2013-10-06, 18:02
Medlem
Min gubbe har förändrats jättemycket under en period jag inte spelade. Han har blivit flintis och biff. Är det någon bugg eller lever han fritt när jag är offline?
Citera
2013-10-06, 18:03
Medlem
Autoziones avatar
Är det någon större skillnad på de olika lägenheterna egentligen? Hittar två stycken hus som heter "Richards Majestic" och "Weazel Plaza". De ligger precis bredvid varandra och båda har 10-bils garage men det skiljer 100k mellan dem. Den billigare har till och med en snyggare skylt utanför huset. Vad skulle man egentligen tjäna på att köpa den som är dyrare, bättre utsikt eller?
Citera
2013-10-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Är det någon större skillnad på de olika lägenheterna egentligen? Hittar två stycken hus som heter "Richards Majestic" och "Weazel Plaza". De ligger precis bredvid varandra och båda har 10-bils garage men det skiljer 100k mellan dem. Den billigare har till och med en snyggare skylt utanför huset. Vad skulle man egentligen tjäna på att köpa den som är dyrare, bättre utsikt eller?
Större TV kanske
Citera
2013-10-06, 18:04
Medlem
Citat:

Jag tror det har att göra med heist:sen som rockstar ska implementera senare.
Citera
2013-10-06, 18:05
Medlem
Swe1227s avatar
Tja, tänkte testa GTAO för första gången senare ikväll (om det fungerar på ps3? någon får gärna säga vad som inte fungerar)

Ska man tänka på något speciellt?

Har hört att man ska stänga av auto-save i SP innan man går online för att inte SP ska börja krångla. Stämmer det?

Sen ska man tydligen ta en bil och göra till sin egen, men det går inte att byta den sen va? Alltså ska man leta upp en bra bil att sätta en tracker i?

Är det något mer ni kan tipsa om tro?
Citera
2013-10-06, 18:05
Medlem
Viches avatar
Citat:

Vet inte hur det ligger till med dessa två hus men jag och en kompis köpte lägenheter dom låg 2-3 kvarter ifrån varandra och hade lika stort garage. Min lägenhet kostade 20k mer än hans och både såg exakt likadana ut på insidan.
Citera
2013-10-06, 18:06
Medlem
ThomasTeleborians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Min gubbe har förändrats jättemycket under en period jag inte spelade. Han har blivit flintis och biff. Är det någon bugg eller lever han fritt när jag är offline?
Har det möjligtvis att göra med hans livsstil man valde i början? De 24 timmarna man skulle placera ut. Om du till exempel satt mycket träning på honom gör han kanske det när du inte spelar?
Citera
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.1beginner
Jag tror det har att göra med heist:sen som rockstar ska implementera senare.
Hm, väntar nog med att köpa lägenhet tills dess att Rockstar har patchat lite
Citera
Medlem
Myvrals avatar
Citat:

Det är bara vissa hus du kan planera heists i jag råkade köpa ett man inte kan planera heists i märkte jag
Citera
2013-10-06, 18:08
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myvral
Det är bara vissa hus du kan planera heists i jag råkade köpa ett man inte kan planera heists i märkte jag
Hur vet man om det går att planera kupper i hemmen?
Såvitt jag vet går det inte att planera kupper i något hem i dagsläget eftersom de ännu inte har implementerats i spelet.
Citera
2013-10-06, 18:08
Medlem
AbsentMindeds avatar
Såg att det fanns en ledig plats i flashback crew så nu är jag med!

MVH
Citera
2013-10-06, 18:09
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Hur vet man om det går att planera kupper i hemmen?
Såvitt jag vet går det inte att planera kupper i något hem i dagsläget eftersom de ännu inte har implementerats i spelet.
Jag tror att det skall finnas en karta över staden eller något rum som man inte kan gå in i, läste det på GTAForums så ta med en gruva salt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in