2013-10-04, 21:05
Medlem
Jull3E.Gs avatar
Tjena! Jull3E här, ni har säkert sett mig inne om ni lirar via xbox.
Nu till min fråga:
Gjorde en karaktär den 1:a oktotber kl.12.30, lirat sen dess.
Idag nådde jag level 21, slutade spela innan och nu när jag ska spela är "han" borta.
Kommer han komma tillbaka när servrarna startar och efter nya patchen kommer?

Hade varit riktigt tråkigt att behöva göra en helt ny.

Ha det gott boys, syns Online!
Citera
2013-10-04, 21:08
Medlem
wannbees avatar
Är xbox gänget fullt?
Citera
2013-10-04, 21:12
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wannbee
Är xbox gänget fullt?

Finns ett Crew för bara xbox!
Citera
2013-10-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Finns ett Crew för bara xbox!

Det var inte de han fråga, utan om de finns platser kvar...
Citera
2013-10-04, 21:16
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsDahlStig
Är jag den enda som fortfarande inte kommer? Fastnar på launching session precis innan bilracet... (Xbox)
Om du hade läst tråden innan du postat din inlägg hade du insett väldigt snabbt att du inte är ensam om att ha det problemet.
Citera
2013-10-04, 21:33
Medlem
Nu har det gått 4 dagar sen online delen släpptes,, står FORTFARANDE Launching session på mig när jag ska försöka göra första bil race uppdraget kommer ha sönder min skiva! jävla skitspel
Citera
2013-10-04, 21:34
Medlem
online är totalt sönder buggat hade 35k och skulle köpa ett garage för 34k men det stod att jag hade för lite pengar så jag skulle fara till en annat garage och se om jag kunde köpa det plötsligt kom det nån jävel och döda mig jag hade alla 35k på mig asså inte i banken men jag förlorade inte en spänn
Citera
2013-10-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish
har samma problem, läst att den släppts men får ingen förfrågan om att ladda ner :S

Vad jag har hört så har den släppts till Ps3 men inte till xbox, dock skulle den komma under kvällen... Man får väl se hur det blir med det.
Citera
2013-10-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tWistish
har samma problem, läst att den släppts men får ingen förfrågan om att ladda ner :S

Står att det är på gång för Xbox nu också

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246-GTA-Online-Launch-Status-Latest-Updates-
Citera
2013-10-04, 21:45
Medlem
lärkkans avatar
Hur gör man om man ska gå med i crewet? Såg att det var fullt förtillfället.

Nickar Laerkkan på xbox
Citera
2013-10-04, 21:50
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grebdnil
Vad jag har hört så har den släppts till Ps3 men inte till xbox, dock skulle den komma under kvällen... Man får väl se hur det blir med det.

Jag har laddat ned denna uppdatering. Ska det hjälpa mig att komma in tro? Har inte ens provat idag för jag tror inte det går nämligen

Jag var inne häromdan men utan ett riktigt konto. Då funkade det ganska bra, blev inte dsc utan spelade tills jag stängde av.

Dödade några stycken, men gjorde inga uppdrag för det hade inte sparats ändå.
Citera
2013-10-04, 21:51
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Har fått lira nu i cirka 2 dygn och nått rank 18.
Efter jag kom förbi den där förbannade parkering turtorialen så har det funkat felfritt.
Blev nästan religiös när tutorialen drog igång helt plötsligt, så mycket jobb men tillslut så.

Online så Fantastiskt!! Mkt fler items, hela staden lever, aktiviteterna ja allt är bättre, race är läckert. Flashback-katten är riktigt frän allt på t-shirten ser riktigt maffigt ut. Har kammat hem endel race med den bärandes nu, känns bra. Har lirat med några få flashback kumpaner men blir kul när det är full-styrka.

En Favorit syssla är att gå in i 24/7 Stores när ett rån sker, dra fram sin shotgun och skjuta ner online spelaren som är helt upptagen i sitt och siktar på kassörskan. Så plockar man upp pengarna som den fd levande spelaren hade rånat av butiken. Rånaren hade inte räknat med att bli rånad själv.
Håll kärt om dina stålar, för det regnar inte ner slantar på en.

Hatar när jag blir offret på det viset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in