Måste fråga då detta gjort mig väldigt fundersam på sistone.
Jag kollar rätt mycket på lol-turneringar så som worlds, lcs osv samt en del streams när proffsen streamar solo q.. När jag kollar på detta ser jag väldigt sällan buggar och lagg, något jag ofta stöter på när jag spelar själv.
Då menar jag inte lagg som påverkas av min dator elelr internet då båda dessa är felfria och jag kan min sak inom dessa områderna är värt att tillägga.
Buggar som jag och även mina kompisar ofta upplever är t.e.x animations buggar och en del allänna buggar som (låt säga ett random exempel) man blåser av sin ult , animationen sker..CD uppstår men absolut inget händer med ditt target... du är inte ccad.. dom gör inget för att stoppa/absorba/motsäga det överhuvudtaget.
Likadant Pathsystemet.. buggar ofta för mig.. champen fastnar i 1 minion och bara velar omkring i 4-5 sekunder innan den väljer var den ska gå.. hur jag än klickar så funkar inte manuell re-routeing, utan den ska stå där med några sekunders epilepsianfall innan den kommer förbi minionen eller minionen dör.
Som sagt, det är inte min dator eller mitt internet som krånglar, och sällan mina motståndares internet heller.. utan dom står där lika paffa som jag och undrar vad som skett när min champ har gjort hela sin animation för ulten felfritt och jag har fått cd men inget har hänt. Återigen detta var bara 2 exempel som jag kom på nu på rak arm.
Men är lol verkligen såhär kasst på vissa fronter? Jag o många kompisar har dessa buggarna och fler därtill.. minst 1 gång per game när vi lirar

Så sjukt trist när man gillar pvp upplägget och allt lol har att erbjuda i övrigt