2013-10-08, 17:32
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Nu när servarna är uppe så syns fortfarande inte min gubbe. Har försökt nu ett antal gånger.
Har du fått tillbaks din? Jag vill ju spela

Nej min är fortfarande borta också och jag har inte heller velat riskera att spela sen dess, om dom bara kunde svara på om det överhuvudtaget kommer vara möjligt att få tillbaka den.. Är den borta är det fine då får jag börja om men vill ju göra det såfort det bara går och inte sitta o vänta i onödan om vi nu gör det och då skulle även det vara jätte bra om åtminstone den nya sparas ordentligt . .
Citera
2013-10-08, 17:36
Medlem
Tjenare... Har som många blivit av med allt och känner mig frustrerad!

Frågan är, när man får frågan att välja slot 1 eller 2 och klickar select i en av slotsen, kommer in i menyn där man bestämmer utseende och sedan går tillbaka genom att trycka på Quit, har man gått för långt då eller är det när man skapat färdigt sin profil som det är kört?

Någon som har koll?

Blir sjukt trött på mig själv just nu, och jag lider med mina meddrabbade!
Citera
2013-10-08, 17:38
Medlem
AllvarligtKompiss avatar
Alltså är jag ensam om att känna att Online är meningslöst? Uppdragen är tråkiga och ofta ruskigt svåra, och jag känner mig helt vilse i världen, vet inte riktigt vad det är tänkt att jag ska göra? Åka till såna där stjärnor och vara med i Deathmatches?
Citera
2013-10-08, 17:39
Medlem
gta online största jävla floppen nånsin fyfan

dom hade 5 år på sig från 4an att göra någonting bra och det suger kuk..

Deathmatch? man dör på 1 sekund även med skyddsväst, man har inte en chans att vända sig om eller ens hinna röra sig

man får göra om varenda jävla uppdrag från fittgerald och bögsimeon, som går ut på att hämta knark och att hämta bilar

när man gör uppdrag med en m8 så hamnar man inte ens i samma uppdrag trots att man är i samma party och crew på xbox live

och efter uppdragen hamnar man på olika servers igen!?

seriöst är detta vad dom kom ut med på 5 år!?

ni behöver inte försvara med "Men snart kan man göra heists" det hjälps inte, spelet är skit
Citera
2013-10-08, 17:41
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tainius
Tjenare... Har som många blivit av med allt och känner mig frustrerad!

Frågan är, när man får frågan att välja slot 1 eller 2 och klickar select i en av slotsen, kommer in i menyn där man bestämmer utseende och sedan går tillbaka genom att trycka på Quit, har man gått för långt då eller är det när man skapat färdigt sin profil som det är kört?

Någon som har koll?

Blir sjukt trött på mig själv just nu, och jag lider med mina meddrabbade!

Jag tror den sparar över först du skapar en karaktär.. Att du skulle varit inne o bläddrat på lite olika föräldrar osv, borde inte ha någon inverkan.
Citera
2013-10-08, 17:42
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Nej min är fortfarande borta också och jag har inte heller velat riskera att spela sen dess, om dom bara kunde svara på om det överhuvudtaget kommer vara möjligt att få tillbaka den.. Är den borta är det fine då får jag börja om men vill ju göra det såfort det bara går och inte sitta o vänta i onödan om vi nu gör det och då skulle även det vara jätte bra om åtminstone den nya sparas ordentligt . .

Fyfan. Precis, man vill inte heller sitta och spela en massa timmar för att sedan igen hända samma sak.
Dom är dock jävligt sega på att uppdatera oss.

Rockstar support på twitter skrev samma sak för 7 timmar sen.
Just back out and return to Online when cloud servers are available and your character should be there.

"should" Vilket skitsnack.

If you go to character select screen while Cloud servers are down, the slots are blank but your character is not gone.

Hoppas dom talar sanning bara.
Citera
2013-10-08, 17:44
Medlem
Varför är grindarna till militärbasen stängda?
Citera
2013-10-08, 17:44
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Fyfan. Precis, man vill inte heller sitta och spela en massa timmar för att sedan igen hända samma sak.
Dom är dock jävligt sega på att uppdatera oss.

Rockstar support på twitter skrev samma sak för 7 timmar sen.
Just back out and return to Online when cloud servers are available and your character should be there.

"should" Vilket skitsnack.

If you go to character select screen while Cloud servers are down, the slots are blank but your character is not gone.

Hoppas dom talar sanning bara.
Hoppas det med, har inte sett röken av min gubbe sen i söndags..... Orkar inte levla igen så om den är permant borta blir det nog till att vänta på pc-version hursom.
Citera
2013-10-08, 17:45
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish

Deathmatch? man dör på 1 sekund även med skyddsväst, man har inte en chans att vända sig om eller ens hinna röra sig

man får göra om varenda jävla uppdrag från fittgerald och bögsimeon, som går ut på att hämta knark och att hämta bilar

när man gör uppdrag med en m8 så hamnar man inte ens i samma uppdrag trots att man är i samma party och crew på xbox live

ni behöver inte försvara med "Men snart kan man göra heists" det hjälps inte, spelet är skit
Ja, varför är det konstigt att man i början får göra massa uppdrag för Gerald och Simeon?
Du kommer till Los Santos, känner inte en kotte förutom Lamar, han fixar två kontakter till dig, därifrån får du jobba dig uppåt och till slut får man fler, mer varierande och roligare uppdrag.

Att du dör på en sekund har endast att göra med att de du spelar med är bättre än vad du är, du får helt enkelt lära dig att spela.

Är väl bara att host:a ett uppdrag och sedan bjuda in din polare eller du kanske är lite lat?
Citera
2013-10-08, 17:48
Medlem
hollandurens avatar
Jag testar igen. Någon som vet hur man får det här med crew emblemet att funka? Jag har försökt flera gånger men det enda som händer att det blir så här http://cdn.sc.rockstargames.com/images/emblems/314x314/broken.jpg
Citera
2013-10-08, 17:52
Bannlyst
Citat:

Kan hålla med dig om att allt suger i början då man är begränsad. Du får helt enkelt jobba dig uppåt. Angående deathmatches så tror jag att de lär fixa
Problemen. Kom ihåg att gta online kommer att uppdateras på löpande band.
Citera
2013-10-08, 17:52
Medlem
Citat:

Så sant vad mer kan man säga håller med till 100% om det här får game of the year så vet man inte vad man ska tycka, är inte nöjd med detta spel det HÄR borde vara 4:an inte 5:an köp inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in