Citat:
Ursprungligen postat av
Farbror Fazer
Menar du på fullaste allvar att du i så fall inte håller på med onödigt trams nu?
Om du hade läst, vilket du väldigt sällan verkar lyckas med innan du svarar, så hade du noterat hur jag frågade vad han menade med det och inte vad det betyder. Om det är ett regelbrott att fråga användare saker så får du gärna peka på det samma.
Men jag borde veta bättre än att skriva i applerelaterade trådar utan att förvänta mig onödiga påhopp från dig och omogna sådana från stylewars.

Personligen tycker jag faktiskt att du är löjlig nu Fazer, och det brukar du inte vara.
Du vet mycket väl vad en retina är när det gäller Apple-produkter.
Även fast skärmen i sig är LCD så är tekniken bakom pixlarna och dess intensitet kallad retina, alltså själva sättet skärmarna är uppbyggda på. Fast det vet du ju så klart redan. Du vet även att för att få en sådan otrolig klar bild så har dom en otroligt högupplöst skärm med en lägre upplösning för att pixlarna ska göra bilden skarpare.
Allt om retina vet du redan, så det verkar faktiskt som att du är här enbart för att tjafsa, vilket är tråkigt.
Och nej, jag äger inte längre varesig en Macbook eller en iPhone. Jag har en vanlig gammal laptop med Vista installerat och en android-telefon.