2013-10-08, 16:19
Bannlyst
Du som är invandrare. Om Sverige hade förklarat krig mot ditt folk och ditt folks land. Hade ni stått på Sverige och svenskarnas sida eller ert folks land? En lojalitetsfråga. Du kan vara född i Sverige eller ha utvandrat från ditt land, vilken sida?

1. Vilket land skulle ni hållt på i soffan?

2. Om ni var tvungna, skulle ni själva med ett ursprung från t.ex. Somalia strida med blåögda svenskar mot somalier?

3. Är du född i Sverige eller har du invandrat till Sverige?

4. Vilket land/folk kommer du ifrån?

5. Om ditt land håller på att vinna kriget och du har dubbla medborgarskap. Du kan återvända till ditt land och låta svenskarna och Sverige falla. Du har ingen familj, du har bara dig själv att tänka på. Skulle ni slåss eller lämnat?
Citera
2013-10-08, 17:30
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugMinKukSvenne
Du som är invandrare. Om Sverige hade förklarat krig mot ditt folk och ditt folks land. Hade ni stått på Sverige och svenskarnas sida eller ert folks land? En lojalitetsfråga. Du kan vara född i Sverige eller ha utvandrat från ditt land, vilken sida?

2. Om ni var tvungna, skulle ni själva med ett ursprung från t.ex. Somalia strida med blåögda svenskar mot somalier?

5. Om ditt land håller på att vinna kriget och du har dubbla medborgarskap. Du kan återvända till ditt land och låta svenskarna och Sverige falla. Du har ingen familj, du har bara dig själv att tänka på. Skulle ni slåss eller lämnat?

1. Romernas land (dvs. Sverige).
2. Nej, jag skulle strida med romerna.
3. Jag är född i en husvagn i Sverige.
4. Sverige.
5. Jag skulle bo kvar i Sverige, men fortsätta att bo i informella boenden tillsammans med min klan. Sverige får gärna falla.
Senast redigerad av Argus-eyed 2013-10-08 kl. 17:34.
Citera
2013-10-08, 17:51
Bannlyst
Citat:

1. Helt klart mitt folks land.
2. Aldrig i livet, svenskar har diskriminerat oss invandrare i decennier. Möjligtvis inte diskriminera på det sättet, men ni ser oss som att vi inte är värda någonting, oavsett om det är Annie Lööf eller dödsknarkarnazisten från någon nazisthåla.
3. Född i Sverige.
4. Eritrea
5. Jag skulle döda så många svenska blåögda jag ser. Vi ska visa att vi invandrare inte ska ses som att vi inte är en beståndsdel för det här landet. Ni svenskar skiter fullständigt i oss invandrare. Jag blir överlycklig av att folkmordspolitiken fortsätter långsamt dag efter dag. Jag längtar tills den dagen vi är majoritet. Då ska ni svenskar inte ha något att säga till om. Finns mängder med trådar på flashback som bevisar med underlag från SCB, att invandrare redan är 33 % i det här landet. Bland 0-4 åringar är vi i majoritet i Malmö, Göteborg, Botkyrka, Södertälje och snart även i Stockholm.

Jag går med nersänkt huvud varje dag och längtar tills den dagen lagen är vid min sida, där jag kan utplåna varenda svensk jag ser. Ni tror att allt är frid och fröjd, men vänta när vi invandrare blir i majoritet. Då blir det att åka av och vi kommer att döda er sakta sakta för all orättvisa ni behandlat oss med. Det är ingen idé att ni ens avlar fler ariska barn, för de ska få ett helvete i framtiden.
Senast redigerad av J-Ce 2013-10-08 kl. 17:56.
Citera
2013-10-08, 18:31
Medlem
Nu tror jag verkligen inte att sverige kommer någonsin att förklara krig mot nån!!! Det närmaste vi kan komma är Afghanistan fallet och där för din information så finns det ganska många svensk afghaner med i olika roller även stridspersonal i den svenska bataljonen i Afghanistan.
Citera
2013-10-08, 18:32
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
2. Aldrig i livet, svenskar har diskriminerat oss invandrare i decennier. Möjligtvis inte diskriminera på det sättet, men ni ser oss som att vi inte är värda någonting, oavsett om det är Annie Lööf eller dödsknarkarnazisten från någon nazisthåla.
3. Född i Sverige.
4. Eritrea
5. Jag skulle döda så många svenska blåögda jag ser. Vi ska visa att vi invandrare inte ska ses som att vi inte är en beståndsdel för det här landet. Ni svenskar skiter fullständigt i oss invandrare. Jag blir överlycklig av att folkmordspolitiken fortsätter långsamt dag efter dag. Jag längtar tills den dagen vi är majoritet. Då ska ni svenskar inte ha något att säga till om. Finns mängder med trådar på flashback som bevisar med underlag från SCB, att invandrare redan är 33 % i det här landet. Bland 0-4 åringar är vi i majoritet i Malmö, Göteborg, Botkyrka, Södertälje och snart även i Stockholm.

Jag går med nersänkt huvud varje dag och längtar tills den dagen lagen är vid min sida, där jag kan utplåna varenda svensk jag ser. Ni tror att allt är frid och fröjd, men vänta när vi invandrare blir i majoritet. Då blir det att åka av och vi kommer att döda er sakta sakta för all orättvisa ni behandlat oss med. Det är ingen idé att ni ens avlar fler ariska barn, för de ska få ett helvete i framtiden.

Du ska veta att det är för den här attidtyden vi ser ner på äckliga patrask som du.
Svenska folket har räddat dig. Svenska folket har försörjt dig. Gett dig vård, utbildning, bidrag, bostäder, trygghet, respekt osv osv.
Men du tackar oss med att vilja döda oss. Förstår du var vårat hat kommer ifrån?
Citera
2013-10-08, 18:33
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:

3. Född i Sverige.
4. Eritrea

Jag hoppas för din skull att du trollar.

Men eftersom du så passionerat hatar både Sverige och svenskarna varför bor du kvar här då?
Är det bidragen som hägrar?

Varför ska inte vi vita människor i norra europa ha rätt till vårt eget land, med vårt folk, vår kultur osv? likväl som ni i Eritrea skall få ha ert land och leva som ni behagar där.

Att vi inte gör nånting för invandrare är det sjukaste jag hört, icke-vit invandring och mångkultur håller på att förgöra det svenska landet och de offentliga finanserna och välfärdfärden har blivit en katastrof eftersom all utgiftsområden gällande invandring har obegränsad budget.
Citera
2013-10-08, 18:38
Medlem
Adam211s avatar
Jag står inte på någons sida. Blir det "krig" i Sverige så tar jag mitt pick och pack och drar härifrån.
Citera
2013-10-08, 18:42
Medlem
Golonkas avatar
Det finns nog kanske en eller annan invandrare som kanske skulle kunna dra ett strå till stacken och göra lite nytta i ett eventuellt krig. Min erfarenhet av invandrare säger dock tyvärr att de mest springer i vägen och ställer till det med en massa elände. Det bästa är att atingen använda dem i handräckningstjänst eller tolk eller möjligen att sköta enklare bevakningsuppgifter långt bakom själva stridsområdet. Dessvärre måste de dock övervakas ner på detaljnivå och ständigt passas på. De har ingen koll på underhållstjänsten och är fullständigt okontrollerbara med vapen och ammunition. Värdelösa!
Citera
2013-10-08, 19:03
Bannlyst
Citat:
SÄPO skiter i er svenskar, likt svenska staten allmänt.
Jag tror inte att du är utländsk. Titta bara på det inlägget. Svenska staten skiter i oss. Det har du rätt i. Varför skulle en invandrare vilja väcka svenskar ur sömnen? Jag har sett ett flertal andra inlägg av dig på detta forum där du beskriver problemen med Sverige. Du är svensk. Om jag var en invandrare skulle inte jag försöka väcka svenskarna. Jag skulle utnyttja svenskarna som invandrarna gör idag.
Citera
2013-10-08, 19:11
Medlem
Jok3rs avatar
Citat:

Varför är detta ens en seriös frågeställning? Skulle ni svenskar heja på Kina i ett krig mellan Kina och Sverige? Det säger väl sig självt att jag aldrig skulle stå på Sveriges sida i ett krig mellan mitt hemland och Sverige. Vem fan bryr sig om Sverige? Inte ens ni svenskar gör det.
Citera
2013-10-08, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Varför är detta ens en seriös frågeställning? Skulle ni svenskar heja på Kina i ett krig mellan Kina och Sverige?
Nej, inte svenskar som bor i Sverige. Men kanske om vi har invandrat till Kina? Svenskar som är uppvuxna i Kina som överger sitt folk i Sverige för kineserna även om kinesisk kultur är allt de vet.

Citat:
Det säger väl sig självt att jag aldrig skulle stå på Sveriges sida i ett krig mellan mitt hemland och Sverige. Vem fan bryr sig om Sverige? Inte ens ni svenskar gör det.

Nu är du en känd islamist på Flashback, en riktig härskarblatte som du säger. Det finns faktiskt integrerade invandrare. Jag är nyfiken om de skulle dö för Sverige om vi var i krig mot deras hemland. Det finns faktiskt svenskar som bryr sig om Sverige, och det var inte längesedan det var normalt att göra det.
Citera
2013-10-08, 19:37
Medlem
1. Vilket land skulle ni hållt på i soffan? Sverige, utan tvekan.

Jajemen. Jag skulle kämpa för landet som för 15 år sedan släppte in mig och tog emot mig, trots att jag egentligen är emot våld och krig.

Jag flyttade hit 1999.

Jag är en kurd från Turkiet. Det kvittar om kurder eller turkar försöker ödelägga mitt land, Sverige.

Jag skulle nog ha kämpat i kriget tills jag märker att vi inte har någon chans. Då flyttar jag och kämpar för att åter igen bygga upp mitt land genom politiska vägar så att jag och mina framtida barn kan växa upp och leva i Sverige.
Senast redigerad av Kineza 2013-10-08 kl. 19:42.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in