhet?
Citera
2013-10-09, 15:52
Medlem
Deferos avatar
HELVETE!!!! Skulle leverera en bil till den där snubben. Hittar bilen tillslut men tvingas döda 2 stycken som också ville få tag i bilen. Åker först för att måla om den vilket kostade 1000$. Behövde sedan åka till andra sidan kartan för att leverera bilen vilket jag gjorde och när jag tillslut nästan var framme hade jag hållit på med den där bilen i alldeles i över en halvtimma. När jag sedan kommer till garaget och 50 meter ifrån det kommer en äcklig liten jävel och kastar en sticky-bomb på bilen så att både jag och de 9000$ jag skulle ha fått sprängs upp i bitar. Bilen förstörs och han själv tjänade alltså ingenting på att spränga upp mig utan allt gjordes för att jävlas med mig. Vad är detta för en äcklig liten tragisk människa som lever på att förstöra för andra? SVIN! Var så förbannad så att jag satte en bounty på killen på 10.000$ för att sedan stänga av konsolen i ren frustration. Hoppas någon sänkte den där jäveln! Fyfan!
Citera
2013-10-09, 15:54
Medlem
Bara jag som inte kan byta från free aim?
Citera
2013-10-09, 15:54
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
HELVETE!!!! Skulle leverera en bil till den där snubben. Hittar bilen tillslut men tvingas döda 2 stycken som också ville få tag i bilen. Åker först för att måla om den vilket kostade 1000$. Behövde sedan åka till andra sidan kartan för att leverera bilen vilket jag gjorde och när jag tillslut nästan var framme hade jag hållit på med den där bilen i alldeles i över en halvtimma. När jag sedan kommer till garaget och 50 meter ifrån det kommer en äcklig liten jävel och kastar en sticky-bomb på bilen så att både jag och de 9000$ jag skulle ha fått sprängs upp i bitar. Bilen förstörs och han själv tjänade alltså ingenting på att spränga upp mig utan allt gjordes för att jävlas med mig. Vad är detta för en äcklig liten tragisk människa som lever på att förstöra för andra? SVIN! Var så förbannad så att jag satte en bounty på killen på 10.000$ för att sedan stänga av konsolen i ren frustration. Hoppas någon sänkte den där jäveln! Fyfan!

Hoppas att good och bad sport börjar fylla sin funktion snart. Sånt där är riktigt irriterande.
Citera
2013-10-09, 15:55
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Kan jag sälja min fina lya då?
När du köper nya lägenhet säljs din gamla av automatiskt för 50% av inköpsvärdet.
Citera
2013-10-09, 15:58
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Är inte dom uppdragen co-op bara, eller var dom andra röda?

Förresten, någon hjälte med hög lvl som orkar farma upp med min nya då den gamla verkar bortom allt hopp att komma tillbaks
Citera
2013-10-09, 15:58
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Ingår det garage när man köper lägenhet?

Jag köpte en riktig trash lägenhet igår, och då ingick garage för 2 bilar, det står mer info om varje hus om du går in via iFruiten.

Citat:

Störande. Menar du den gröna bil ikonen som kommer upp ibland? jag sänkte en jävel igår som precis höll på att bryta sig in i den + att han hade bounty på sig så jag tjänade 5000 på att ta honom av daga + 16 000 för bilen
Citera
2013-10-09, 16:01
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
En fråga till er som kommit lite längre än mig (Rank 26) sätter spoilertagg då det är mission-detaljer jag tar upp:

Gjorde den med någon snubbe, är lvl 15. Hur som helst så var det väldigt enkelt, spammade skiten fick 10.000 dollar varje match.

Såklart det kommer fler fetare missions! Det var ju ngn snubbe här som fick 25.000 per mission lite högre level. Bara å levla!

Ps. glöm inte å inva
Citera
2013-10-09, 16:17
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
När du köper nya lägenhet säljs din gamla av automatiskt för 50% av inköpsvärdet.

Okej. Tack så för svaret.
Citera
2013-10-09, 16:21
Medlem
ImSoAwesomes avatar
Fyfan att man inte kan replaya missions längre, är Lvl 15 och har bara 70k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem