2013-10-08, 17:55
Medlem
ZEUS.s avatar
Pr/seritexx stabila oljor med kvalité. Kan vara bästa Ug där ute

Pro medicas testo e va väldigt len o fin när jag körde den.

Diamonds oljor har alltid varit bra för mej. Dock är det inte bra när det återigen låter som testot smärtar.

Sen måste jag säga att venoms propp är kanon.

Hulkens npp är den bästa jag kört.

Malay tar jag inte i med tång ens.
Senast redigerad av ZEUS. 2013-10-08 kl. 18:00.
2013-10-08, 18:19
Medlem
Olaths avatar
Global Med's oljor: Kändes väldigt underdoserad och smärtade riktigt mycket i början.

Diamond Pharmas oljor: Fina lena oljor, ingen direkt smärta, gör sitt jobb men finns helt klart "roligare" märken för samma prislapp.

Galenika: Bytte till detta HG testo förra veckan och kunde till och med sänkte dosen rätt rejält och ändå öka som fan, jag är såld, detta blir stammis testo E inom framtiden.

Venom Lab: Jag gillar deras märke, testo P:n har smärtat någon enstaka gång men det är rätt förväntat för det var första gångerna jag började sätta i axlarna, men fin potent olja, har deras tren E på g också.

Hulk Lab: Haha tror jag läste någonstans att Diamonds Tren E var som flytande rost, denna var som flytande guld, väldigt ljus och fin i färgen, luktar inte alls lika illa på det och svettas inte lika kraftigt på natten, helt klart en av favoritmärkerna på det som inte finns som HG.
2013-10-08, 18:30
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Vilka lab rekar du då mannen?

Mvh

Vill inte rekommendera något då jag inte tror att ALLA oljor från något UG-märke innehåller vad det ska.

Om man vill vara säker på att få rätt grejer köper man Alpha Pharma. Jag använder Malay och Greater men om de är bäst har jag ingen aning om. Har inte den övermänskliga förmågan att utvärdera varenda preparat jag har i kroppen till skillnad från nybörjarna och räkorna på F12. Jag tycker att de hållit måttet jämt och motsvarat mina förväntningar. Men det är ärligt talat ganska svårt att veta vad som gör vad när man använder en massa oljor och orala simultant.

Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Av någon anledning skyddar han alltid MT som fan iaf så antar det är vad han kör.

Skyddar och skyddar. Enda gången jag "skyddat" Malay var efter en definitivt felaktig analys. Att Malay alltid innehåller exakt korrekt kan jag som ovan skrivet inte intyga då jag inte vet. Man ska vara försiktig med att lyssna på vad folk på Flashback skriver då de flesta som rekommenderar saker lustigt nog även säljer dessa preparat.
2013-10-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Skyddar och skyddar. Enda gången jag "skyddat" Malay var efter en definitivt felaktig analys. Att Malay alltid innehåller exakt korrekt kan jag som ovan skrivet inte intyga då jag inte vet. Man ska vara försiktig med att lyssna på vad folk på Flashback skriver då de flesta som rekommenderar saker lustigt nog även säljer dessa preparat.
Eller så kastar de skit på prepp och säger de är sockerpiller osv fast felet ofta ligger hos dem själva.. Eller alla som nyss kört sinn första kur dbol och rekar alla att köra de märket de körde fast de inte har någon aning om hur bra det är i förhållande till något annat..
2013-10-08, 19:09
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.

Det håller jag med om. PR är helt klar bästa UG jag använt. Älskar deras deca, fan vad jag växte på den. Synd att det inte går att få tag på längre verkar det som.
2013-10-08, 19:25
Medlem
adrenaline-rushs avatar
Någon som vet ifall BSI's 50mg Dbol är nåt att hänga i granen?
2013-10-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.

Pro medicas testo e va väldigt len o fin när jag körde den.

Diamonds oljor har alltid varit bra för mej. Dock är det inte bra när det återigen låter som testot smärtar.

Sen måste jag säga att venoms propp är kanon.

Hulkens npp är den bästa jag kört.

Malay tar jag inte i med tång ens.
Tror du att venoms propp innehåller 150mg/ml?
2013-10-08, 20:35
Medlem
Någon som vet var man kan få tag på riktig oral turinabol ?

Bryr mig inte om pris överhuvudtaget sålänge det är säkert att det är OT och kvalitet.

Behövs nolva till en 4 v kur på det?
2013-10-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Tror du att venoms propp innehåller 150mg/ml?
Detta vill jag också veta, är den verkligen 50% mer doserad än vanlig prop?
2013-10-08, 22:22
Medlem
ojtbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Det håller jag med om. PR är helt klar bästa UG jag använt. Älskar deras deca, fan vad jag växte på den. Synd att det inte går att få tag på längre verkar det som.

Håller med. Låg på 300mg PR deca e5d i 24v, växte nåt fruktansvärt. Är seritexx samma tillverkare som PR och håller deras deca samma kvalité?
2013-10-08, 22:31
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Håller med. Låg på 300mg PR deca e5d i 24v, växte nåt fruktansvärt. Är seritexx samma tillverkare som PR och håller deras deca samma kvalité?

Själv låg jag på 1500mg deca only och de var den överlägset bästa kuren jag kört. Fick 0 biverkningar och kändes inte ens som jag var on förutom på gymmet då jag växte som fan Ja enligt zeus ska det vara samma tillverkare men jag vet inte.
2013-10-08, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ochil
Någon som vet var man kan få tag på riktig oral turinabol ?

Bryr mig inte om pris överhuvudtaget sålänge det är säkert att det är OT och kvalitet.

Behövs nolva till en 4 v kur på det?

Seritexx och Boson Pharma funkar fint!

Behövs och behövs,.. Du förstår nog vad jag menar.

Vadå ska du köra 4v/28dagar på OT:n? Eller menar du PCT:n?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in