2013-10-07, 20:53
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Är det någon annan än jag som oftast får "Unable to connect to session." eller liknande felmeddelande när ni försöker acceptera invites? Det händer inte alltid som sagt, men väldigt ofta.

Du är långt ifrån ensam i havet utav felmeddelanden på GTA-Online, det är inte stabilt ännu så du kan räkna med att det fortsätter ett bra tag . .

Citat:
Ursprungligen postat av grebdnil
Tips på vad man borde köpa om man har 80 tusen dollar? Beslutsångest

Jag skulle säga, köp ingenting alls förrens R* uttalar sig om försvunna karaktärer, skulle detta drabba dig så sitter du åtminstone med pengarna kvar..
Citera
2013-10-07, 20:56
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3kkl
Aha, så du menar att jag ska läsa igenom 351 sidor?
Nej, vi menar att du kan använda den jävla sökfunktionen till höger och sen välja "Detta ämne" för att pinpointa din sökfras till enbart denna tråden.

----------------------
Ett tips till er som fått era karaktärer borttagna, om ni har en kompis som är 15+ och har fått Geralds uppdrag "Violent Docks", kör detta om och om igen.
Så fort ni är klara välj free roam, och ring Gerald igen!
Man får vidrigt med cash och Rp, och fuck allt snack om att det är fusk. Har man tappat sina karaktärer med flera tiotalet speltimmar får man göra sånt här!
Citera
2013-10-07, 20:57
Medlem
Hur joinar jag Flashback crew?
Kör PS3.

Citat:
Ursprungligen postat av Buster2000
Kändes att de behövdes ännu ett till Flashback Crew så startade ett till.

Gå med i Flashback Crew PS3 så kan alla som inte kommit med i den första fortfarande lira med sina kära flashbackare.
Hur går man med?
Citera
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Du är långt ifrån ensam i havet utav felmeddelanden på GTA-Online, det är inte stabilt ännu så du kan räkna med att det fortsätter ett bra tag . .

Pratade med några bekanta som inte led av det problemet och då blir man ju väldigt fundersam. Skönt att höra att det är fler, på sätt och vis
Citera
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus
Andreas15 på 360 , du är DÖD. Sån jävla fjant är vad du är. Häng dig.

Omöjligt att se om du var med i FB crew när du har bounty på dig!! Fanns ingen grön ring runt dig! Sorry iallafall
Citera
2013-10-07, 20:58
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buster2000
Kändes att de behövdes ännu ett till Flashback Crew så startade ett till.

Gå med i Flashback Crew PS3 så kan alla som inte kommit med i den första fortfarande lira med sina kära flashbackare.

Jag gick med! Laddeligist
Citera
2013-10-07, 20:59
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Hur joinar jag Flashback crew?
Kör PS3.

Flashback Crew är fullt. Det finns dock ett 360 crew och ett PS3 crew. Sök antingen i tråden eller på R*SC så hittar du allt
Citera
2013-10-07, 20:59
Medlem
rAppmeisters avatar
Jag har lidit av grova anslutnigsfel sen release, och idag fick jag nog och bypassa min router. Så jag drog en kabel direkt ifrån fiber-jacket in i 360n och har kört felfritt hela dagen!

Ni som har möjlighet att testa detta får gärna göra så och berätta om detta hjälpt er med!

Felen jag fick var sånna som "Kicked by other players", "Timed out", "Session unavailable" och liknande.
Citera
2013-10-07, 21:05
Medlem
WizKhalifass avatar
Synd att PS3 crewet är fullt, vill inte joina det med 5 members
Citera
2013-10-07, 21:07
Medlem
Rivals avatar
Jag håller Rockstar bakom ryggen till 100%, men nu börjar det bli lite pinsamt... Man vill lixom kunna rekommendera spelet till en kompis, det här är bara patetiskt att dom inte säger något om hur situationen ligger till.. Vet inte vad jag ska av avreagera mig på!
Senast redigerad av Rival 2013-10-07 kl. 21:18.
Citera
2013-10-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Jag gick med! Laddeligist

Vad kul!
Vi kanske inte är så många just nu men såklart satsar vi på att också bli 300 st!
Citera
2013-10-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifas
Synd att PS3 crewet är fullt, vill inte joina det med 5 members

Joina det!
Du kan vara medlem i mer än 1 crew. Man måste börja någon stans och förr eller senare är vi också 300 medlemmar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in