Citat:
Ursprungligen postat av
kool-g-rap
Nej deras testo gör fortfarande ont, du kanske inte känner det som blandar med EQ. Men sen kanske du inte bör uttala dig när du ligger på din första kur och diamond är det ända du använt eller har jag fel nu?
Du är ganska långt ute o cyklar min vän, detta är min 5:e kur
Lion Lab, Diamond (gamla & nya batchen), Galenika, Cidoteston och BD har jag använt, och jag tycker att diamond är nästan i klass som HG. Får man inte tag i garanterat äkta HG skulle jag kört på diamond alla dagar i veckan.
Har satt det utan att blanda med EQ med och det är fortfarande smärtfritt. Deras testo p med.
Mvh