2013-10-09, 09:22
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Det här med crew fattar jag inte, varit med i ngt med typ 150+ medlemmar. Invitar man folk till uppdrag så kommer ingen osvosv. Sen har inte en enda jävel mick. Haha.

Har en fråga också, killen man ringer för att få uppdrag, han som alltid ska ha knark levererat. När fan börjar uppdragen bytas ut? Det är ju nästan identiska uppdrag/samma varenda gång, är rank 15.

Om du är rank 15 så ska du spamma violent duck eller va fan den heter. Kör tills du tröttnar. Jag och en snubbe som heter mahogny spammade den , tar runt 2 min varje game om du är rutinerad och 9000k rikare
Citera
2013-10-09, 09:23
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Det undrar jag med, är på rank 18 eller 19 men det är samma uppdrag om och om igen.
Sen är det inte så bra betalt heller, två tusen ibland.

Sämsta måste ändå vara när man ska stjäla tankbilen.
Körde med två andra och vi lyckades dra på oss fyra stjärnor.
Efter 25 minuter lyckades vi skaka av oss polisen genom att köra in i en tågtunnel.

Äntligen tänker jag och kör ut ur tunneln och ska ut på motorvägen men lyckas köra fast både lastbil och släp på en refug

Efter att försökt få loss skiten i en kvart fick vi ge upp....Mina medspelare var inte särskilt nöjda med mitt misstag.

Haha det uppdraget körde jag i förrgår. Blev dock inbjuden för min rank var för låg för att jag själv ska få det uppdraget. Ett tips är att de som inte kör tankbilen sticker iväg och får bort sina wanted, så kan den som kör hoppa ut och dö typ. Sen när snutarna dragit från tankbilen hämtar ngn annan den. Den jag körde det uppdraget med välte släpet, så när jag skulle hämta det gick det inte
Citera
2013-10-09, 09:27
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Haha det uppdraget körde jag i förrgår. Blev dock inbjuden för min rank var för låg för att jag själv ska få det uppdraget. Ett tips är att de som inte kör tankbilen sticker iväg och får bort sina wanted, så kan den som kör hoppa ut och dö typ. Sen när snutarna dragit från tankbilen hämtar ngn annan den. Den jag körde det uppdraget med välte släpet, så när jag skulle hämta det gick det inte

Tack för tipset, ska testas nästa gång

Jag välte också släpet en gång under uppdraget men det gick alldeles utmärkt att köra på det från sidan så det ställde sig upp. Sen var det bara att koppla på igen. Så testa det om det välter igen!
Citera
2013-10-09, 09:34
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Om du är rank 15 så ska du spamma violent duck eller va fan den heter. Kör tills du tröttnar. Jag och en snubbe som heter mahogny spammade den , tar runt 2 min varje game om du är rutinerad och 9000k rikare

Tackar
Citera
2013-10-09, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdoktor
Jag kom på det några minuter efter jag skrivit inlägget, hoppades på att ingen skulle märka det nu när den var flera sidor bort. Whoco på mig själv.

Går det inte ändra Flashback Crewts tag till något annat?

Men jag är faktiskt den där luriga typen som läser trådar flera sidor bak, hehehe. Och jag tror de går, men hör med admin för crewet, tror inte "vi" kan göra något
Citera
2013-10-09, 09:36
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros

Fortfarande så kan ni inte göra på det sättet längre för det är ordnat utav R*.
Citera
2013-10-09, 09:46
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Tack för tipset, ska testas nästa gång

Jag välte också släpet en gång under uppdraget men det gick alldeles utmärkt att köra på det från sidan så det ställde sig upp. Sen var det bara att koppla på igen. Så testa det om det välter igen!

Det tror jag säkert, men nu låg släpet mellan nå stenar, så jag försökte putta det bakåt men då sprängdes det :P
Citera
2013-10-09, 10:09
Medlem
Kimpoos avatar
Vad menas med R2a? Alltså vad tog patchen bort?
Citera
2013-10-09, 10:13
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpoo

Att man gör om uppdraget man precis gjort.
Patchen har gjort att man inte kan göra detta tydligen.
Citera
2013-10-09, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpoo

R2 gjorde så att uppdrag startades om, fanns ett uppdrag som gav 9k på ca 2 min, gör du detta i någon timma så .. ja du fattar

Nu har dom tagit bort R2 så du kan inte starta om uppdraget
Citera
2013-10-09, 10:26
Medlem
Kimpoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitman
R2 gjorde så att uppdrag startades om, fanns ett uppdrag som gav 9k på ca 2 min, gör du detta i någon timma så .. ja du fattar

Nu har dom tagit bort R2 så du kan inte starta om uppdraget

Fattar tack
Citera
2013-10-09, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isirvera
Kicka knimme från flashback crew, han dödar mig atm.
Tjo! That´s me!
Sorry för att jag dödade dig! Du hade en bounty på dig på 8-9k och jag som är någorlunda ny vet inte riktigt hur reglerna är för ens crew som har bounty på sitt huvud!(?)
Men ja, jag dödade dig fick pengarna, min bil "blew up" som jag hade spenderat lite pengar på men hade glömt att köpa försäkringen :/ (surt)
Sen började jag jaga dig igen men du försvann in i ett mission och då hoppade jag ut. Och det kommer inte hända igen.
Men ska man kanske skydda sin crew medlem om hon/han har bounty på sig, tycker ni? Känns omöjligt för min del, med tanke på att man dör så sjukt fort!

Ber om ursäkt igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in