Citat:
Ursprungligen postat av
SugMinKukSvenne
Du som är invandrare. Om Sverige hade förklarat krig mot ditt folk och ditt folks land. Hade ni stått på Sverige och svenskarnas sida eller ert folks land? En lojalitetsfråga. Du kan vara född i Sverige eller ha utvandrat från ditt land, vilken sida?
1. Vilket land skulle ni hållt på i soffan?
2. Om ni var tvungna, skulle ni själva med ett ursprung från t.ex. Somalia strida med blåögda svenskar mot somalier?
3. Är du född i Sverige eller har du invandrat till Sverige?
4. Vilket land/folk kommer du ifrån?
5. Om ditt land håller på att vinna kriget och du har dubbla medborgarskap. Du kan återvända till ditt land och låta svenskarna och Sverige falla. Du har ingen familj, du har bara dig själv att tänka på. Skulle ni slåss eller lämnat?
1. Helt klart mitt folks land.
2. Aldrig i livet, svenskar har diskriminerat oss invandrare i decennier. Möjligtvis inte diskriminera på det sättet, men ni ser oss som att vi inte är värda någonting, oavsett om det är Annie Lööf eller dödsknarkarnazisten från någon nazisthåla.
3. Född i Sverige.
4. Eritrea
5. Jag skulle döda så många svenska blåögda jag ser. Vi ska visa att vi invandrare inte ska ses som att vi inte är en beståndsdel för det här landet. Ni svenskar skiter fullständigt i oss invandrare. Jag blir överlycklig av att folkmordspolitiken fortsätter långsamt dag efter dag. Jag längtar tills den dagen vi är majoritet. Då ska ni svenskar inte ha något att säga till om. Finns mängder med trådar på flashback som bevisar med underlag från SCB, att invandrare redan är 33 % i det här landet. Bland 0-4 åringar är vi i majoritet i Malmö, Göteborg, Botkyrka, Södertälje och snart även i Stockholm.
Jag går med nersänkt huvud varje dag och längtar tills den dagen lagen är vid min sida, där jag kan utplåna varenda svensk jag ser. Ni tror att allt är frid och fröjd, men vänta när vi invandrare blir i majoritet. Då blir det att åka av och vi kommer att döda er sakta sakta för all orättvisa ni behandlat oss med. Det är ingen idé att ni ens avlar fler ariska barn, för de ska få ett helvete i framtiden.