2013-10-09, 10:43
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Fortfarande så kan ni inte göra på det sättet längre för det är ordnat utav R*.
Patchades det idag?
För jag och två polare gjorde detta igår då vi tröttande på att våra karaktärer aldrig kom tillbaka. Vi nötte det bra många timmar.
Så fort man kommer till Like-skärmen trycker man Like och sen Right Trigger(Xbox) så står det "RESTART" istället för "CONTINUE" och uppdraget börjar om direkt.
Citera
2013-10-09, 10:45
Medlem
Jull3E.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Tjo! That´s me!
Sorry för att jag dödade dig! Du hade en bounty på dig på 8-9k och jag som är någorlunda ny vet inte riktigt hur reglerna är för ens crew som har bounty på sitt huvud!(?)
Men ja, jag dödade dig fick pengarna, min bil "blew up" som jag hade spenderat lite pengar på men hade glömt att köpa försäkringen :/ (surt)
Sen började jag jaga dig igen men du försvann in i ett mission och då hoppade jag ut. Och det kommer inte hända igen.
Men ska man kanske skydda sin crew medlem om hon/han har bounty på sig, tycker ni? Känns omöjligt för min del, med tanke på att man dör så sjukt fort!

Ber om ursäkt igen!
Svika en medlem för 9 lax? Så jävla lågt, du är bannlyst, vill du göra rätt för dig så för över pengarna till han du dräpte.
Citera
2013-10-09, 10:46
Medlem
odditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Patchades det idag?
För jag och två polare gjorde detta igår då vi tröttande på att våra karaktärer aldrig kom tillbaka. Vi nötte det bra många timmar.
Så fort man kommer till Like-skärmen trycker man Like och sen Right Trigger(Xbox) så står det "RESTART" istället för "CONTINUE" och uppdraget börjar om direkt.

Jag körde Violent Duct inatt (xbox.) Man kan fortfarande trycka Y och RT, men de har sänkt summan till 3000.
Citera
2013-10-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jull3E.G
Svika en medlem för 9 lax? Så jävla lågt, du är bannlyst, vill du göra rätt för dig så för över pengarna till han du dräpte.
Har inga som helst problem att göra det. Vad förlorar han? 2k på death? Han hade säkert dött av någon annan som inte va crew. Eller kan man bli av med bounty?

Ps: Bättre att en crew medlem får bountyn än någon icke! :P (skoj)
Citera
2013-10-09, 10:59
Medlem
Kimpoos avatar
Tjena, vet inte radan om ni vet att man kan köra survive på gta v online o få typ 9k om man kommer till typ wave 8, inte så svårt på vissa bannor
Citera
2013-10-09, 11:00
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Men ska man kanske skydda sin crew medlem om hon/han har bounty på sig, tycker ni? Känns omöjligt för min del, med tanke på att man dör så sjukt fort!

Ber om ursäkt igen!

Självklart ska man skydda sin crewmate, det är väl det hela skiten handlar om.

Man kan dock göra så som jag och HundredCloth4 gjorde, jag fick en bounty på mig och han frågade om han skulle ta livet av mig, så vi kunde dela på pengarna, istället för att någon utanför crewet fick pengarna .
Citera
2013-10-09, 11:02
Medlem
SalamiSlams avatar
Citat:
Har inga som helst problem att göra det. Vad förlorar han? 2k på death? Han hade säkert dött av någon annan som inte va crew. Eller kan man bli av med bounty?

Ps: Bättre att en crew medlem får bountyn än någon icke! :P (skoj)
Skulle aldrig ha ihjäl en crew-member som har en bounty på sig. Man är ju för tusan ett team, och i ett team samarbetar man, inte har ihjäl varann.. Men det är ju bara min syn på saken!
Citera
2013-10-09, 11:05
Medlem
bergsdals avatar
Kommer det finnas mer platser till crewet i ps3 eller måste man sitta och campa tills någon lämnar ?
Citera
2013-10-09, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Självklart ska man skydda sin crewmate, det är väl det hela skiten handlar om.

Man kan dock göra så som jag och HundredCloth4 gjorde, jag fick en bounty på mig och han frågade om han skulle ta livet av mig, så vi kunde dela på pengarna, istället för att någon utanför crewet fick pengarna .
Så kan man också göra ja, tänkte jag inte på.

Citat:
Ursprungligen postat av SalamiSlam
Skulle aldrig ha ihjäl en crew-member som har en bounty på sig. Man är ju för tusan ett team, och i ett team samarbetar man, inte har ihjäl varann.. Men det är ju bara min syn på saken!
Sant så sant! Är som sagt rätt så ny och alla gör man misstag! Ber om ursäkt igen!
Citera
2013-10-09, 11:10
Medlem
Autoziones avatar
Kan man se om man har en bounty på sig på något annat sätt än det meddelande man får när någon sätter den på en? När jag spelade igår blev jag nämligen dödad av en och fick upp ett meddelande om att jag hade en $7000 bounty på mig, men jag hade inte fått någon information om det alls så jag hade liksom ingen anledning att gömma mig. Lite surt där när man gick miste om 7k.
Citera
2013-10-09, 11:12
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fyfan, kan inte Rockstar föra över Good/Bad Sport till racing-delen av spelet också. I 9 fall av 10 spelar alla mina motståndare som riktiga rövhål. Man tacklas, prejas och tvingar in spelare i spinn.

Samtidigt försöker jag spela sportsligt och ärligt.. Om någon kommer upp bakom mig håller jag mig åt ena sidan så att denna lätt kan passera mig - fast nej. Motståndaren väljer istället att köra in i baken på mig tills någon av oss kraschar eller får spinn.

Racingen borde fördelas beroende på hur aggressivt man kör, så att spelarna som är ute efter att döda får leka radiobilar medan vi lite mer seriösa och med sportsmannaanda får köra mot varandra istället.

+1, hatar själv när andra spelare ska försöka preja mig för att själva vinna utan större skicklighet men igår när jag körde ett motorcykel lopp med 4 random personer och hade blivit prejad i början vilket gav de andra ett stort försprång kom jag sen igen och i slutet precis innan målet hade jag kört mig upp jämsides med den som ledde och då det var ungefär 200 meter till mål visste jag att han skulle försöka preja mig men då bromsade jag och han krashade, så jäkla skön seger sen när jag gled in i mål!
Citera
2013-10-09, 11:18
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Kan man se om man har en bounty på sig på något annat sätt än det meddelande man får när någon sätter den på en? När jag spelade igår blev jag nämligen dödad av en och fick upp ett meddelande om att jag hade en $7000 bounty på mig, men jag hade inte fått någon information om det alls så jag hade liksom ingen anledning att gömma mig. Lite surt där när man gick miste om 7k.

Men inte är det väl du som blir av med pengarna?

Spelaren som sätter bountyn på dig är väl den som blir av med pengarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in