2013-10-06, 16:35
Medlem
Tack tror inte heller det men ska ändå hålla mig under 600mg brukar ligga på 1000mg och strax över så med sänkt tram dos så borde det ju funka är väl bara att hoppas på det bästa kväll och att man vaknar i morgon! Tack igen! Kan återkomma i morgon med uppdatering hur kvällen var
Citera
2013-10-06, 18:36
Medlem
Ingen fler som testat denna blandningen?
Citera
2013-10-06, 19:37
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOpiat
Ingen fler som testat denna blandningen?

Detta skrev jag i den här tråden för några månader sedan.

500mg tramadol
15mg imovane
1g cannabis
En vinflaska på 13%, en öl och två groggar

Jag överlevde såklart, men det var väldigt ansvarslöst.
Citera
2013-10-06, 22:02
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Detta skrev jag i den här tråden för några månader sedan.

500mg tramadol
15mg imovane
1g cannabis
En vinflaska på 13%, en öl och två groggar

Jag överlevde såklart, men det var väldigt ansvarslöst.
Om du skulle skippat spriten där, så är det en för jävla god blandning!
Senast redigerad av Stone.. 2013-10-06 kl. 22:04.
Citera
2013-10-06, 22:14
Medlem
sandra92s avatar
Undrar om morfin preparat som Dolcar, Oxy, Morfin Meda går att blanda eller om de korsar varann på något vis?
Citera
2013-10-06, 22:44
Medlem
Har under dagen ätit 6pyrazolam och 2Flubromazepam 10milligrammarna när jag vaknade ca 12:00 sen fyllde jag på med 3pyrazolam ca 14:00 och sen rullade det på fram till klockan ca 17:40 då tog jag 300mg tramadol och sen 19:40 då jag tog 300mg tramadol till.

Sen var klockan 21:00 och då rökte jag en fet spliff riktigt nice gräs, och ca 30min senare kommer en polare så jag går ut ur lägenheten och ner en trappa och delar en spliff pollem hasch med en honom. Jag tackar och bockar och säger att det var bra grejer det dära höhö Nu var jag riktigt stuad och gick tbx upp i lägenheten och slog på en film nu noddar jag som satan även fast jag bara ätit 600mg tramadol och inte ens samtidigt. Nu har det gått någon timme och så fort jag lägger mig och ser tv eller nå så noddar jag men för ovanlighetens skull så funkar det utmärkt att skriva!

Blev lite obehagligt efter första spliffen för hjärtat slog som en "jack hammer" men det var nog bara lite rök nojja eftersom det var första spliffen på över en månad.

Nu känns allt behagligt lite nojigt att gå och lägga sig för adeppression eftersom man inte vet hur mycket flubbron boostar trammet men annars så tycker jag flubro och tram var en suverän kombination rikitigt behagligt ett riktigt välmående av tramadolen och det ångestfria avslappnade oros dövande av flubbron!
Citera
2013-10-07, 14:07
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Undrar om morfin preparat som Dolcar, Oxy, Morfin Meda går att blanda eller om de korsar varann på något vis?

svar tack
Citera
2013-10-07, 15:26
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Väldigt farlig blandning. Morfin och Oxy är båda tunga opioder. Det handlar om att känna sin kropp, vad den klarar av, tolerans osv.. Jag ger inga rekommendationer här i alla fall.
Citera
2013-10-07, 15:42
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Väldigt farlig blandning. Morfin och Oxy är båda tunga opioder. Det handlar om att känna sin kropp, vad den klarar av, tolerans osv.. Jag ger inga rekommendationer här i alla fall.

Vet riskerna och så.
Ville mest höra om de korsar varandra på något vis. Men antar att de inte gör de? =)
Citera
2013-10-08, 12:50
Medlem
mephedrons avatar
Berusa sig på ghb på kvällen, sedan ta några benso för att kunna sova när ruset går ut. Farligt...?
Citera
2013-10-08, 15:26
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Berusa sig på ghb på kvällen, sedan ta några benso för att kunna sova när ruset går ut. Farligt...?
Går utmärkt! Inga problem faktiskt. Just benzo kan man ha i kroppen till och med under ett gobberus. En av få gaba-droger/droger över lag man kan blanda med gobbe.

Mvh
Citera
2013-10-08, 22:51
Medlem
FuGeeLalas avatar
7mg ikto, 3mg pyrazolam, två 50cl starköl, en liten spliff.

Är det lugnt att testa så lite som 1-2mg 3,4-CTMP (MDPV)? Jag känner mig hyffsat nykter men ni vet ju hur det är på bensos och alkohol, kanske, man känner sig mer nykter än vad man verkligen är. Dessutom skriver jag bra och inte det typiska flödderskriveriet.
Det är ju inte särskilt stora doser jag tagit även fast jag har väldigt liten tolerans på benso.

På Erowid står det angående mdpv
Thresold 1-3mg
Light 2-5mg
Så även här rör det sig om väldigt små doser.

Kommer jag bli spiknykter och vara vaken flera timmar till eller kommer jag få psykos? Jag har mycket benso och öl att landa på ifall något skulle gå snett, om jag inser det i stundens hätta.

Vad fan jag tror inte någon blandat detta förut så jag lär inte få några konkreta svar, så jag ger mig in som försökskanin.

Fridens
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in