2013-10-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scally
Säger gänget som ställde in ett Box samma dag som det skulle ske par några timmar före utsatt tid ...som dessutom var planerat sedan länge ....

Alltså. Tycker att det börjar bli lite väl mkt runt dfg. Dom får såklart snuthäng innan boxet mot fb, visar sig inte under sitt hemma derby, så bajen får slåss ist, och nu skrotar man ett till möte av någon anledning. Ska ni hålla på att leka matcho på arenan och flasha med att ni är dfg så måste ni fan slåss ochså.
Citera
2013-10-07, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Utveckla. Hur vet du att det var grabbar som spöade på pojkarna, vart skedde det och vad var upptrappningen till det hela?

man känner igen grabbar när man ser dom ... i uppsala i höjd med red room 2 små killar varav en av dom hade en aik tröja vanlig julgrann
Citera
2013-10-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G101894
man känner igen grabbar när man ser dom ... i uppsala i höjd med red room 2 små killar varav en av dom hade en aik tröja vanlig julgrann

Helt 100 på att de va DY-grabbarna?
Citera
2013-10-07, 20:26
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Säger gänget som ställde in ett Box samma dag som det skulle ske par några timmar före utsatt tid ...som dessutom var planerat sedan länge ....

Så då börjar man veva mot snutar och 29 pers torskar (?) istället.

Är ingen grabb så kan tyvärr inte axla något eventuellt bang från DFG's sida.
Citera
2013-10-07, 20:38
Medlem
Citat:
Du är dåligt informerad.
Boxet igår planerades innan boxet vi ställde in.
Citera
2013-10-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Så då börjar man veva mot snutar och 29 pers torskar (?) istället.

Är ingen grabb så kan tyvärr inte axla något eventuellt bang från DFG's sida.

Men käft då.

Internet har förstört allt. När töntar som du fiskar fakta på FB och aftonhoran.
Citera
2013-10-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Du är dåligt informerad.

Fast boxet igår var ju 80% att de inte ens skulle hända. För mkt snutspan på dagen. Brukar ju va hopplast på matchdagar ...
Citera
2013-10-07, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Fast boxet igår var ju 80% att de inte ens skulle hända. För mkt snutspan på dagen. Brukar ju va hopplast på matchdagar ...

länge sedan, men 2007 small det ju i centrala malmö. 30 ifk vs 70 mff. coolt med så stora nr. brukar väl endast hända i sthlm annars.
Citera
2013-10-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
länge sedan, men 2007 small det ju i centrala malmö. 30 ifk vs 70 mff. coolt med så stora nr. brukar väl endast hända i sthlm annars.
Nej.
Citera
2013-10-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Helt 100 på att de va DY-grabbarna?

nej nej aldrig jag som sagt att det var DY grabbar ... jag undrade vilka det var själv
Citera
2013-10-08, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Du är dåligt informerad.

Vart nämner jag matchdagen ? Fortfarande katastrofalt agerat .. Inte första gången ni helt sonika ställer in heller .. Hoppas på nått bättre nästa gång..
Senast redigerad av Scally 2013-10-08 kl. 00:43.
Citera
2013-10-08, 01:27
Medlem
Ta det lugnt nu, men om ni har planerat ett box länge så borde det inte vara några problem att få till det tills några klantar till det. Jag menar hur svårt kan det vara? Fel folk i leden tror jag är problemet. Folk som inte vill slåss utan vill synas och leka farlig.

Wisemen har försökt få till box mot både dfg och fb och det ska ni ha cred för, även om ni skulle torska. Wisemen har vart klart mest sugna på box på senare tid och det betyder mkt. Fular sig inte fb tror jag att ni vinner eftersom att ni är så sugna på att mötas. Måste vara sjukt irriterande för er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in