2013-10-09, 12:22
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Det där låter jävligt skoj!

Vore kul ifall vi kunde gå ihop 16 stycken från Flashback Crew på en server och köra något liknande. 8-12 stycken får vara bounty hunters och 4-8 stycken får vara ett "gäng" som får bountys på sig. Sedan jagar man varandra över hela kartan och efter att alla har dött i något lag kör man om och byter då lag. På så sätt kan man ha organiserat skoj utan att blanda in Rockstars uppdrag. Det kommer nog att bli lättare att organisera när "content creator" kommer. Iofs verkar de flesta vilja farma uppdrag men är det några som är sugna kan vi köra ikväll vid 6-7 tiden.

Vilken konsol hade du tänkt? Jag är sugen men jag kör på Xbox.
Citera
2013-10-09, 12:22
Medlem
SalamiSlams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fyfan, kan inte Rockstar föra över Good/Bad Sport till racing-delen av spelet också. I 9 fall av 10 spelar alla mina motståndare som riktiga rövhål. Man tacklas, prejas och tvingar in spelare i spinn.

Samtidigt försöker jag spela sportsligt och ärligt.. Om någon kommer upp bakom mig håller jag mig åt ena sidan så att denna lätt kan passera mig - fast nej. Motståndaren väljer istället att köra in i baken på mig tills någon av oss kraschar eller får spinn.

Racingen borde fördelas beroende på hur aggressivt man kör, så att spelarna som är ute efter att döda får leka radiobilar medan vi lite mer seriösa och med sportsmannaanda får köra mot varandra istället.

Håller med till varenda ord. Good/Bad Sport systemet är helt åt helvete imo. Brukar aldrig rage quita men i och med att min Xbox har en tendens att frysa så har jag fått bad sport 2-3 gånger...
Citera
2013-10-09, 12:24
Medlem
Fooulzs avatar
Vad gjorde nya patchen? kan man inte klicka på R2 längre?

Kan man på något sätt göra så att ens karaktär blir muskulös eller något?
Citera
2013-10-09, 12:25
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enisnosa
Jag är på!
Trevligt! Galet lir igår förresten med polisbussen. Står uppe på en kulle vid en bro och väntar på att folk skall köra på min sticky bomb och ser dig välta ner för en kulle lite längre bort. Gillar verkligen att den långa draw distance:en är kvar i online
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Vilken konsol hade du tänkt? Jag är sugen men jag kör på Xbox.
Aj då, själv kör jag på PS3.

Sätter väl igång en invite-only server alternativt en closed-crew session vid sex-tiden så jag skickar invites till dem som är med i crew:et. Ni som inte är med i Flashback Crew eller har mig på vänlistan kan skicka pm
Senast redigerad av Autozione 2013-10-09 kl. 12:28.
Citera
2013-10-09, 12:26
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jull3E.G
Känn dig hatad, förbannade svikare!
Du skulle skyddat honom i 1 dygn så skulle han blivit av med bountyn.
Fy fan, själviska as.

Sluta gnäll för fan. Jag har också råkat döda en crew medlem som hade bounty. Man ser inte den gröna ringen som går runt alla i FB crewet när dom har bounty, honest mistake helt enkelt.
Citera
2013-10-09, 12:26
Medlem
sebbolitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mada1
http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9774/aHO5TjmyMkKHzChixQruhg/0_0.jpg Tur att man han köpa den innan r2 fixen

Snygg bil, har dom tagit bort den nu eller?
Citera
2013-10-09, 12:32
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbolito
Han menar väl snarare att det var tur att han lyckats spara ihop till bilen innan fixen.
Citera
2013-10-09, 12:39
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbolito

nej då den e kvar, men den kostar 800.000 vilket e svårt att farma ihop nu
Citera
2013-10-09, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Trevligt! Galet lir igår förresten med polisbussen. Står uppe på en kulle vid en bro och väntar på att folk skall köra på min sticky bomb och ser dig välta ner för en kulle lite längre bort. Gillar verkligen att den långa draw distance:en är kvar i online

Aa hahah det var riktigt nice och så sköt vi den där snubben

Invita mig ikväll så gör vi kaoz!
Senast redigerad av enisnosa 2013-10-09 kl. 12:42.
Citera
2013-10-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jull3E.G
Känn dig hatad, förbannade svikare!
Du skulle skyddat honom i 1 dygn så skulle han blivit av med bountyn.
Fy fan, själviska as.
Haha ok! Va självisk man är när man har gjort det en gång. OCH har bett om ursäkt. Haha igen!
Citera
2013-10-09, 12:47
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Sluta gnäll för fan. Jag har också råkat döda en crew medlem som hade bounty. Man ser inte den gröna ringen som går runt alla i FB crewet när dom har bounty, honest mistake helt enkelt.

Jag fimpa en crewmedlem som hade 9k på sitt huvud. gav honom 4500.. win win för båda
Citera
2013-10-09, 12:49
Medlem
GlobalistKattens avatar
Bra att dom har tagit bort möjligheten att "R2a", för övrigt förstår jag mig inte på spelare som använde skiten innan. Personligen spelar jag för att det är roligt, och att ta genvägar genom att köra samma uppdrag om och om igen är för mig motsatsen till roligt.
När jag väl får råd med fet lägenhet med garage och feta bilar vill jag känna mig förtjänt av det, men det kanske bara är jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in