2013-10-07, 13:23
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
De gånger jag har försökt detta har föraren i bilen blivit bortskrämd ändå. Han stannar vid ett rödljus, jag glider upp framför honom och kliver ut ur bilen. Då får föraren för sig att jag är ett hot, och slänger gasen i botten.

Samma här. Man måste nog vara 2 st spelare för att det ska fungera att boxa in bilen
Citera
2013-10-07, 13:44
Avslutad
Har gjort en karaktär på slot 2 nu då mina första fortfarande inte är tillgänglig... någon som vet varför jag inte kan requesta jobb?? har gjort alla de första uppdragen, fått min bil och gjort deathmatch som man ska...
Citera
2013-10-07, 13:55
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 141010
Har gjort en karaktär på slot 2 nu då mina första fortfarande inte är tillgänglig... någon som vet varför jag inte kan requesta jobb?? har gjort alla de första uppdragen, fått min bil och gjort deathmatch som man ska...

Du får jobba upp dig och bli högre level!
Citera
2013-10-07, 13:58
Medlem
Gergans avatar
Är Cloudet uppe än? Har ni fått tillbaka era gubbar?
Citera
2013-10-07, 14:00
Medlem
Hur pekar man finger ut från bilen? haha såg en snubbe göra de såg roligt ut. Sen hur kan man besöka butiker man har rånat tidigare?
Citera
2013-10-07, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gergan
Min var borta igår men tillbaka idag )
Citera
2013-10-07, 14:04
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Hur pekar man finger ut från bilen? haha såg en snubbe göra de såg roligt ut. Sen hur kan man besöka butiker man har rånat tidigare?
Man väljer näven som vapen.

-----------------------

Fattar inte varför jag är DEN ENDA av mina polare som har grova problem med anslutningen mellan mig och spelet. "Timed out", "Kicked", "Session not found" och liknande runt 60% av tiden jag försöker byta game.
Att joina på friends har ALDRIG funkat för mig, men för mina polare funkar det varje gång..
Citera
2013-10-07, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Man väljer näven som vapen.

-----------------------

Fattar inte varför jag är DEN ENDA av mina polare som har grova problem med anslutningen mellan mig och spelet. "Timed out", "Kicked", "Session not found" och liknande runt 60% av tiden jag försöker byta game.
Att joina på friends har ALDRIG funkat för mig, men för mina polare funkar det varje gång..
Va tråkigt. Hade mega problem igår. Men inga problem idag, så de kommer och går.. Hoppas att R* fixar detta så snart som möjligt..
Citera
2013-10-07, 14:05
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Syns den på Social Club? Min gubbe visas ej där, men pengarna är kvar. Vill inte börja om
Citera
2013-10-07, 14:08
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gergan

Min är fortfarande borta, syns inte på Social Club längre men hann ta screens igår innan han rök.. Så kul

http://i.imgur.com/WQ2xuoj.png
http://i.imgur.com/khFnZ96.jpg
Citera
2013-10-07, 14:11
Medlem
Eiars avatar
Citat:

Förlorade min level 20 i slot 1, nu idag är där en level 1 gubbe som ser jätte konstigt ut som inte jag har gjort, så antar dom har gett mig fel gubbe så min level 20 är borta helt nu.
Citera
2013-10-07, 14:36
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eiar
Förlorade min level 20 i slot 1, nu idag är där en level 1 gubbe som ser jätte konstigt ut som inte jag har gjort, så antar dom har gett mig fel gubbe så min level 20 är borta helt nu.
Väldigt tråkigt. Min försvann i lördags och min nya gubbe är jag inte alls lika nöjd med som min första.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in