2013-10-09, 15:08
Medlem
rockstarkillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viche
En fråga till er som kommit lite längre än mig (Rank 26) sätter spoilertagg då det är mission-detaljer jag tar upp:

Jag är rank 45, och jag har inte märkte nån fetare uppdrag än den.
Citera
2013-10-09, 15:09
Medlem
Fooulzs avatar
Kan någon svara på om det går att göra så att sin gubbe får men muskler? han är tanig som en sticka.............
Citera
2013-10-09, 15:11
Medlem
Guldtandens avatar
Jag har nu klarat Cyprus Flats som Gerald sa att jag skulle klara för att öva mitt aim. Nu har han inte ringt mig på en bra stund. Hur gör man för att få uppdrag från honom?`
Citera
2013-10-09, 15:15
Medlem
Fooulzs avatar
Hur stor skillnad är det egentligen på de billiga lägenheterna/garagen om man jämför med dem dyra? och VAD är det som skiljer och får priset att stiga?

Jag har nu cirkus 300,000~ och tänkte att det kanske är dags att köpa lägenhet/villa/garage (eller finns det något annat att spendera pengarna på?)

Ge mig tips!
Citera
2013-10-09, 15:16
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Fyfan vad skönt att jag plus tre Flashbackare hann farma Violent Duct innan patchen slog in (ger $3000 istället för $9000) plus att man inte längre kan spela om uppdrag.

Jaja, tips på vad man kan göra med $300,000? garage/lägenhet eller spara?

Snackades det inte om att man kunde äga typ bilfirmor och shit?

Antar att det var vi som lirade ihop? (Luucen)
Första gången jag fick nyttja mina nya headset för xbox. Helt klart värt det.
Vi får fortsätta så här i kommande uppdrag.
Citera
2013-10-09, 15:19
Avslutad
kfost2345 här?
Citera
2013-10-09, 15:19
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Antar att det var vi som lirade ihop? (Luucen)
Första gången jag fick nyttja mina nya headset för xbox. Helt klart värt det.
Vi får fortsätta så här i kommande uppdrag.

Ah precis, det var det. Dock kommer man inte att kunna farma uppdrag längre om jag förstått det rätt, men vi får göra något stort och planerat bankrån i framtiden
Citera
2013-10-09, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av apskaftet12
Om jag läste rätt nu så ska alltså rockstar har fixat till de med förlorade char?

Hoppas de så slipper man hela tiden vara orolig att gubben försvinner nångång bara.

Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag vet inte riktigt; det skulle lika gärna kunna betyda att de har löst problemet som leder till att karaktärerna försvinner - inte att de har kunnat börja återställa karaktärerna.

Oavsett om vi får tillbaka dom förlorade karaktärerna eller inte så är det ju ändå bra nyheter. Nu slipper vi oroa oss för att framtida framgångar går förlorade!
Citera
2013-10-09, 15:39
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Någon som spelar PS3 med en lite finare lägenhet som vill ha sällskap en stund? Haha, jag vill veta vad jag kommer att köpa!
Jag har en lägenhet på 1162 Power Street (Den nordöstligaste lägenheten i staden) som jag gav $130,000 för. Den kommer inklusive ett garage med plats för 6st fordon och två cyklar. Runt hörnet har du en skatepark innehållandes en vertramp, en quarterpipe och två flatramps.

Panoramabild av lägenheten: http://i.imgur.com/JWkoKBr.png
Utöver det som syns på bilden finns det även ett innehållslöst sovrum: en dubbelsäng, en garderob och ett fönster med fördragna gardiner. Inne i sovrummet finns dessutom en dörr som leder in till ett extremt litet badrum där det finns toalett, handfat och dusch.
Citera
2013-10-09, 15:42
Medlem
basssees avatar
Får panik av att man bara kan GÅ inne i lägenheten och garaget!!!

Edit: Kan även tillägga att jag måste ha missuppfattat "Enable Passive Mode" eftersom jag kan bli överkörd o slaktad av andra spelare med den funktionen aktiverad..
Senast redigerad av basssee 2013-10-09 kl. 15:44.
Citera
2013-10-09, 15:43
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basssee
Får panik av att man bara kan GÅ inne i lägenheten och garaget!!!
Flytta till en mindre lya så kommer det inte ens finnas utrymme för att kunna springa.
Citera
2013-10-09, 15:51
Medlem
basssees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Flytta till en mindre lya så kommer det inte ens finnas utrymme för att kunna springa.

Kan jag sälja min fina lya då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in