2013-10-07, 21:54
Medlem
Hoeglunds avatar
Alltså, när jag kör missions med mitt crew och vi har spelat klart så hamnar vi alltid på olika serverar, är det samma för er?

Apa-drygt att alltid behöva joina varann efter varje uppdrag...
Citera
2013-10-07, 21:55
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Streamerhouse exploitar just nu ett uppdrag som heter rooftop rumble, vilken tar cirka 1½ minut att göra och som ger 25k cash och 4.5k RP.
Jo men sen behöver man väl också vara i typ level 75...
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Tråkigt att man inte kan hälsa på andra spelare i deras hus.
Bara för att ingen vill släppa in en sådan cynisk och tråkig människa som dig själv så betyder det inte att det inte funkar.
Citera
2013-10-07, 21:55
Avslutad
Fan jag har spelat nu flera timmar utan att hitta en player i freemode.. har bytat session och allt men är alltid ensam. någon som vet vad som är fel?? spelade deathmatch funkade.
Citera
2013-10-07, 21:56
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majj1katt
Du hade kunnat dela med dig av bountyn. Men det gjorde du inte ditt snåla fan. Jag borde dödat dig fler gånger.

Hahaha för det första så visste jag inte att du var med i FB Crewet, man ser knappt det gröna när någon har bounty. Och hur fan ska jag kunna hinna dela med mig när du kom och döda mig direkt? Sen om och om igen.

Fick du ens pengarna tillbaka? Jag hade nog 6k kvar och bountyn låg på 7k. Hur som helst så lär jag inte ha delat med mig efter ditt spawndödande.
Senast redigerad av Hummler 2013-10-07 kl. 22:03.
Citera
2013-10-07, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Jo men sen behöver man väl också vara i typ level 75...

Bara för att ingen vill släppa in en sådan cynisk och tråkig människa som dig själv så betyder det inte att det inte funkar.

Och? Allt som krävs är 1 person som hostar sen kan han dra och starta ännu fler

Folk som är level 75 har förmodligen exploitat sig till den leveln också. Gta online, fullt med buggar och exploits
Citera
2013-10-07, 22:01
Medlem
Bara jag som tkr det fungerar bra nu?

Adda berriz på psn så kan vi lira
Citera
2013-10-07, 22:08
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Tråkigt att man inte kan modifiera en sportbil som redan är snygg, till att bli ännu snyggare.
Det kan de om du faktiskt betalat för bilen din snåle jävel.

Tråkigt att det knappt är inne några folk på servrarna, och om det är inne några så lämnar dom inom 30 minuter och så står man där själv.
Du verkar ha otur med servrarna, brukar spendera mestadels av min free roam på servrar med +12 spelare.

Tråkigt med alla buggar som aldrig fixas.

Tråkigt att de inte finns lika många flygplan, helikoptrar och båtar som i singelplayer.
Finns en hel del om du letar, och ännu mer om du faktiskt spenderar lite tid på att få ihop pengar.

Tråkigt att 50 % av onlineläget är "loading".
Anslutningsproblem, jag har löst det genom att låta min Xbox bypassa min router.

Tråkigt att man får 4 stjärnor när man rånar för mycket butiker.
Bara bra så det blir någon form av match, annars hade man inte gjort mycket mer.

Tråkigt att man inte kan skicka sms, som det står att man kan göra.
Du kan skicka "sms" till andra spelare genom att välja de i din mobil och sen skriva det. (Iallafall på Xbox)

Tråkigt att alla hus ser likadana ut invändigt.

Tråkigt att man inte kan hälsa på andra spelare i deras hus.
Det kan man.

Tråkigt att man inte kan råna banker.
Det kommer komma större heists längre fram, förmodligen hade de kommit tidigare om det inte vore för alla problem de har med servrarna just nu.

Tråkiga uppdrag...

Fyfan

Du har så jävla mycket förutfattade meningar om spelet att man blir mörkrädd. Du kanske borde få lite mer kött på benen innan du klandrar hela online-delen bara för du inte spenderat mer än ett par timmar i free roam-delen.
(Dock är det gött att slippa gnällkukar som dig)
Citera
2013-10-07, 22:09
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Och? Allt som krävs är 1 person som hostar sen kan han dra och starta ännu fler

Folk som är level 75 har förmodligen exploitat sig till den leveln också. Gta online, fullt med buggar och exploits
Har du sett uppdraget?
När du börjar ta dig tid och gå upp i level för att lära dig från erfarenhet och advancerar från uppdrag där man bara tar bilar så kommer du inse att uppdragen kräver spelare som har mer än SMG och tunna skottkyddsvästar.
Citera
2013-10-07, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Skaffa mer stålar och köp en fin lägenhet.

Okej tackar för svar! Vad är speciellt med lägenheten egentligen, dum fråga kanske. Men är inte över 100 tusen onödiga pengar på en lägenhet eller är det värt?
Citera
2013-10-07, 22:18
Medlem
SpeedyWeedys avatar
Haha tack BoilingPanda för schysst backup och mybad att ja råka knocka dig på 7/11. //Skalmun
Citera
2013-10-07, 22:19
Medlem
Swedish-Soldiers (på ps3) bara att joina
Citera
2013-10-07, 22:20
Medlem
TheGolemFighters avatar
fyfaaan nu försvann min online-gubbe också efter 10timmars spelande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera