2013-01-29, 06:36
Medlem
ja, hur orkar han med sig själv???
Citera
2013-03-27, 06:34
Medlem
Ska han besöka Sverige igen nu i påsk? Vad fan sysslar han med, peddot? Inget nytt som kommit fram.
Citera
2013-04-21, 00:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Tittut Tito var är du?

Är han kvar i Chile?
Har han skiljt sig från frun?
Kan man ha delad vårdnad om man bor utomlands?
Citera
2013-05-10, 16:38
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Ska han besöka Sverige igen nu i påsk? Vad fan sysslar han med, peddot? Inget nytt som kommit fram.

Han lär ju bli anmäld för våldtäkt igen så fort han sätter sin fot i Sverige. Det finns nog ingen lättare person att mjölka på feta skadesånd för våldtäkt än just den svartskallen. Vem ska bli rik den här gången ?
Citera
2013-05-10, 19:59
Medlem
apskeletts avatar
Enl. ratsit så är iaf Jenny Beltran gift på pappret ännu. Hon bor i en lgh i Flatås, V. Frölunda.
Citera
2013-05-11, 13:40
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Enl. ratsit så är iaf Jenny Beltran gift på pappret ännu. Hon bor i en lgh i Flatås, V. Frölunda.

Är det en passande bostad för hustrun till en av samtidens största operasångare?
Citera
2013-07-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Gör hon egentligen det? Alla andra boende där på tuppfjätsadressen har lägenhetsnummer angivet utom hon.
Men hon ska tydligen ha figurerat i förvaltningsrätten som juridiskt ombud i något LVU-mål i höstas...
Citera
2013-09-03, 19:44
Medlem
Min brors kusins avatar
1: Herr Beltrans hemsida har försvunnit

2: Förmodar att denna blogg länkats till tidigare?

http://monicaantonsson.blogspot.se/2...e-de-sina.html

3: Det var ett jävla ändrande av omslagsbild

http://www.facebook.com/tenortitobeltan
Senast redigerad av Min brors kusin 2013-09-03 kl. 19:49. Anledning: Komplettering med Facebook länk
Citera
2013-10-07, 17:47
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Han har kanske peddat i Chile också så de kommit på tafsaren.
Citera
2013-10-08, 22:53
Medlem
Intressant tråd eftersom som många faktiskt tror att han är skyldig till våldtäkt och /eller någon form av sex med minderårig. Känner ni till fallet och hur han anmäldes? Han har säkert knullat runt en hel del men ni hittar inte många jurister i det här landet som försvarar vare sig åtal eller hovrättsdom. Hela fallet bygger ju på en falsk anmälan som åtta år senare leder till åtal för en annan uppenbart påhittad historia av MDL.
Citera
2013-10-08, 23:26
Medlem
flakmopedistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Intressant tråd eftersom som många faktiskt tror att han är skyldig till våldtäkt och /eller någon form av sex med minderårig. Känner ni till fallet och hur han anmäldes? Han har säkert knullat runt en hel del men ni hittar inte många jurister i det här landet som försvarar vare sig åtal eller hovrättsdom. Hela fallet bygger ju på en falsk anmälan som åtta år senare leder till åtal för en annan uppenbart påhittad historia av MDL.
Kan du nämna ett namn på en framstående jurist som underkänner åtalet och domen?
Citera
2013-10-09, 00:11
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer

Finns det någon FUP eller material från rättegången? Jag har aldrig skaffat mig en bild av rättsfallet. Jag skulle verkligen ha lätt för att tro det om Beltran, speciellt så som det framställdes i massmedia. Samtidigt vet jag idag att svensk massmedia ljuger patologiskt, samt jag är fullt medveten om att Sverige inte når upp till kriterierna för en rättsstat och de mest uppenbara övergreppen mot åtalade brukar inte minst ske i samband med sexualbrottsfall. Ja, med tanke på Assange, så behöver personen inte ens vara åtalad. Läser man tråden, så framförs det väldigt tvärsäkra påståenden som inte är förenliga med varandra, så rimligtvis måste någon ha fel.
Senast redigerad av Europe 2013-10-09 kl. 00:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in