2013-10-09, 02:31
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllvarligtKompis
Jag joinar så spelar vi! Nickar Ajntojn.

Jag tycker bara inte det är speciellt roligt att farma pengar, och känns helt värdelöst att köpa en lägenhet liksom. Kanske bara är jag som tröttnat lite, men tycker bara inte det är så roligt. Spelar mest vidare för att perfekta spelet, har bara Online-Achievementsen kvar.

Min motivation förutom att spelet i sig är jävligt kul och ännu roligare med andra spelare är att få en grenade launcher alt rocket launcher o sen bara gå runt o spawnkilla andra players o få dem att slänga in sina fjärrkontoller i TVen pga sina sinande bankkonton
Citera
2013-10-09, 02:33
Medlem
Credzs avatar
Man går ju upp galet snabbt i skillsen? Körde kanske 10 race idag och har maxat min driving skill och körde ett cykel race och gick upp kanske 5% i Stamina eller vad det heter :S
Citera
2013-10-09, 02:42
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Försöker få mission, återkommer såfort jag fått skiten

UPDATE: Har mission redo för invites, någon som vill pumpa lite PS3, Zamkro @PSN

UPDATE2: Fick köra själv eftersom ingen ville vara med fick 9000$ om nu någon bryr sig.

adda fredrikzzon om du får det igen, så kör vi sticky taktik
Citera
2013-10-09, 02:43
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Fyfan, kan inte Rockstar föra över Good/Bad Sport till racing-delen av spelet också. I 9 fall av 10 spelar alla mina motståndare som riktiga rövhål. Man tacklas, prejas och tvingar in spelare i spinn.

Samtidigt försöker jag spela sportsligt och ärligt.. Om någon kommer upp bakom mig håller jag mig åt ena sidan så att denna lätt kan passera mig - fast nej. Motståndaren väljer istället att köra in i baken på mig tills någon av oss kraschar eller får spinn.

Racingen borde fördelas beroende på hur aggressivt man kör, så att spelarna som är ute efter att döda får leka radiobilar medan vi lite mer seriösa och med sportsmannaanda får köra mot varandra istället.

Visst det är irriterande men det är ju en del av spelet. Tycker du det är jobbigt får du istället klaga på bilfysiken. Men jag förstår verkligen vad du menar raga nyss sönder på nån italiensk p12 som dashar till mig så jag flyger åt helvete medan han bara glider vidare. Bästa är nog att undvika jämsideskörning men om det händer slå till först, och hårdast
Citera
2013-10-09, 02:43
Medlem
Pellenss avatar
Jag och en polare blev boostade av en level 50 i ett uppdrag som hade level 45 som required level(?). Utan att överdriva så tjänade vi ihop över 400k på mindre än en timma var, samtidigt som vi gick från level 17 till 27. Fett OP uppdrag just när man befinner sig i låg level, gjorde om det ca 20 gånger.

Så nu både bor man och åker fint.

Fyi
Enda skillnaden mellan lägenheterna med samma antal garageplatser är utsikten och läget, annars är innehållet exakt på pricken, vilket är lite tråkigt..

/mobil
Citera
2013-10-09, 02:45
Medlem
mada1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Jag och en polare blev boostade av en level 50 i ett uppdrag som hade level 45 som required level(?). Utan att överdriva så tjänade vi ihop över 400k på mindre än en timma var, samtidigt som vi gick från level 17 till 27. Fett OP uppdrag just när man befinner sig i låg level, gjorde om det ca 20 gånger.

Fyi
Enda skillnaden mellan lägenheterna med samma antal garageplatser är utsikten och läget, annars är innehållet exakt på pricken, vilket är lite tråkigt..

/mobil

Mixed Up With Coke?
Citera
2013-10-09, 02:47
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens

Fyi

/mobil
Jag köpte en lägenhet för ~$130,000 i Vinewood-området. Min utsikt är ett par fördragna gardiner.. Extremt tråkig lägenhet.
Citera
2013-10-09, 02:56
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag köpte en lägenhet för ~$130,000 i Vinewood-området. Min utsikt är ett par fördragna gardiner.. Extremt tråkig lägenhet.
Haha fyfan, själv har man utsikt över hela Los santos från 40e~ våning, vilket är väldigt vackert nattetid. Du får hälsa på en sväng så kan vi planera framtida heists.
Citera
2013-10-09, 04:19
Medlem
Legolennarts avatar
Här har ni en länk där man har lagt upp bilder och beskrivit samtliga lägenheter som går att köpa.
http://gtaforums.com/topic/617422-list-of-apartments/
Finns ju alltså bara 3 olika sorters interiörer så lägenheten som är värd 200k ser likadan ut som den för 400k.
Citera
2013-10-09, 05:27
Medlem
Ruggeugglans avatar
Hur fungerar det här med bad sport/good sport? Vågar ju inte skjuta någon i free roam men blir skjuten heeeela tiden. Tråkig. Ser inte nöjet
Citera
2013-10-09, 05:32
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Hur fungerar det här med bad sport/good sport? Vågar ju inte skjuta någon i free roam men blir skjuten heeeela tiden. Tråkig. Ser inte nöjet
Skittrist med folk som dödar i freeroam, förstår om personen som blir dödad har en bounty på sig men inte annars. Man får badsport om man lämnar missions/race innan dem är klara, även att förstöra andra spelares bilar ger bad sport.
Citera
2013-10-09, 06:37
Medlem
Hummlers avatar
Violent Duct har blivit nerfad. 3k per runda nu tydligen. Dock så finns det ett annat mission, Rooftop Rumble, där man får 20k per runda och en runda ska tydligen ta 20 sek. Ingen aning om vilken level detta uppdraget dyker upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in