2013-10-08, 18:23
Medlem
Gymmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
Kan man blanda testo e och tren e i samma spruta??

Ja.
Citera
2013-10-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solidsnake85
Kan man blanda testo e och tren e i samma spruta??

Ganska obehagligt du ställer en sådan fråga men ska böra sätta tren..
Citera
2013-10-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Har en fråga gällande trenhosta, har någon som fått detta under inject/precis efter provat att köra astmamedicin i inhalationsform för att kontra? Kanske tom. kan köra innan för att gardera sig lite? Borde vara rätt fräckt om det visade sig att ett par sug på en bronkdilaterare helt tar bort risken för trenhosta? =)
Hostandet kommer ju inte för att luftvägarna drar ihop sig som vid astma, utan pga ett mikro-embolism i lungorna. Lungorna vill därmed att du hostar som fan så att olje-resterna tar sig ifrån lungorna. Det är iallafall min uppfattning av det, och då följer det logiskt att det är BRA att man får cp-hosta och andnöd, eftersom det tar bort det dåliga. MAO inget man faktiskt vill motverka när det väl sker.

(hur jävla obekvämt det än är, vet själv, hatar det)
Citera
2013-10-08, 19:39
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Hostandet kommer ju inte för att luftvägarna drar ihop sig som vid astma, utan pga ett mikro-embolism i lungorna. Lungorna vill därmed att du hostar som fan så att olje-resterna tar sig ifrån lungorna. Det är iallafall min uppfattning av det, och då följer det logiskt att det är BRA att man får cp-hosta och andnöd, eftersom det tar bort det dåliga. MAO inget man faktiskt vill motverka när det väl sker.

(hur jävla obekvämt det än är, vet själv, hatar det)
Man hostar ju inte vid lungemboli för att det är något i luftvägarna utan det är ju inne i de små venerna inne i lungan som den sortens propp/emboli sitter.
Ett mikroemboli överförs ju inte det heller till alveolen utan blockerar kärlet på samma sätt fast i mindre utsträckning och går över av sig själv, det är inget man hostar upp..
P.S: Andnöd är aldrig bra.

Edit: Visste inte att orsaken bakom "trenhostan" var klarlagd, tänker ha en inhalator till hands för att prova om det händer. Får väl vara testperson för detta på f12 =)
Citera
2013-10-08, 19:51
Medlem
MKMF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Man hostar ju inte vid lungemboli för att det är något i luftvägarna utan det är ju inne i de små venerna inne i lungan som den sortens propp/emboli sitter.
Ett mikroemboli överförs ju inte det heller till alveolen utan blockerar kärlet på samma sätt fast i mindre utsträckning och går över av sig själv, det är inget man hostar upp..
P.S: Andnöd är aldrig bra.

Edit: Visste inte att orsaken bakom "trenhostan" var klarlagd, tänker ha en inhalator till hands för att prova om det händer. Får väl vara testperson för detta på f12 =)

Jag har inhalator och sätter tren eod så kan vara testkanin om hostan skulle uppstå.
Citera
2013-10-08, 20:48
Medlem
solidsnake85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87

Varför är det obehagligt?
Citera
2013-10-08, 20:57
Medlem
solidsnake85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87

Varför är det obehagligt?
Citera
2013-10-08, 21:06
Medlem
För att tren är det starkaste preppet (med en hel båt bieffekter jämfört med det mesta annat) man normal kan sätta, och du vet inte om det går att blanda två oljor i samma spruta.
Citera
2013-10-08, 21:07
Medlem
Wretch32s avatar
EQ användare funderar på NPP

Hej Allesammans!

Jag har i mina dagar kört en hel del EQ med väldigt goda resultat och har på senaste tiden börjat funderar på en framtida kur på Deca, och framför allt då NPP. Då EQ & Deca ska ha snarlika egenskaper, men vissa faktorer som ändå skiljer dom båda åt så tänkte jag höra med här på FB.

Ni som har testat Deca/Npp hur upplever ni massökningarna?
Känner ni stor skillnad mellan EQ och Deca/NPP?

Tyvärr har jag utvecklat en del bristningar under mina dagar.
Verkar Decan/NPP elakt mot bristningar?
Jag är givetvis medveten om att det går att styra någorlunda med kosten, men med tanke på att det är ett massökande prepparat så går det inte alltid att undvika till fullo.

Någon här som kombinerat Deca/Tren förut, och hur var det då?

Ber om ursäkt om alla frågor, men när det gäller prepparat som jag aldrig prövat förut så ställer jag hellre en fråga för mycket än en fråga för lite. Hoppas ni respekterar det.

Mvh
Citera
2013-10-08, 21:15
Bannlyst
pct för en dboll kur samt räcker nolva mot eventuell gyno?
Citera
2013-10-08, 21:17
Medlem
solidsnake85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
För att tren är det starkaste preppet (med en hel båt bieffekter jämfört med det mesta annat) man normal kan sätta, och du vet inte om det går att blanda två oljor i samma spruta.

Vet mkt väl vad det har för bieffekter, blev lite osäker först om det var oljebaserat eftersom jag aldrig tryckt tren e så tänkte dubbel kolla det är väl därför den här tråden existerar el
Citera
2013-10-08, 21:52
Medlem
Fezs avatar
Ska slänga in nåt i mixen till höstens bulk. Funderar mellan 50-75mg dianabol per dag i 5-6v eller 350mg tren a i åtta veckor.

Input? Jag har haft bra effekt av båda men tycker 350mg tren känns lite tunt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in