Citat:
Ursprungligen postat av
kool-g-rap
Precis diamond är riktigt skit märke och jag skulle aldrig köra det om det inte vore för att jag fick det jävligt billigt.
Det är cypen jag och polarna går och haltar runt av..
Jag kör diamonds Tren E och Mast E, ingen smärta alls och det är kräm i oljorna.
Polarn kör deras Testo E och han fick lite smärta vid första sticket.
Vi kör båda deras oljor med nytt recept. Min polare som nu kör deras Testo testade deras gamla batch för cirka ett år sen men hoppade av pga för stora smärtor.
Säker på att ni har fått deras nya batch?
Mvh