Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-06, 22:27
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Om inte priset var en faktor, föredrar du burgerssons hamburgare eller biljardpalatsets?
Jag tar Biljardpalatset hellre, trots att burgaren kostar 170 kr.
Så det är inte snålhet som ligger bakom.
Citera
2013-10-06, 23:08
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndiaPaleAle
Jag tar Biljardpalatset hellre, trots att burgaren kostar 170 kr.
Så det är inte snålhet som ligger bakom.
Ok, men det lät som om priset var en stor del av din beslutsprocess. Jag kanske borde pröva biljardpalatsets burgare igen, fast med tanke på resten av menyn är det osannolikt att de skall prestera en bra hamburgare.
Citera
2013-10-07, 00:01
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ok, men det lät som om priset var en stor del av din beslutsprocess. Jag kanske borde pröva biljardpalatsets burgare igen, fast med tanke på resten av menyn är det osannolikt att de skall prestera en bra hamburgare.

Garanterat en hamburgare man får stor kniv till och som inte går att äta med händerna.
Citera
2013-10-07, 00:22
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Garanterat en hamburgare man får stor kniv till och som inte går att äta med händerna.
True dat, som de färgade säger.
Citera
2013-10-07, 00:51
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Citat:
Nej.

Citat:
True dat, som de färgade säger.
Och nej.

Kul att ni inte ens testat men ändå dömer ut den, jävla pessimister ni måste vara.
Citera
2013-10-07, 09:09
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Nej.

Och nej.

Kul att ni inte ens testat men ändå dömer ut den, jävla pessimister ni måste vara.
Men jag skrev ju att jag hade testat, när menar du att den blev bättre?
Citera
2013-10-07, 15:38
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Nej.

Och nej.

Alla andra ställen som inte är dedikerade för hamburgare har alltid såna stora as på en tallrik med en stor grillkniv. Varenda gång, så jag dömer biljardpalatset efter det och deras meny. Dom har bara en hamburgare + massa annat, såna ställen brukar sällan ha bra burgare.
Citera
2013-10-07, 16:56
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Citat:
Alla andra ställen som inte är dedikerade för hamburgare har alltid såna stora as på en tallrik med en stor grillkniv. Varenda gång, så jag dömer biljardpalatset efter det och deras meny. Dom har bara en hamburgare + massa annat, såna ställen brukar sällan ha bra burgare.
Men jag har ju varit där ganska nyligen säger jag ju, trög eller?
De har verkligen inga fryspuckar med fabriksbröd längre, och burgaren är inte överdriven så att man måste äta med bestick.
Citera
2013-11-09, 21:46
Medlem
Amazonites avatar
Flippin' är bättre än Burgersson.

nuff said

Next: Buther's Market
Citera
2013-11-10, 10:31
Medlem
Pyzkos avatar
Har inte ätit på spec många rena hamburgeställen mer en typ lokala gatuköket! Men den godaste jag ätit var på bellas place i bromölla
Citera
2013-11-25, 16:56
Medlem
Bengrots avatar
Är det någon som har varit i den nya lokalen för Flippin på Observatoriegatan, som öppnades i lördags, som kan lämna en recension?
Citera
2013-11-25, 17:12
Medlem
syke555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Är det någon som har varit i den nya lokalen för Flippin på Observatoriegatan, som öppnades i lördags, som kan lämna en recension?

Större lokal, kanske 15 platser fler. Mycket större kök. Samma inredningsstil men inte lika murrig känsla. Ordentlig bardisk. Många och stora fönster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in