2013-10-05, 23:27
  #6913
Medlem
sanchez lär bli i form 2 mål och en assist
Citera
2013-10-05, 23:31
  #6914
Medlem
Rackkartygarns avatar
Köpt på mej 2 Sanchez för ca 8.5k st, när ska jag sälja han?
Citera
2013-10-05, 23:36
  #6915
Medlem
freakinmajnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Köpt på mej 2 Sanchez för ca 8.5k st, när ska jag sälja han?

Hans pris har redan stigit till 12k.
Citera
2013-10-05, 23:38
  #6916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freakinmajnd
Hans pris har redan stigit till 12k.
jävlar! han ligger bara på 6.7k på xbox. köper nog ett par tre stycken
Citera
2013-10-05, 23:39
  #6917
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Köpt på mej 2 Sanchez för ca 8.5k st, när ska jag sälja han?
köpte 4 st för 6k sålde för 12k fem minuter efteråt

jag tror att han kommer gå ner tills på ondag för att sedan gå upp igen när totw släppts
Citera
2013-10-05, 23:39
  #6918
Medlem
freakinmajnds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
jävlar! han ligger bara på 6.7k på xbox. köper nog ett par tre stycken

Gör det, tror hans pris kommer stiga så in i skogen när alla får reda på att han har gjort 2 mål o 1 assist ^^
Citera
2013-10-05, 23:41
  #6919
Medlem
Köpte mig 7st Sanchez's
Hoppas detta håller i sig !
Citera
2013-10-05, 23:41
  #6920
Medlem
haammpes avatar
Har 750 k att bygga ett lag för.
Jag vill köra 4-1-2-1-2 helst.
Gärna någon hybrid.

Om någon gilla bygga lag så får denne man jättegärna hjälpa mig
Citera
2013-10-05, 23:47
  #6921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Har 750 k att bygga ett lag för.
Jag vill köra 4-1-2-1-2 helst.
Gärna någon hybrid.

Om någon gilla bygga lag så får denne man jättegärna hjälpa mig

Vad tycks? http://www.futhead.com/14/squads/918570/
Citera
2013-10-05, 23:54
  #6922
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BridgeKid
Vad tycks? http://www.futhead.com/14/squads/918570/


Tack men jag ser helst att laget i sig har full kemi..
Citera
2013-10-05, 23:57
  #6923
Medlem
Har nu testat ett billigt BPL lag, runt 15k. Mycket nöjd men tänkte även testa billigt serie a lag...

Någon som har lite tips? Formation 4-3-3 med 2 riktigt snabba tekniska wingers vore najs

Tack på förhand
Citera
2013-10-05, 23:58
  #6924
Medlem
Hur ser ni på Sanchez fronten?
När borde jag sälja mina Sanchez's?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in