2013-10-08, 14:36
  #17701
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Skämtar ni eller? Diamonds nuvarande olja är 1000% smärtfri och har grymt tryck.

Folk måste förstå: De fick sitt dåliga rykte från en (vädligt) smärtsam batch testo som är fixad för länge sen.

Nej deras testo gör fortfarande ont, du kanske inte känner det som blandar med EQ. Men sen kanske du inte bör uttala dig när du ligger på din första kur och diamond är det ända du använt eller har jag fel nu?
2013-10-08, 14:36
  #17702
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Nej precis det är ett jävla drag i deras tren, så rätt doserade är de nog. Men om ett märke inte lyckas göra en smärtfri testo e/c som inte ens är högdoserad så måste det ju vara något knas. Vilket annat labb som helst lyckas ju med det. Ja så länge det inte är shark, tm eller liknande skit.
Du inser att det inte är riktigt samma sak som att gå ner och köpa ett paket mjöl på ICA? Kvalitetssäkring på råvarorna är inte något som alla (läs de flesta) labb har möjlighet till, och därmed har man ibland otur och får skitpulver. Det är inte Diamond ensamma om, och det har hänt innan. Så det är inte nödvändigtvis ett "skitmärke" som exempelvis SL som lade fram skitvaror om och om igen. De hade en skitbatch, bara för det är inte märket skräp.
2013-10-08, 14:39
  #17703
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Du inser att det inte är riktigt samma sak som att gå ner och köpa ett paket mjöl på ICA? Kvalitetssäkring på råvarorna är inte något som alla (läs de flesta) labb har möjlighet till, och därmed har man ibland otur och får skitpulver. Det är inte Diamond ensamma om, och det har hänt innan. Så det är inte nödvändigtvis ett "skitmärke" som exempelvis SL som lade fram skitvaror om och om igen. De hade en skitbatch, bara för det är inte märket skräp.

EN "skitbatch". Ok. Att de slutat använda skräp må vara bra och smart men kom inte och tala om att de förr i tiden hade otur med någon enstaka laddning pulver. Diamond har av goda anledningar (ägarförhållanden..) haft möjlighet att tillverka högkvalitativa oljor men valt att inte göra det.
2013-10-08, 14:41
  #17704
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
EN "skitbatch". Ok. Att de slutat använda skräp må vara bra och smart men kom inte och tala om att de förr i tiden hade otur med någon enstaka laddning pulver
Nej, då var det jag som uttryckte mig klumpigt. Det jag menade var att startskottet för det här ramaskriet som fick alla att pissa på Diamond (som innan dess var ett av de mest hyllade märkena både här på flashback och andra brädor, om jag inte missminner mig helt) var just en värdelös batch. Eller? Var mest "Vilket annat labb som helst lyckas ju med det." jag hängde upp mig på. Att koka prepp med HG-råvaror tror jag de flesta kan lära sig över en helg. SÅ svårt är det trots allt inte.
2013-10-08, 14:41
  #17705
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Nej precis det är ett jävla drag i deras tren, så rätt doserade är de nog. Men om ett märke inte lyckas göra en smärtfri testo e/c som inte ens är högdoserad så måste det ju vara något knas. Vilket annat labb som helst lyckas ju med det. Ja så länge det inte är shark, tm eller liknande skit.




Ja vi har den nya batchen, jag som är rätt känslig skulle nog aldrig klara av deras gamla oljor. Smärtan är ju iof överkomlig men tycker ändå inte vanlig enan eller cyp ska smärta så.

Skumt! För det är exakt samma sak för polarn som ligger på 250mg Testo E från Diamond.
Han är känslig och fick outhärdlig smärta av deras gamla olja men det funkar fin fint nu!

Men tråkigt att ni har fått en kass batch, hoppas smärtan är övergående och ni slipper har ont hela dagarna!
2013-10-08, 15:06
  #17706
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Nej, då var det jag som uttryckte mig klumpigt. Det jag menade var att startskottet för det här ramaskriet som fick alla att pissa på Diamond (som innan dess var ett av de mest hyllade märkena både här på flashback och andra brädor, om jag inte missminner mig helt) var just en värdelös batch. Eller? Var mest "Vilket annat labb som helst lyckas ju med det." jag hängde upp mig på. Att koka prepp med HG-råvaror tror jag de flesta kan lära sig över en helg. SÅ svårt är det trots allt inte.

Diamonds testo har smärtat sedan de började exportera den till Sverige. Minns inte vilken det var men den och någon annan olja har ALLTID gjort ont och inte fan är det pga EO eller vad någon skojfrisk säljare fått för sig att påstå. De har utan tvekan snålat med råvarorna och/eller varit totalt efterblivna vid kokning. Kanon att de kommit till rätta med problemen nu dock, själv skulle jag aldrig använda det men kan tänka mig att Diamond håller åtminstone hygglig kvalitet. Särskilt i jämförelse med alla skitlabb vi har här på hemmaplan.
2013-10-08, 15:31
  #17707
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Nej deras testo gör fortfarande ont, du kanske inte känner det som blandar med EQ. Men sen kanske du inte bör uttala dig när du ligger på din första kur och diamond är det ända du använt eller har jag fel nu?

Du är ganska långt ute o cyklar min vän, detta är min 5:e kur

Lion Lab, Diamond (gamla & nya batchen), Galenika, Cidoteston och BD har jag använt, och jag tycker att diamond är nästan i klass som HG. Får man inte tag i garanterat äkta HG skulle jag kört på diamond alla dagar i veckan.

Har satt det utan att blanda med EQ med och det är fortfarande smärtfritt. Deras testo p med.

Mvh
2013-10-08, 15:44
  #17708
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Du är ganska långt ute o cyklar min vän, detta är min 5:e kur

Lion Lab, Diamond (gamla & nya batchen), Galenika, Cidoteston och BD har jag använt, och jag tycker att diamond är nästan i klass som HG. Får man inte tag i garanterat äkta HG skulle jag kört på diamond alla dagar i veckan.

Har satt det utan att blanda med EQ med och det är fortfarande smärtfritt. Deras testo p med.

Mvh

Ok sorry my bad. I klass med HG är det ju långt ifrån, men bättre än många andra märken är det kanske. Är nöjd med diamond men deras testo smärtar fortfarande så det är inte pga EO som folk blivit ilurade. Men du kanske inte är så känslig, det är individuellt. Vissa kan ju till och med trycka TM utan att få ont.

Deras tren är riktigt bra, känns som den är dubbelt doserad mot lionlab som jag körde senast.
2013-10-08, 16:27
  #17709
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Du är ganska långt ute o cyklar min vän, detta är min 5:e kur

Lion Lab, Diamond (gamla & nya batchen), Galenika, Cidoteston och BD har jag använt, och jag tycker att diamond är nästan i klass som HG. Får man inte tag i garanterat äkta HG skulle jag kört på diamond alla dagar i veckan.

Har satt det utan att blanda med EQ med och det är fortfarande smärtfritt. Deras testo p med.

Mvh



Antingen är något HG, tillverkat utan licens enligt GMP-standard eller så är det UG. Om du kan känna skillnaden mellan HG och UG genom att använda oljan så är UG-oljan dålig. Om en UG-olja "nästan" är HG så skulle jag vilja veta vad som utgör skillnaden mellan dina uttryck.
2013-10-08, 17:04
  #17710
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Ok sorry my bad. I klass med HG är det ju långt ifrån, men bättre än många andra märken är det kanske. Är nöjd med diamond men deras testo smärtar fortfarande så det är inte pga EO som folk blivit ilurade. Men du kanske inte är så känslig, det är individuellt. Vissa kan ju till och med trycka TM utan att få ont.

Deras tren är riktigt bra, känns som den är dubbelt doserad mot lionlab som jag körde senast.

Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL


Antingen är något HG, tillverkat utan licens enligt GMP-standard eller så är det UG. Om du kan känna skillnaden mellan HG och UG genom att använda oljan så är UG-oljan dålig. Om en UG-olja "nästan" är HG så skulle jag vilja veta vad som utgör skillnaden mellan dina uttryck.

Tycker DPs testo har varit närmast HG av de UG-lab jag provat, i tryck och i smärta.
Sen har jag provat långt ifrån alla märken på marknaden så mitt uttalande väger ju inte tyngst men enligt mig så är DP bäst.
2013-10-08, 17:06
  #17711
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL


Antingen är något HG, tillverkat utan licens enligt GMP-standard eller så är det UG. Om du kan känna skillnaden mellan HG och UG genom att använda oljan så är UG-oljan dålig. Om en UG-olja "nästan" är HG så skulle jag vilja veta vad som utgör skillnaden mellan dina uttryck.
Vilka lab rekar du då mannen?

Mvh
2013-10-08, 17:43
  #17712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Vilka lab rekar du då mannen?

Mvh
Av någon anledning skyddar han alltid MT som fan iaf så antar det är vad han kör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in