Är det någon här som har lyckats ranka upp till ca lvl 10-11 bara genom Solo session? Isf tips på hur man gör?
Min gubbe vart raderad och nu måste jag starta om och bara Solo session funkar så vill ranka upp snabbt men själv
Är i level 9, har kört solo sedan level 4. Funkar fint att råna butiker och sälja bilar, även när man har varit jagad av snuten en längre tid och är safe så verkar det som man får xp
Är i level 9, har kört solo sedan level 4. Funkar fint att råna butiker och sälja bilar, även när man har varit jagad av snuten en längre tid och är safe så verkar det som man får xp
Man får alltid xp om man lyckas undkomma snuten, oavsett om jakten varat i 1 minut eller 10 minuter, kommer dock inte ihåg om man får mer xp efter 10 minuter eller om det är samma, men borde väl vara troligast att man får mer.
Dåligt. Spelade i torsdags och vann en massa race. Tjänade nog ihop närmare $90 000 och gick från rank 1 till 14. Nu när jag startade spelet och installerade den nya uppdateringen ser jag att jag har $8 000 och är rank 5. När skall de lära sig att spara statistik i Xbox LIVE-profilen istället för på deras instabila serverar? Återigen, dåligt.
Dåligt. Spelade i torsdags och vann en massa race. Tjänade nog ihop närmare $90 000 och gick från rank 1 till 14. Nu när jag startade spelet och installerade den nya uppdateringen ser jag att jag har $8 000 och är rank 5. När skall de lära sig att spara statistik i Xbox LIVE-profilen istället för på deras instabila serverar? Återigen, dåligt.
Spara alltid manuellt genom att återgå till singleplayer innan du stänger av.
Du kommer att få tillbaka iallafall en utav karaktärerna.
Min karaktär som jag skapade igår har försvunnit idag, dock när jag ska skapa en ny står min karaktär där som redan är skapad! Samma kläder jag köpt och samma ansikte! Hur kommer man får tillbaka karaktärerna och när? Ska jag undvika att skapa en ny om jag vill ha tillbaka just denna karaktär? Kan jag njuta av lite online med mina kompisar ikväll eller ska jag få sitta vid datorn medans de har kul?
Min karaktär som jag skapade igår har försvunnit idag, dock när jag ska skapa en ny står min karaktär där som redan är skapad! Samma kläder jag köpt och samma ansikte! Hur kommer man får tillbaka karaktärerna och när? Ska jag undvika att skapa en ny om jag vill ha tillbaka just denna karaktär? Kan jag njuta av lite online med mina kompisar ikväll eller ska jag få sitta vid datorn medans de har kul?
Det vet inte jag.
För säkerhets skull så skapa din nya karaktär på slot 2 (om din första var på slot 1).
Spara alltid manuellt genom att återgå till singleplayer innan du stänger av.
This. Konstigt att det inte sparas som i SP med auto save. Alltså "synka" informationen borde inte vara svårt. Att inte synka allting så fort man tjänar $1 är väl förståeligt, men uppdrag/missions garanterat.
Samma här, har även testat att ta bilder osv och det uppdaterar på SocialClub hela tiden så jag hoppas verkligen att det sparas . . Ligger på dryga 250k nu, är så oerhört nojjig över att bli av med min karaktär när jag lämnar sessionen dock.
Hur fan får ni ihop så mycket? Har du kört länge eller vet du hur man farmar bra uppdrag?
Körde igår och idag tills det bommade igen vid 16 snåret och har kämpat upp till lvl15 med 70k på banken...