2013-10-08, 12:38
Medlem
kool-g-raps avatar
Diamonds testo smärtar fortfarande även fast de har tagit bort EO, ingen inflammation och så men ont gör det. Min arbetskamrat haltar runt som fan och käkar Alvedon. Själv får jag inte lika ont men ont gör det. Vi har båda kört oljor MED EO och det har inte smärta ett skit även fast man satt typ 6ml. När fan ska folk fatta att det inte är EO som smärtar?
2013-10-08, 12:42
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Diamonds testo smärtar fortfarande även fast de har tagit bort EO, ingen inflammation och så men ont gör det. Min arbetskamrat haltar runt som fan och käkar Alvedon. Själv får jag inte lika ont men ont gör det. Vi har båda kört oljor MED EO och det har inte smärta ett skit även fast man satt typ 6ml. När fan ska folk fatta att det inte är EO som smärtar?

Fattar inte varför folk envisas med att köpa deras jävla smutsolja
2013-10-08, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishackor

Oljorna då? Kört igång ännu?

Kör hans Testo-c 500mg e5d och den är hur fin som helst

Mvh
2013-10-08, 13:49
Medlem
VVCs avatar
Är Hulk Lab det samma som HulkManS**P?
2013-10-08, 13:52
Medlem
ojtbss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod

Jag ligger på diamonds test cyp och känner ingen smärta alls. För tidigt att utvärdera kvalitén på testot, men de flesta brukar vara nöjda med diamond.
2013-10-08, 14:16
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:

Precis diamond är riktigt skit märke och jag skulle aldrig köra det om det inte vore för att jag fick det jävligt billigt.

Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Jag ligger på diamonds test cyp och känner ingen smärta alls. För tidigt att utvärdera kvalitén på testot, men de flesta brukar vara nöjda med diamond.

Det är cypen jag och polarna går och haltar runt av..
2013-10-08, 14:19
Medlem
sedans avatar
Citat:
Precis diamond är riktigt skit märke och jag skulle aldrig köra det om det inte vore för att jag fick det jävligt billigt.
Jaha, du. Deras tren är också totalt värdelös förutsätter jag då?
2013-10-08, 14:20
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:

Det är cypen jag och polarna går och haltar runt av..

Jag kör diamonds Tren E och Mast E, ingen smärta alls och det är kräm i oljorna.
Polarn kör deras Testo E och han fick lite smärta vid första sticket.

Vi kör båda deras oljor med nytt recept. Min polare som nu kör deras Testo testade deras gamla batch för cirka ett år sen men hoppade av pga för stora smärtor.

Säker på att ni har fått deras nya batch?

Mvh
2013-10-08, 14:24
Medlem
Diamonds grejer är toppen och förmodligen säkraste kortet på marknaden när det gäller att innehålla det som står på utsidan.

Själv blev jag helt jävla paralyserad av deras gamla testo E (som i säng-läge konstant i nästan en vecka, helt jävla utslagen) men har inga problem med deras nya.
2013-10-08, 14:29
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Diamonds grejer är toppen och förmodligen säkraste kortet på marknaden när det gäller att innehålla det som står på utsidan.

Själv blev jag helt jävla paralyserad av deras gamla testo E (som i säng-läge konstant i nästan en vecka, helt jävla utslagen) men har inga problem med deras nya.

Exakt samma sak som för min polare då.

Misstänker att dom som gnäller har fått tag i gamla grejer eller är så övertygade om att det kommer göra ont att det faktiskt gör ont
2013-10-08, 14:30
Medlem
proteinftws avatar
Citat:

Citat:

Skämtar ni eller? Diamonds nuvarande olja är 1000% smärtfri och har grymt tryck.

Folk måste förstå: De fick sitt dåliga rykte från en (vädligt) smärtsam batch testo som är fixad för länge sen.
2013-10-08, 14:33
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jaha, du. Deras tren är också totalt värdelös förutsätter jag då?

Nej precis det är ett jävla drag i deras tren, så rätt doserade är de nog. Men om ett märke inte lyckas göra en smärtfri testo e/c som inte ens är högdoserad så måste det ju vara något knas. Vilket annat labb som helst lyckas ju med det. Ja så länge det inte är shark, tm eller liknande skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Jag kör diamonds Tren E och Mast E, ingen smärta alls och det är kräm i oljorna.
Polarn kör deras Testo E och han fick lite smärta vid första sticket.

Vi kör båda deras oljor med nytt recept. Min polare som nu kör deras Testo testade deras gamla batch för cirka ett år sen men hoppade av pga för stora smärtor.

Säker på att ni har fått deras nya batch?

Mvh

Ja vi har den nya batchen, jag som är rätt känslig skulle nog aldrig klara av deras gamla oljor. Smärtan är ju iof överkomlig men tycker ändå inte vanlig enan eller cyp ska smärta så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in