2013-10-06, 20:23
Medlem
Jag har en polare som spelar på sin gubbe just nu (ps3) han verkar ha kvar sin gubbe men mina andra 3polare inklusivr mig har förlorat sina gubbar
Citera
2013-10-06, 20:25
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Det funkade inte i singleplayer, har inte prövat i multiplayer än.
Kan testa om när(om ) min karaktär kommer tillbaka, har sticky bombs.

I singleplayer finns väl inte ens dessa butiker som man rånar i online tillgängliga?
Citera
2013-10-06, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Fel, när cloudet är nere så skapar man, som flera redan sagt, en temporär karaktär som ej kommer att sparas.

Cloud-servrarna har endast hand om allas karaktärer och har ingenting att göra med själva servrarna som har hand om själva världen/världarna.

Vad yrar du om? Jag är medveten om att man kommer in men din gubbe är borta. Om cloudet är nere så står det att den är det, annars är den väl rimligtvis uppe?
Citera
2013-10-06, 20:26
Medlem
charlezzz173s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
I singleplayer finns väl inte ens dessa butiker som man rånar i online tillgängliga?
Jo de finns men inte markerade
Citera
2013-10-06, 20:26
Medlem
rAppmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Jo det gör det, dock visas dem inte som ikoner på kartan. Utan man får hitta de olika butikerna själv.
Citera
2013-10-06, 20:30
Medlem
RangBiskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ped-Ober
Vad yrar du om? Jag är medveten om att man kommer in men din gubbe är borta. Om cloudet är nere så står det att den är det, annars är den väl rimligtvis uppe?

Nej din gubbe som är skapad när cloudet var öppe är INTE borta!!!!!!!!!!! Du kan inte spela med den nu eftersom cloudet är nere.. VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR?????? Människor 2013
Citera
2013-10-06, 20:34
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RangBiskit
Nej din gubbe som är skapad när cloudet var öppe är INTE borta!!!!!!!!!!! Du kan inte spela med den nu eftersom cloudet är nere.. VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR?????? Människor 2013

Jag hoppas du har rätt. Torskade precis min gubbe som jag skapade samma dag som online-läget släpptes och som jag spelat med varje dag sedan dess...
Citera
2013-10-06, 20:35
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlezzz173
Jo de finns men inte markerade

Citat:
Ursprungligen postat av rAppmeister
Jo det gör det, dock visas dem inte som ikoner på kartan. Utan man får hitta de olika butikerna själv.

Haha där ser man, hade ingen aning om detta.
Citera
2013-10-06, 20:37
Medlem
Icecold10s avatar
Är alla gubbar på samma cloud? Undrar detta för min gubbe är borta men inte min kompis gubbe isåfall är inte alla gubbar på samma cloud?
Citera
2013-10-06, 20:40
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Jag hoppas du har rätt. Torskade precis min gubbe som jag skapade samma dag som online-läget släpptes och som jag spelat med varje dag sedan dess...

Han har rätt. Så fort cloudet är uppe kan alla använda sina gubbar om man inte gjort en ny i samma slot. Min level 9 gubbe med 36k på banken saknar jag just nu...
Citera
2013-10-06, 20:41
Medlem
Albozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gergan
Det är för att de vill att du ska köpa en hangar och egna flygplan

Jaså är det på det viset. Men hur köper man en hangar egentligen? Eller får man en hangar automatiskt vid köp av flygplan? Är i level 15 förövrigt.

EDIT: Sorry om någon blir sur av någon anledning men jag har spelat Online sen det släpptes med mina vänner och inga som helst problem/lagg har vi upplevt. Spelar på Xbox och vi har inte hört talas om några konstigheter alls.

Enda bugget jag märkt är att man inte kan simma. Springer man ut i havet kommer du fortsätta springa UNDER vattnet på bottenytan? Helt sjukt haha.
Senast redigerad av Alboz 2013-10-06 kl. 20:48.
Citera
2013-10-06, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RangBiskit

Skumt, laddade precis upp en bild från kameran och 8 vänner på min friendslist spelar online med sina gubbar just nu. Hur förklarar du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in