Har under dagen ätit 6pyrazolam och 2Flubromazepam 10milligrammarna när jag vaknade ca 12:00 sen fyllde jag på med 3pyrazolam ca 14:00 och sen rullade det på fram till klockan ca 17:40 då tog jag 300mg tramadol och sen 19:40 då jag tog 300mg tramadol till.
Sen var klockan 21:00 och då rökte jag en fet spliff riktigt nice gräs, och ca 30min senare kommer en polare så jag går ut ur lägenheten och ner en trappa och delar en spliff pollem hasch med en honom. Jag tackar och bockar och säger att det var bra grejer det dära höhö

Nu var jag riktigt stuad och gick tbx upp i lägenheten och slog på en film nu noddar jag som satan även fast jag bara ätit 600mg tramadol och inte ens samtidigt. Nu har det gått någon timme och så fort jag lägger mig och ser tv eller nå så noddar jag men för ovanlighetens skull så funkar det utmärkt att skriva!
Blev lite obehagligt efter första spliffen för hjärtat slog som en "jack hammer" men det var nog bara lite rök nojja eftersom det var första spliffen på över en månad.
Nu känns allt behagligt lite nojigt att gå och lägga sig för adeppression eftersom man inte vet hur mycket flubbron boostar trammet men annars så tycker jag flubro och tram var en suverän kombination rikitigt behagligt ett riktigt välmående av tramadolen och det ångestfria avslappnade oros dövande av flubbron!